Пошуковий запит: (<.>K=сольний спів<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Процишина О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи/О. Ю. Процишина // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.66-73
|
>2.
| Гмиріна С. В. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста/С. В. Гмиріна // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2.-С.136-140
|
>3.
| Шаповалова Р. Г. Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти/Р. Г. Шаповалова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.239-249
|
>4.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>6.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Мирошниченко В. Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу/В. Мирошниченко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.87-91
|
>8.
| Гмиріна С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу/С. В. Гмиріна // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 4.-С.77-83
|
|