Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=соціально-психологічний клімат<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Линьов К., Мерзлякова О., Сабол Д., Матвійчук О.
Назва : Соціально-психологічний клімат у закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 3. - С. 61-74. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.6 (Шифр Н057263/2023/3). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.6. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): умови воєнного стану--соціально-психологічний клімат--методики--емоційне ставлення--психологічна атмосфера
Анотація: У статті розглядаються показники соціально-психологічного клімату в закладах загальної середньої освіти столиці в умовах військового стану на другому році війни. Авторами було проведено анкетування 420 освітян, співробітників 13 шкіл м. Києва. Для цього використані 3 методики: методика «Аналіз та оцінка соціально-психологічного клімату в колективі» (Л. Карамушка); методика оцінки психологічної атмосфери в колективі (по А. Фідлер) та адаптований співробітниками кафедри опитувальник, що містить 15 питань, які характеризують ставлення педагогів до роботи. Проаналізовано емоційне ставлення педагогів до умов діяльності; психологічну атмосферу в колективі; командні налаштування тощо. Ключовими для налагодження сприятливого клімату в школах є чотири чинники: 1) стосунки з керівником, 2) стосунки з колегами, 3) більша довіра вчителеві, який прагне самореалізації, 4) чітка організація управлінської діяльності. Педагог потребує більшого рівня довіри. Найбільше вчителі хочуть мати можливість проявити власні ділові якості і вибудувати зрозумілі стосунки з керівником. Для вчителів важливо мати можливість обирати напрямки своєї діяльності, зміст робіт, можливість у межах визначених термінів встановлювати на свій розсуд черговість робіт, вибирати спосіб та час їх виконання. Під час воєнного стану освітяни потребують більшої підтримки і відчуття захисту своїх прав.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)