Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (16)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сольний спів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми/ О. М. Олексюк (стр.3-8) Кл.слова: антропоцентризм,компетентісний підхід,мистецька освіта
Падалка Г. М. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення/ Г. М. Падалка (стр.8-13) Кл.слова: мистецька освіта,педагогічні умови,особистісна мотивація
Войцех М. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури/ М. Войцех (стр.14-24) Кл.слова: засоби популяризації,глобальна культура,музична освіта
Растригіна А. М. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій/ А. М. Растригіна (стр.25-30) Кл.слова: вища освіта,духовність виховання,творчий потенціал
Тушева В. В. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики/ В. В. Тушева (стр.31-38) Кл.слова: культура,світогляд дослідника,теоретичне мислення
Матвєєва О. О. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід/ О. О. Матвєєва (стр.39-45) Кл.слова: діагностика компетенцій музики,компетенції вчителів музики,учителі музики
Ланіна Т. О. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства/ Т. О. Ланіна (стр.46-50) Кл.слова: вокальний ансамбль,естрадне виконавство
Рагозіна В. В. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей/ В. В. Рагозіна (стр.51-53) Кл.слова: ювілей,мистецька педагогіка,мистецька освіта
Бабіченко Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти/ Н. О. Бабіченко (стр.54-58) Кл.слова: вокально-хорова творчість,неперервна освіта,музична культура
Вєтринська А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті/ А. В. Вєтринська (стр.59-61) Кл.слова: хореографічна освіта,фахова підготовка,тенденції
Смоляк О. С. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість")/ О. С. Смоляк (стр.68-72) Кл.слова: вид виконання,ладозвукорядна будова,церковні коляди
Проців Л. Й. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії/ Л. Й. Проців (стр.73-77) Кл.слова: історія музичної педагогіки,метаісторія,музична культура
Полянський Т. В. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції/ Т. В. Полянський (стр.78-85) Кл.слова: академічна музика,джас, стиль,регтайм
Коваленко А. С. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти/ А. С. Коваленко (стр.86-91) Кл.слова: гітарне мистецтво,діяльність гітаристів,музична освіта
Стрельченко К. М. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів/ К. М. Стрельченко (стр.92-96) Кл.слова: акомпонемент,аранжування,репертуар
Гусак В. А. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки/ В. А. Гусак (стр.104-112) Кл.слова: дійове мислення,ідеомоторне тренування,музично-ігровий рух
Музика О. Я. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика (стр.113-117) Кл.слова: індивідуальність,самореалізація,фахова підготовка
Павленко О. М. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання/ О. М. Павленко (стр.118-122) Кл.слова: джазове мистецтво,фортепіанне навчання,методи навчання
Андрощук Л. М. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті/ Л. М. Андрощук (стр.123-127) Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта,науковий проект,майбутній вчитель хореографії
Каблова Т. Б. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів/ Т. Б. Каблова, С. О. Павлова (стр.128-132) Кл.слова: арт-терапія,психологічність фольклору,український фольклор
Кремешина Т. І. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування/ Т. І. Кремешина (стр.133-135) Кл.слова: самоефективність,педагогічна самоефективність
Гмиріна С. В. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста/ С. В. Гмиріна (стр.136-140) Кл.слова: драматургія,естрадний номер,сольний спів
Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"/ Л. А. Теряєва (стр.141-144) Кл.слова: хорове диригування,методична компетентність,педагогічні умови
Рябінко С. М. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти/ С. М. Рябінко (стр.145-149) Кл.слова: вокально-хорова робота,мистецька освіта,студенський хор
Рахманова О. К. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва/ О. К. Рахманова (стр.150-153) Кл.слова: педагогічні умови,синестезія,інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль А. С. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Коваль (стр.154-158) Кл.слова: герменевтичне коло,герменевтичний підхід,методична культура
Маєвська А. С. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Маєвська (стр.159-163) Кл.слова: вдосконалення,музичне мистецтво,фахова підготовка
Ходоровська І. М. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська (стр.164-167) Кл.слова: мультимедійні технології,учитель музичного мистецтва,музично-теоретична підготовка
Ходоковський В. І. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу/ В. І. Ходоковський (стр.168-171) Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка,концертмейстерські вміння,вчитель музичного мистецтва
