Пошуковий запит: (<.>K=системний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Скрипник Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід/Т. Скрипник // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.7-15
|
>2.
| Cherepekhina O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/O. Cherepekhina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.17-22
|
>3.
| Воскобойнікова-Гузева О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади/О. Воскобойнікова-Гузева // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.58-62
|
>4.
| Скрипник І. Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи/І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.99-106
|
>5.
| Волинець К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті/К. Волинець // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.40-47
|
>6.
| Гладкова В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти/В. Гладкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.30-36
|
>7.
| Чума Б. "Україна та її останній трубадур". Несподівана оповідь про Україну в іспанській пресі ХІХ ст./Б. Чума, С. Розлуцька // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.6-14
|
>8.
| Стойка О. Якість вищої освіти: дослідницькі концепції і наукові підходи/О. Стойка // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.17-27
|
>9.
| Батечко Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів/Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.12-19
|
>10.
| Лісовець О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників/О. Лісовець // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.145-151
|
|
|