Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (342)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=способи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-43 
1.


    Фамілярська, Лариса Леонідівна.
    Використання штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Фамілярська. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 216-228, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- штучний інтелект -- освітнє середовище -- навчальна взаємодія
Анотація: У статті визначено нормативно-правові засади використання технологій штучного інтелекту у сфері освіти. На основі вивчення та систематизації результатів наукових досліджень виявлено напрями та способи використання штучного інтелекту в освітній галузі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Король, Л.
    Зомбі в повісті про голодомор: епатаж Бриниха і травма нації [Електронний ресурс] / Л. Король. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 14-21, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
епатаж -- травма нації -- Голодомор -- особистий бренд
Анотація: Поступова дерадянізація Східної Європи спричинила появу в літературі «нової історичної хвилі», яка об’єднує різні способи висвітлення історичного матеріалу: від традиційної естетики реалізму до гри з жанрами и стилістикою на межі соціальноприи нятних прийомів. Нова росіи сько-українська війна актуалізувала питання висвітлення травми в художніи літературі, зокрема й те, чи має право на існування ігровии спосіб опрацювання сакралізованих у суспільстві тем. Предметом дослідження є поетика епатажу Михайла Бриниха і спосіб ї ї оприявнення в тексті й особистому брендуванні автора. Метою дослідження є окреслити епатажний підхід до висвітлення травми нації в романі Михаи ла Бриниха «Хліб із хрящами» и установити кореляцію поетики епатажу з особистістю письменника. Для розв’язання поставлених завдань було використано поетологічний і біографічний методи. У результаті дослідження зроблено такі висновки. Реакція читачів на нові твори, де оприявнюється тема війни, свідчить про те, що вони прискіпливіше ставляться до авторів, які не були свідками історичних подіи , але прагнуть використати ї х для комерціалізації . Прии нятним, таким, що не викликатиме суспільного обурення, способом використати реальні сюжети авторами — не свідками є основана на постпам’яті «репрезентація в дужках», яку можна втілити за допомогою епатажних прии омів, що проявляються на різних рівнях тексту. Головне завдання епатажу — викривати буденне грубими засобами. Наи - більш явно епатаж у «Хлібі із хрящами» виокремлюється саме на сюжетному рівні, адже автор поєднує поп-образ зомбі із сакралізованою в украї нському суспільстві темою Голодомору. Травма Голодомору так само проявляється на різних рівнях. За сюжетом ген канібалізму активує алкоголь, зловживання яким є ознакою соціальної депресії . Втрата ідентичності реалізується завдяки стилістичніи грі з мовленням одного з герої в, яка оприявлює роздвоєність його особистості. Важливою є кореляція бренду автора і його творів з елементами епатажу, адже читачі очікують на витівку від письменника, а тому інтуї тивно не відкидають нетипові репрезентації . Михайло Бриних у своєму зомбі-романі використав провокаційні засоби не лише заради гри з читачем, він висвітлив у провокацій - ний спосіб сакральну для українців подію й досягнув однієї з головних цілей епатажу — викрив грубими засобами проблеми алкоголізму чи ігнорування власної історії .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Горбань, Олександр.
    Освітологічні аспекти відеоігрової діяльності в сучасному освітньому середовищі / О. Горбань // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 7-19, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.1 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
відеогра -- гейміфікація -- гра в освіті -- мотивація -- навчання -- освітологія -- творчість
Анотація: У статті на основі освітологічних ідей про комплексний, інтегрований характер системи освіти запропоноване авторське бачення місця і ролі відеоігор як важливого елемента навчального процесу, що впливає на формування сучасного освітнього середовища. Відзначається, що відеогра як вид ігрової діяльності є складним соціально-кібернетичним феноменом, специфічним явищем в сучасному житті суспільства, який потребує глибоких наукових досліджень з метою з’ясування його методичного потенціалу в системі освіти. Унікальність відеоігор полягає в тому, що вони здатні забезпечити формування особливого віртуального простору, створити особливу спільноту учасників, розширюють вербальні та невербальні способи комунікації, тобто відеогра стає частиною сучасної культури людей, вона впливає на соціалізацію індивіда, формує специфічний світогляд, закладає підвалини певних ціннісних орієнтацій учасників гри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Фамілярська, Лариса Леонідівна.
    Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 151-162, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1512 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- освітнє середовище -- цифрові технології -- альтернативна комунікація -- додаткова комунікація -- навчальна взаємодія
Анотація: У статті розглянуто комунікацію з дітьми з особливими потребами, яка може бути викликом, оскільки вони можуть мати обмеження у сприйнятті та використанні стандартних форм комунікації. Систематизовано способи взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами за допомогою цифрових технологій та їх використання як засобу альтернативної та додаткової комунікації для створення умов ефективної взаємодії. Охарактеризовано необхідність використання цифрових технологій для створення умов продуктивної навчальної діяльності в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Бонь, Олександр.
    Суспільно-політичні умови діяльності літературно-мистецької інтелігенції у 1920-х рр. / О. Бонь // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 84-90, DOI 10.28925/2524-0757.2023.19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
тоталітарний режим -- Микола Хвильовий -- українська культура
Анотація: У статті розглядається розвиток української культури раннього тоталітарного періоду 1920-х рр. Утвердження режиму визначально впливало на культурну сферу загалом і на літературно-мистецьку діяльність зокрема. Наголошується, що політика українізації, хоча і прискорила розвиток української культури, проте не створила умов вільного розвитку, а була контрольованим більшовицькою партією процесом. Проблему розглянуто у трьох площинах: інтелігенція в ідеології більшовицької партії; новації державної політики більшовиків щодо літературно-мистецької інтелігенції у 1920-х рр.; загальні способи і методи взяття під контроль більшовицьким режимом літераторів і митців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Ліннік, О.
    Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни [Електронний ресурс] / О. Ліннік. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 25-32, DOI 10.28925/2311–2409.2023.394. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
режими навчання -- адаптація освітнього процесу -- змішане навчання -- моделі змішаного навчання -- урок у змішаному навчанні
Анотація: У статті розглянуто виклики, які стоять перед освітою в Україні у зв’язку із війною, зокрема збереження освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, забезпечення набуття учнями якісних результатів навчання. Заклади освіти розробляють стратегії адап-тації до нових умов, основою яких є розроблення та впровадження моделей змішаного навчання учнів. Висвітлено дані дослідження Державної служби якості освіти щодо способів організації навчання в школах України у 2022-2023 навчальному році. Для отримання емпіричних даних про-ведено інтерв’ю із 20 директорами шкіл України з різних регіонів. Проаналізовано різні моделі змі-шаного навчання, способи їх втілення в українських школах. Запропоновано моделі уроків в умо-вах змішаного навчання, а також рекомендації щодо організації та проведення таких уроків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Mospan, N.
    Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P33-42, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний дискурс -- мовна модель -- вища освіта -- мовні зразки -- дистанційне навчання
Анотація: Дистанційне навчання з його віртуальним середовищем започаткувало трансформацію освітніх послуг, педагогіки та управління класом. Також це спричинило трансформацію освітнього дискурсу у вищій освіті. Це дослідження спрямоване на виявлення трансформації освітнього дискурсу в дистанційному навчанні. Крім того, у статті надано відповіді на такі дослідницькі питання: як викладачі англійської у закладах вищої освіти спілкуються зі студентами у віртуальних аудиторіях; які мовні моделі вони використовують для надання інструкцій; чи суттєво змінилася вербальна комунікація між викладачами та студентами в цифровій освіті. Використання змішаного методу (аналіз дискурсу 12-ти відеоуроків викладачів університету та опитування студентів (n = 45)) дає змогу пролити світло на сучасний стан віртуального освітнього дискурсу. Стаття показує, що 1) спілкування у віртуальних класах залежить від педагогічної діяльності, що дозволяє класифікувати освітні мовні моделі за наступними категоріями – підготовка презентації навчального матеріалу онлайн, залучення студентів до діяльності онлайн, надання інструкцій щодо використання освітніх цифрових технологій та вираження емоцій або модальності; 2) викладачі університетів використовують спеціальні мовні моделі для надання інструкцій, пов’язані з використанням ІКТ-інструментів і додатків, наприклад спільне використання екрана, спілкування в чаті та емоційна модальність; 3) вербальна комунікація між викладачами та студентами, крім лінгвістичних та екстралінгвістичних ознак, включає неформальні способи спілкування – чат-емодзі та знаки. Висновки підкреслюють, що освітній дискурс кардинально змінився в цифровій освіті та перетворився на віртуальний освітній дискурс. Отримані результати можуть сприяти дослідженню аналізу віртуального освітнього дискурсу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Катерина, Ч.