Обманець Л. О. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. О. Обманець (стр.172-175) Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність,креативність,майбутні фахівці
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Oleksiuk O. . Interdisciplinarity in the development of post-classical art education/ O. Oleksiuk (стр.4-9) Кл.слова: стратегія,постнекласична парадигма,міждисциплінарний дискурс
Zeman A. The culturally creative meaning of communication during choral concert/ A. Zeman (стр.10-15) Кл.слова: дидактичні цінності,філософія діалогу,естетичне виховання
Падалка Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку/ Г. М. Падалка (стр.16-21) Кл.слова: художньо-методична культура,,заклад вищої освіти,принципи саморозвитку
Черкасов В. Ф. Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії/ В. Ф. Черкасов (стр.22-28) Кл.слова: художньо-естетичне виховання,навчальні плани,реформування загальної музичної освіти
Тушева В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки/ В. В. Тушева (стр.29-36) Кл.слова: диригент хору,навчальний хоровий колектив,педагогічна воля
Кифенко А. М. Професійна діяльність диригента навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко, Х. В. Голян
Комендант Т. П. Художники Республики Молдова в рамках современности (на примере работ художников Валерия и Иона Жабинских)/ Т. П. Комендант, Е. М. Юдина (стр.43-50)
Троєльнікова Л. О. Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу/ Л. О. Троєльнікова (стр.51-58) Кл.слова: освіта,художня культура,освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура
Проців Л. Й. Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі/ Л. Й. Проців (стр.59-65) Кл.слова: метаісторія,музична культура,наукова та творча еліта
Зайцева В. І. Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги"/ В. І. Зайцева (стр.66-69) Кл.слова: творчість,українські художники,культура
Куліш М. І. Редакторський стиль О. Зілоті: досвід інтерпретації (на матеріалі редакцій творів Йоганна Себастьяна Баха та Моріса Равеля)/ М. І. Куліш (стр.70-76) Кл.слова: редакторство,інтерпретація,обробка
Гмиріна С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу/ С. В. Гмиріна (стр.77-83) Кл.слова: сольний спів,студент-вокаліст,вокальний твір
Шпирка А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.84-89) Кл.слова: емоційна виразність,емоційна саморегуляція,емпатія
Косінська Н. Л. Стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності як педагогічна умова формування сценічно-образної культури/ Н. Л. Косінська (стр.90-96) Кл.слова: сценічно-образна культура,процес вокальної підготовки,творча самореалізація
Вишневецька М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/ М. В. Вишневецька (стр.97-102) Кл.слова: естетична культура,цінності.,культура особистості
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2020р.,N 5
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід/ О. М. Олексюк (стр.5-8) Кл.слова: стратегія,інноваційна модель,орієнтири
Черкасов В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій/ В. Ф. Черкасов (стр.9-15) Кл.слова: уроки музики,творчі здібності,види діяльності
Проців Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій/ Л. Й. Проців (стр.16-23) Кл.слова: мистецькі династії,вокальне виконавство,метаісторія
Гринчук І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект/ І. П. Гринчук, О. Спольська (стр.24-31) Кл.слова: фортепіанне виконавство,фортепіанні школи,піаністи-виконавці
Рахманова О. К. . Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів/ О. К. Рахманова (стр.32-35) Кл.слова: семіозис,синестезійність,семіотика мистецтв
Федорець М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї/ М. О. Федорець, С. Сюй (стр.36-42) Кл.слова: інтегрований курикулум,естетичний досвід
Вишневецька М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми/ М. В. Вишневецька (стр.43-48) Кл.слова: естетичні потреби,естетична культура,естестетична діяльність
Лимаренко В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю/ В. І. Лимаренко (стр.49-53) Кл.слова: структурні компоненти,майбутній керівник,вокальний ансамбль
Даценко М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена/ М. С. Даценко (стр.54-59) Кл.слова: фахова підготовка,творча особистість,мистецька освіта
Скуратовська М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв/ М. О. Скуратовська (стр.60-65) Кл.слова: художня творчість,фахова підготовка,сценічна діяльність
Процишина О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи/ О. Ю. Процишина (стр.66-73) Кл.слова: сольний спів,майбутній викладач,компетентність
Davidovitch N. The rule of humanities and culture in the academy/ N. Davidovitch (стр.74-88) Кл.слова: гуманітарні науки,вища школа,цінності
