Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1198)Каталог авторефератів та дисертацій (16)Мережеві ресурси (21)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 301
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глазова О. П.
Назва : Інформаційно-методичне професійно орієнтоване середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 26-36. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-методичне середовище--змістове наповнення інформаційного середовища--обмін педагогічним досвідом--персональний сайт
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність створення інформаційнометодичного професійно орієнтованого середовища педагогів, визначено його роль у модернізації післядипломної педагогічної освіти, розглянуто функції такого середовища
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Тимчик О. В. Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології/ О. В. Тимчик, О. В. Полковенко (стр.1-12)
Сафарян С. І. Психолого-педагогічні особливості формування творчих здібностей школярів/ С. І. Сафарян (стр.13-25)
Глазова О. П. Інформаційно-методичне професійно орієнтоване середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період/ О. П. Глазова (стр.26-36)
Войцехівський М. Ф. Педагогічні аспекти професійного розвитку особистості вчителя в системі післядипломної освіти/ М. Ф. Войцехівський (стр.37-49)
Калашнікова C. А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління/ C. А. Калашнікова (стр.50-70)
Кочерга О. В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів/ О. В. Кочерга (стр.71-79)
Олексюк О. М. Засоби масової інформації у формуванні загальнокультурної компетентності учнівської молоді/ О. М. Олексюк (стр.80-90)
Левітас Ф. Л. З історії становлення системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні (ІІ половина XIX століття — 1939 рік). - C. 91-104./ Ф. Л. Левітас, О. В. Дудар (стр.91-104)
Січкар А. Д. Підготовка студентів до особистісно орієнтованого виховання у ході педагогічної практики на базі школи-дидсадка Монтессорі/ А. Д. Січкар (стр.105-119)
Буренко В. М. Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови)/ В. М. Буренко (стр.120-133)
Редько С. І. Розвиток соціального інтелекту у майбутніх керівників освітніх закладів/ С. І. Редько (стр.134-143)
Демченко Я. А. Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів/ Я. А. Демченко (стр.144-153)
Линьова І. О. Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою/ І. О. Линьова (стр.154-164)
Сенчук О. В. Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними/ О. В. Сенчук (стр.165-175)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Січкар А. Д.
Назва : Підготовка студентів до особистісно орієнтованого виховання у ході педагогічної практики на базі школи-дидсадка Монтессорі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 105-119. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--особистісно-орієнтований підхід--розвивальне середовище--підготовка вихователя
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі сучасного дошкілля, а саме: проблемі підготовки вихователя, готового до співпраці з дитиною з позиції «творення, а не Творця», запровадження особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литовченко О. В.
Назва : Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 121-133. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальне становлення особистості--позашкільний навчальний заклад--соціально-виховне середовище--системний підхід--виховна система
Анотація: У статті представлено теоретичні аспекти дослідження процесу соціального становлення особистості; розглядається соціально-виховне середовище позашкільного навчального закладу як чинник цього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Мороз О. О. Медіа-освіта: історичний аспект розвитку/ О. О. Мороз (стр.1-11)
Алексеєв О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування/ О. М. Алексеєв (стр.12-23)
Хорошайло О. С. Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду)/ О. С. Хорошайло (стр.24-34)
Чудіна О. Л. Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії/ О. Л. Чудіна (стр.35-45)
Шовковий В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю/ В. М. Шовковий (стр.46-58)
Ляшенко І. В. Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування/ І. В. Ляшенко (стр.59-67)
Олексенко В. М. Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці/ В. М. Олексенко (стр.68-77)
Сенчук О. В. Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі/ О. В. Сенчук (стр.78-89)
Сметаніна Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму/ Л. С. Сметаніна (стр.90-102)
Безпалько О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі/ О. В. Безпалько (стр.103-111)
Кузьменко О. М. До проблеми становлення освітології в Україні/ О. М. Кузьменко (стр.112-120)
Литовченко О. В. Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості/ О. В. Литовченко (стр.121-133)
Байталюк О. М. Дитина в сімейних правовідносинах/ О. М. Байталюк (стр.134-142)
Калашнікова С. А. Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів/ С. А. Калашнікова (стр.143-167)
Панченко А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі/ А. Г. Панченко (стр.168-176)
Стороженко О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах/ О. М. Стороженко, О. Б. Німко (стр.177-184)
Канафоцька Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості/ Г. П. Канафоцька (стр.185-196)
Пішун С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента/ С. Г. Пішун (стр.197-210)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Братко, Марія
Назва : Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 81-88. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--освітнє середовище--інтелектуальна діяльність
Анотація: У статті на основі аналізу наукових підходів до тлумачення сутності понять «управління», «освітнє середовище вищого навчального закладу та з урахуванням особливостей цих феноменів сформульовано зміст поняття управління освітнім середовищем вищого навчального закладу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тютюнник, Анастасія Володимирівна
Назва : Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 134-143. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.134uc3 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.134uc3
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ikt--soft skills--хмарні технології
Анотація: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в різних галузях професійної діяльності є одним з основних завдань сучасного суспільства. У статті представлено можливості використання хмарних технологій, коротко розкрито поняття soft skills. Здійснено аналіз дослідження Educause Center for Analysis and Research про зацікавленість в електронному навчанні та використанні в ньому хмарних технологій. Представлено огляд можливостей навчальної платформи LMS Moodle, наведено структуру її застосування в Київському університеті імені Бориса Грінченка, а також способи інтеграції хмарних сервісів в електронне навчальне середовище Університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тихонова, Тетяна Валентинівна
Назва : Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 91-100. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.91100 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.91100
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатична компетентність--інформаційна культура--інформативний продукт
Анотація: У статті на основі багатьох наукових джерел обґрунтовуються сутність та складові понять «інформатична компетентність» та «інформаційна культура»; проводиться їх порівняльний дидактичний аналіз.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завгородня Є. Є.
Назва : Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 45-54. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітнє середовище--вищий навчальний заклад--розвиток--творчий потенціал
Анотація: В статті розглянуто освітнє середовище як фактор оптимізації розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів. Розглянуто систему підготовки майбутніх фахівців до розвитку творчих можливостей, яка передбачає внутрішню активність особистості стосовно спеціально організованого процесу формування творчих можливостей. Проаналізовано вміння, які сприяють педагогічній пошуковоперетворювальній діяльності, результатом якої є подальший професійний розвиток.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Муромець В. Г.
Назва : Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 219-227. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): естетотерапія--майбутні педагоги--освітнє середовище--превенція--конфліктні ситуації
Анотація: У статті розглядається процес формування готовності майбутніх педагогів до попередження та подолання конфліктів в освітньому середовищі; здійснений теоретичний аналіз поняття «превенція», розкрито потенціал використання засобів естетотерапії у позааудиторній діяльності як превентивного фактору запобігання міжособистісних конфліктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)