    Психологія митця і творчості в записках Лесі Воронюк та Кларісе Ліспектор [Електронний ресурс] / Ч. Катерина. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 1-6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
записки -- жанр -- творчість -- митець -- психологізм -- автобіографічність -- наратив
Анотація: У статті проаналізовано «Записки на зап’ястях» української авторки Лесі Воронюк і «Записки для молоді: про написане і пережите» бразилійки Кларісе Ліспектор крізь призму психоаналізу як тексти, у яких віддзеркалено особистість митця и розкрито глибоко інтимну тему творчості. Проблемою дослідження є роль жанру записок у зображенні духовного життя письменника, індивідуального процесу формування й вираження його думок, почуттів, рефлексій . Акцентовано формальну й змістову подібність аналізованих творів, що спонукало провести між ними паралелі, відтак основними методами дослідження є компаративнии та узагальнення. Мета статті — репрезентувати аналізовані твори як модифікації жанру записок, вибір якого зумовлении потребою зобразити індивідуальнии духовнии досвід мистецької діяльності и внутрішніи світ письменника. Наукова новизна статті полягає у вивченні впливу творчих інтенціи і свідомості митця на жанр, пов’язані з цим трансформації в записках. Результати дослідження. У «Записках для молоді» и «Записках на зап’ястях» магістральною є тема творчості. Письменниці по-різному визначають внутрішні психологічні мотиви до мистецької діяльності. Для К. Ліспектор це прагнення до самовираження и самопізнання в слові. За Л. Воронюк, творчість — шлях до духовної гармонії та рівноваги, які притаманні природі, а слово и текст інтерпретовано як код, що програмує діи сність. Авторки говорять про написання твору як процес непередбачувании і нестримнии . Пережитии індивідуальнии духовнии досвід вони зображують у записках, показуючи стани екзальтації та натхнення, зокрема момент зародження думки, пошук необхідних слів для ї ї вираження и фіксації ; також передають живу атмосферу творчої праці, розповідають про різні способи втілення думки в слові. Л. Воронюк говорить про звичку робити миттєві нотатки не тільки на папері, а и на будь-яких поверхнях. Для К. Ліспектор незмінним помічником у творчості була переносна друкарська машинка, яка активізувала думки, допомагала виразити почуття; приглушении шерхіт клавіш, зауважувала авторка, супроводжував ї ї самотність і зберігав таємниці. Письменниці використовують образну мову й розмаї ття асоціаціи , щоб передати складність мистецького процесу и наблизити читача до розуміння таємниці творчості, яка є відображенням інтуї тивного пізнання світу, багато в чому автокомунікацією й водночас спілкуванням із реципієнтом посередництвом художнього слова
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Журавська, О.
    Цитування джерел в інформаційних радіопередачах [Електронний ресурс] / О. Журавська. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
цитування джерел -- синхрон -- інтерв’ю -- коментар -- радіо -- інформаційна передача -- новини
Анотація: Предмет статті становлять особливості цитування джерел в украї нському інформаціи ному просторі на прикладах випусків новин загальноукраї нських радіостанціи розмовного формату. Актуалізує визначене питання, зокрема, насиченість інформаціи ного поля дезінформацією, феи ками, пропагандою, маніпуляціями із даними тощо. Неуважне ставлення редакціи до перевірки джерел інформації , точності відомостеи , ненадання слова всім учасникам конфліктних ситуаціи , відсутність фахових коментарів призводять до порушення професіи них стандартів у журналістських матеріалах, які виходять в ефір. Наслідком цього є зниження довіри аудиторії як до певного медіа, так і медійників у цілому. Знизити ризики цих наслідків можна завдяки систематичному моніторингу інформаціи ного сегменту радіомовлення і формуванню на и ого результатах теоретичних засад та практичних рекомендаціи з удосконалення, зокрема, цитування джерел інформації . Тому мета статті — узагальнити відомості про основні різновиди цитування в інформаціи них радіи них текстах (документальних записах — синхронах, непряміи мові, словах-маркерах), визначити основні помилки, яких припускаються автори під час роботи з ними, і розробити рекомендації щодо запису та монтажу синхронів. Для вивчення інформаційного радіопростору і визначення особливостеи цитування джерел у ньому було застосовано метод якісного контент-аналізу. Матеріалом для цього стали випуски новин загальноукраїнських радіостанціи розмовних форматів: «Украї нське радіо» («Першии канал» і «Промінь»), «Громадське радіо», «Радіо НВ». Результати контент-аналізу дали змогу визначити певні тенденції щодо цитування, які впливають на інформаціи ну насиченість повідомлень, ї хню відповідність професіи ним стандартам, а також динаміку ефіру и полегшують сприйняття новин. Крім того, було узагальнено інформацію про основні способи цитування (синхрони, непряму мову, слова-маркери), ї хні змістово-композиціи ні особливості. Окрему увагу приділено цитатам-синхронам (документальним записам). За формою синхрони можуть бути різновидом виступу, інтерв’ю, коментаря тощо, які характеризуються лаконічністю, влучністю, компактністю. Проаналізовано помилки, яких припускаються автори під час підготовки синхронів до ефіру на етапі збирання інформації , змістового и композиціи ного узгодження з основним текстом повідомлення. Практичне значення дослідження зумовлене підготовленими рекомендаціями з цитування джерел інформації з дотриманням професій - них стандартів. Перспективним можна визначити подальше вивчення проблеми на прикладі локальних розмовних радіостанцій .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Братко, М.
    Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 7-13, DOI 10.28925/2311-2409.2022.371. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний коучинг -- вища освіта -- коучинг -- коучинг в освіті -- менторинг
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз сутнісного змісту поняття «академічний коучинг», виокремлено цільові орієнтири діяльності коуча в освіті, окреслено перспективи застосування технології академічного коучингу в практиці вітчизняних закладів вищої освіти. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність понять — коучинг, коучинг в освіті, навчальний коучинг, академічний коучинг. Виявлено сутнісну різницю між коучингом та менторством, яка пов’язана з концептом «передача знань». Менторинг (наставництво) передбачає передачу знань і досвіду від більш досвідченого учасника педагогічної взаємодії до менш досвідченого, а коучинг — самопізнання учня з метою розкриття внутрішнього потенціалу. Встановлено, що коучинг це специфічний діалогічний, праксеологічний метод навчання, спрямований на особистісний та/або професійний розвиток в процесі якого, завдяки підтримці, наданій коучем, особистість отримує психологічну та поведінкову допомогу, необхідну для досягнення конкретних цілей у різних царинах життя. Зроблено висновок, що академічний коучинг — це педагогічна технологія, цільове призначення якої допомога здобувачу освіти у досягненні своїх особистісних освітніх цілей, збільшенні продуктивності, покращанні освітніх результатів, через розкриття внутрішнього особистісного потенціалу, що дозволяє підібрати власні способи вирішення академічних проблем. Акцентовано на успішному запроваджені технології академічного коучингу у закладах післяшкільної освіти США, в межах діяльності Центрів академічного успіху (Academic success centers). Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного дослідження педагогічних та психологічних основ академічного коучингу, визначення педагогічних умов запровадження цієї технології у вітчизняну освітню практику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Durdas, A.
    Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P33-38, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ефективне навчання -- креативність -- письмове спілкування -- розвиток -- креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Сокол, І. М.
    Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти / І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 191-202, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1016. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- дистанційна освіта -- цифрові ресурси -- змішане навчання -- вебресурси -- синхронне навчання -- асинхронне навчання -- онлайн урок
Анотація: Сьогодні, в умовах пандемічної кризи, відбувається вимушений перехід від традиційної системи освіти, розрахованої на очні «класні» заняття, до такої парадигми навчання, де очні етапи мають органічно поєднуватись з віддаленими, причому їхнє чергування має відбуватися за необхідності, яка диктується умовами карантинних обмежень. Неможливими стали звичні з минулих років «карантинні канікули», коли учні мали змогу просто знаходитись вдома, а прогаяний час надолужувався далі інтенсифікацією навчання. Освіта зараз постала перед ситуацією, коли мають змінитися погляди на базові організаційні та методичні засади навчання, формат уроку, використання цифрових інструментів, залучення учнів до онлайн роботи, застосування нових дистанційних форм та методів навчання. Упродовж 2020 року в освіті України відбулись суттєві зміни нормативної бази, зокрема були затверджені положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти та санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, запроваджено електронні журнали. Проте, аналіз дефініцій показав, що в різних документах надаються різні визначення базових понять «дистанційна освіта», «дистанційне навчання». Багато уваги зараз приділяється навчанню вчителів актуальним способом ведення навчальної діяльності та цифровим інструментам, що можуть це забезпечити. Проте, залишається багато проблем та питань щодо ефективності дистанційного навчання, вибору доцільних програм і сервісів, раціонального подання навчального матеріалу. У статті висвітлена актуальна проблема – забезпечення віддаленого викладання окремих шкільних предметів, зокрема предмету «Інформатика». Наведено різні способи та підходи до навчання, запропоновано апробовані авторами статті цифрові навчальні інструменти, які можна використовувати як альтернативу локальному програмного забезпеченню під час дистанційного навчання, зазначено відповідні приклади.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Стадниченко, К. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Погромська, Г. С.
    Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту / Г. С. Погромська, Н. А. Махровська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 130-145, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-перекладачі -- розробка кросплатформної системи -- сирцевий код
Анотація: Проаналізовано популярні онлайн-перекладачі Google Translate, Bing Translator, DeepL Translator і Apertium iз метою порівняння їх інтерфейсів та функціональних можливостей. Досліджено переваги використання мови С++ та обґрунтовано вибір кросплатформного фреймворку Qt серед інших аналогів як такого, що задовольняє поставленим вимогам до розробки власного програмного продукту. Методологічну основу в аспекті розроблення програми складають методи об’єктно-орієнтованого програмування та використання інтерфейсу прикладного програмування. Представлено етапи розроблення та можливості онлайн-системи Crow Translate для перекладу тексту: інтерфейс прикладного програмування для перекладу, особливості реалізації програмної системи мовою С++ у фреймворку Qt, базові команди консольного інтерфейсу, функціональні можливості графічного інтерфейсу для озвучування та перекладу, варіанти вибору налаштувань, можливості локалізації та способи поширення пропонованої програми Crow Translate. У ході розроблення системи розділено реалізацію процесу перекладу та інтерфейсу програми на два окремих проєкта. Особливістю створеного проєкту є розробка окремої бібліотеки QOnlineTranslator для перекладу тексту, яка є вільним програмним забезпеченням та опублікована на сторінці GitHub під ліцензією GPL v3 для використання у будь-яких аналогічних проєктах. Описано деталі реалізації запропонованої бібліотеки та її основні функції. Висока якість перекладу у пропонованому продукті забезпечується завдяки використанню інтерфейсу Google. Передбачено можливість роботи в режимі словника під час уведення одного слова або фрагментів тексту. Для одного слова додатково відображаються різні варіанти перекладу та є підтримка відображення транслітерації. Під час розроблення програмного продукту враховано отримання перекладу у вікні, що спливає без додаткових переходів у браузер або інші додатки У результаті отримано відкритий кросплатформний програмний продукт, який має зручний доступ до перекладу виділеного тексту в будь-якому додатку та потребує невеликого обсягу оперативної пам’яті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Махровська, Н. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Петрик, Л.
    Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 112-128, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна підготовка майбутніх учителів -- початкова школа -- медіадидактика -- медіадидактичний супровід -- медіазасоби -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито сутність медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка полягає у забезпеченні студентів методичною підтримкою з метою формування їхньої іншомовної комунікативної компетентності через виконання завдань, розв’язання професійно спрямованих та життєвих ситуацій. Медіадидактичний супровід зорієнтовує у створенні іншомовного комунікативного середовища, яке передбачає чітко сформульовані завдання (ситуації, інструкції) у межах тематики навчальної дисципліни іншомовного блоку та способи для аналізу, оцінювання іншомовних медіазасобів, створення власних та здійснення мануальних дій, застосовуючи медіазасоби у запропонованих викладачем завданнях чи ситуаціях. У роботі презентовані елементи авторського медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи у змісті навчальних дисциплін іншомовного блоку, які засвідчують урізноманітнення цієї підготовки дидактичним інструментарієм, методами та формами навчання іноземної мови. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку медіадидактики у процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, що уможливлює інтеграцію процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи та їхньої медіаграмотності. Встановлено, що поряд з традиційними методами навчання іноземної мови (бесіда, пояснення, демонстрація та інші) активно застосовуються інноваційн (використання комп’ютерних програм, використання мобільних додатків, творчі завдання, вебквест, фільмування, аудіозапис, аналіз проблемних ситуацій та інші); а медіазасоби (цифрові зображення та фото, колажі, комікси, скріншоти, сайти, блоги, інфографіка, кластери, аудіозаписи, подкасти, мультфільми, аудіокнижки, онлайн словники, соціальні мережі, мобільні додатки на інші) розширюють дидактичний інструментарій іншомовної підготовки майбутніх учителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: С325934233/2021/27/4
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2021р. т.27 № 4 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ніколаєва, О. Модус театральності у творчості представників угруповання "БУ-БА-БУ" / О. Ніколаєва. - С.204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Даниленко, В. Постколоніальна візія роману Ярослава Павлюка "Сад п’яних вишень" / В. Даниленко. - С.212-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Khokhel, D. Vision of victorian ecological disaster (based on the selected novels by Cindy Spencer Pape) / D. Khokhel. - С.218-223. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковенко, І. Афро-американська історія у збірці поезій Наташі Третевей "Вітчизняна гвардія" / І. Яковенко. - С.224-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Н. О. Кониський в рецепції І. Франка: процеси зближення, відштовхування і меморіалізації / Н. О. Бойко. - С.231-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Руснак, І. Борис Грінченко про способи регулювання творчого натхнення / І. Руснак. - С.238-244. - Бібліогр. в кінці ст.
Чорнобильський, А. Соціальний обмін емоціями в системі соціальних медіа: результати аналізу коментарів до крипіпасти на платформі Reddit / А. Чорнобильський, О. Кирилова. - С.245-251. - Бібліогр. в кінці ст.
Дюжева, К. Телепрограма "Світ навиворіт" як проєкт формату української тревел журналістики / К. Дюжева. - С.252-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Вознюк, Ю.
    Семантизування слова в тлумачних словниках [Електронний ресурс] / Ю. Вознюк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 191-194. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
тлумачний словник -- семантизування -- мікроструктура словника -- словникова стаття -- прийоми семантизування
Анотація: Проблему виявлення змісту мовної одиниці розглядають передусім у контексті дослідження питань лексичної семантики слова, теоретичних і прикладних аспектів лексикографії та методики викладання мови. Предметом нашого дослідження є прийоми розкриття значення лексеми в тлумачному словнику за допомогою включення в структуру словникової статті таких компонентів, як дефініція, ілюстрації , відомості про наголос та вимову, граматичні параметри, різні типи інформації про слововживання, походження та ін. Метою дослідження є з’ясування параметрів семантизації слова. Джерелами аналізу стали тлумачні словники: «Словарь украї нської мови» за редакцією Б. Грінченка, «Словник украї нської мови: в 11 ти томах» та «Словник украї нської мови» за редакцією В. Жаи воронка. Аналіз прии омів семантизування в заявлених лексикографічних працях здійснений на прикладі обрядової лексики, а саме популярних лексем новорічноріздвяного циклу «засівальник», «Коляда» (і «коляда»), «кутя», «Святвечір». Методологію статті формують описовии метод, реалізовании у прии омах інвентаризації , членування, метод лексикографічного аналізу, зокрема аналізу мікроструктури словника, порівняльнии метод. У результаті дослідження виявлено, що семантизація слова в кожному з аналізованих словників здіи снена за різноплановими параметрами змістової , формальної та функціи ної характеристик слова. Деякі з них — спільні для трьох словників, інші — відмінні. Мікроструктура кожного зі словників демонструє широкии арсенал прии омів семантизування, основними серед яких є ілюстрації , контекст, тлумачення, відомості про слововживання. Помітна тенденція продовження лексикографічної традиції від словника Б. Грінченка до нових тлумачних словників, які спираються на напрацювання попередників. Наи ширшии асортимент прии омів семантизування демонструє СУМ за ред. В. Жайворонка — найновішии із досліджуваних видань, і це закономірно, адже лексичний склад мови — динамічна система, яка постіи но оновлюється, а тому вдосконалюються засоби та способи його опису
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Шестопалова, Т.