Кондрацька Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва/ Л. A. Кондрацька (стр.89-97) Кл.слова: віртуальний артклас,кластерний підхід,лабораторія помилок
Губ’як Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект/ Д. В. Губ’як (стр.98-105) Кл.слова: бандурне виконавство,поліфонічні твори,переклади для бандури
Бондаренко Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко (стр.106-111) Кл.слова: професійна підготовка,проєктна діяльність,метод проєктів
Ракітянська Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Л. М. Ракітянська (стр.112-119) Кл.слова: емоційний інтелект,фахова підготовка,навчально-методичне забезпечення
Лобода О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів/ О. Є. Лобода (стр.120-127) Кл.слова: самоосвіта,самостійна робота,професійна підготовка
Бегун-Трачук Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці/ Л. О. Бегун-Трачук (стр.128-133) Кл.слова: емоційне вигорання,професійне вигорання,зарубіжний досвід
Сухолова М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах/ М. А. Сухолова (стр.134-139) Кл.слова: сценічний імідж,викладач вокалу,поліфункціональність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гмиріна, Світлана Вікторівна
Назва : Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 136-140. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.13640 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.13640
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): драматургія--естрадний номер--сольний спів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мирошниченко, Валерій
Назва : Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 87-91. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.714 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.714
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища мистецька освіта--джазова імпровізація--модель--сольний спів
Анотація: У сучасній системі вищої мистецької освіти перед викладачами у галузі культури і мистецтва, зокрема сольного співу, постає важливе завдання — сформувати у майбутніх артистів-вокалістів навички аналізу та інтерпретації музичних творів, а також вокально-технічні й рухові, адже студент у процесі навчання має не лише досконало володіти різними вокальними техніками, але й створювати художній образ твору через міміку, жести, рухи. Важливою складовою процесу фахової підготовки майбутніх артистів-вокалістів є сформованість навичок імпровізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гмиріна С. В.
Назва : Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 4. - С. 77-83. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.11 (Шифр М898489384/2019/4). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.11
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сольний спів--студент-вокаліст--вокальний твір
Анотація: У статті досліджено один із аспектів фахової підготовки майбутніх артистів-вокалістів та викладачів сольного співу в системі університетської освіти. Проаналізовано накопичений у цій сфері науково-педагогічний, вокально-методичний і практичний досвід.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Процишина О. Ю.
Назва : Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 5. - С. 66-73. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.12 (Шифр М898489384/2020/5). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.12
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сольний спів--майбутній викладач--компетентність
Анотація: У статті запропоновано структуру методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи. На основі аналізу науково-педагогічної літератури автором встановлено, що науковцями не досліджувалась раніше проблема формування методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи, не розроблялись її зміст та структура.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шаповалова Р. Г.
Назва : Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 239-249. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анатомія--фізіологія--голосовий апарат--голосоутворення--сольний спів--звук--професійна підготовка вокалістів
Анотація: зважаючи на потребу з’ясування суті голосоутворення та необхідність для майбутнього вчителя музики теоретичних знань про будову і функціонування голосового апарату та основних біоакустичних закономірностей, що лежать в основі вокальної технології, у статті розкрито структурні компоненти голосоутворення, особливу увагу звернено на будову та особливості голосового апарату та його значення у процесі навчання сольному співу, побіжно проаналізовано взаємодоповнюючі теорії голосоутворення,умовно виокремлено показники співочого голосоутворення, наголошено на необхідності дослідження методів спектрального аналізу у вокальній педагогічній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)