Пошуковий запит: (<.>K=способи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.134-143
|
>2.
| Освітологічний дискурс - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Кривошея І. Збереження світової культурної спадщини ЮНЕСКО: відновлення Пальміри в умовах війни в СИРІЇ (на матеріалі електронних видань)/І. Кривошея, Л. Якименко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.173-181
|
>4.
| Мерзлякова О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації/О. Л. Мерзлякова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.108-120
|
>5.
| Орлова Е. Внешняя социокультурная среда музея/Е. Орлова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2
|
>6.
| Бісмак О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/О. В. Бісмак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.338-351
|
>7.
| Сисоєва С. Особливості навчання бакалаврів у провідних країнах світу/С. Сисоєва, Л. Козак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.99-109
|
>8.
| Освітологічний дискурс - 2017г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/I. Bacurovska // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.323-337
|
>10.
| Білоус В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті/В. Білоус // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.353-362
|
>11.
| Klimas I. Wsparcie społeczne uczniów /I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7
|
>12.
| Власова І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії/І. Власова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.306-318
|
>13.
| Москальов Д. До проблеми семантичних трансформацій при перекладі Біблії японською мовою/Д. Москальов, М. Калещук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 4.-С.149-155
|
>14.
| Шумигора Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи/Л. Шумигора // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.13-21
|
>15.
| Аністратенко А. Компаративна поетика сучасного політичного роману як субжанру альтернативної історії/А. Аністратенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 4.-С.120-130
|
>16.
| Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/С. Стеблюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.46-51
|
>17.
| Іванюк О. Осібні аспекти імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України і Криму в XIX - на початку XX ст./О. Іванюк, І. Мохнатюк // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 2.-С.6-11
|
>18.
| Шаповал М. Художня біографія інтелектуала у драматургії С. Росовецького/М. Шаповал // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 1.-С.1-10
|
>19.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2020г.,N 34 (Введено оглавление)
|
>20.
| Прядко А. Психологічні особливості виникнення професійних стереотипів у вихователів та способи їх подолання/А. Прядко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 34.-С.112-115
|
|
|