    Національна культура як стратегія самозбереження особистості: Юрій Шевельов і Друга світова війна. Частина друга [Електронний ресурс] / Т. Шестопалова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 63-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- національна культура -- національна ідентичність -- Друга світова війна
Анотація: Актуальність теми зумовлена підвищеним інтересом сучасного суспільства до буття конкретної особистості в дегуманізуючих геополітичних і гібридних конфліктах. Культура є буттєвим джерелом відновлення особистісного ресурсу людини. Вироблені в ніи способи захисту від різноманітних загроз світу специфіковані в практиках і дискурсах національних культур. Ці останні дають свої м носіям надію на збереження життя в обставинах кардинальних суспільно-історичних змін, що загрожують крахом індивідуумові и цілому національному загалові. Предметом вивчення в статті є феномен особистості інтелектуалагуманітарія в обставинах ІІ Світової віи ни. За С. Кримським, особистість розглядається як результат моральних зусиль, що підносять людину над індивідуальним фізичним порогом до рівня відповідального існування і гармонії з духом. Метою студії є окреслити значення національного культурного середовища в кристалізації особистості украї нського літератора и культуртрегера, американського и украї нського академічного філолога Юрія Шевельова (1908–2002) в Украї ні під час Другої світової віи ни. Матеріал для розмислів передусім дала перша книга и ого мемуарів «Я — мене — мені… (і довкруги)» — «В Украї ні». Цеи текст мав декілька перевидань і добре відомии зацікавленим читачам. Однак и ого леи тмотив — національна культура як щоденнии порятунок інтелектуала в історичних і геополітичних катаклізмах — усе ж залишається неосмисленим. У цьому полягає новизна запропонованої роботи. І ї теоретичним і методологічним підґрунтям є феноменологія культури С. Кримського. Із другого боку, історія виживання та збереження Ю. Шевельовим себе як інтелектуальної особистості невідривна від історії и ого повсякдення. Цим пояснюється звернення до студіи з історії повсякдення. У результаті дослідження, спричиненого інтересом до життя Ю. Шевельова в часи Другої світової віи ни, були схарактеризовані головні чинники и ого особистісного проєкту в динаміці украї нського національно-культурного дискурсу. Подальшого висвітлення потребує питання про модерну украї нську культуру як один із ключових критерії в осмислення інонаціональних культурних явищ і феноменів. Стаття подається у двох частинах. У другому випуску розглядаються смислові та ціннісні аспекти особистісного і національного самовизначення Ю. Шевельова в колізіях Другої світової віи ни та досвід віи ни Юрія Шевельова в и ого інтелектуальніи біографії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Шестопалова, Т.
    Національна культура як стратегія самозбереження особистості: Юрій Шевельов і Друга світова війна. Частина перша [Електронний ресурс] / Т. Шестопалова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 22-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- національна культура -- національна ідентичність -- Друга світова війна
Анотація: Актуальність теми зумовлена підвищеним інтересом сучасного суспільства до буття конкретної особистості в дегуманізуючих геополітичних і гібридних конфліктах. Культура є буттєвим джерелом відновлення особистісного ресурсу людини. Вироблені в ніи способи захисту від різноманітних загроз світу специфіковані в практиках і дискурсах національних культур. Ці останні дають свої м носіям надію на збереження життя в обставинах кардинальних суспільно-історичних змін, що загрожують крахом індивідуумові и цілому національному загалові. Предметом вивчення в статті є феномен особистості інтелектуалагуманітарія в обставинах ІІ Світової віи ни. За С. Кримським, особистість розглядається як результат моральних зусиль, що підносять людину над індивідуальним фізичним порогом до рівня відповідального існування і гармонії з духом. Метою студії є окреслити значення національного культурного середовища в кристалізації особистості украї нського літератора и культуртрегера, американського и украї нського академічного філолога Юрія Шевельова (1908–2002) в Украї ні під час Другої світової віи ни. Матеріал для розмислів передусім дала перша книга и ого мемуарів «Я — мене — мені… (і довкруги)» — «В Украї ні». Цеи текст мав декілька перевидань і добре відомии зацікавленим читачам. Однак його лейтмотив — національна культура як щоденнии порятунок інтелектуала в історичних і геополітичних катаклізмах — усе ж залишається неосмисленим. У цьому полягає новизна запропонованої роботи. І ї теоретичним і методологічним підґрунтям є феноменологія культури С. Кримського. Із другого боку, історія виживання та збереження Ю. Шевельовим себе як інтелектуальної особистості невідривна від історії и ого повсякдення. Цим пояснюється звернення до студіи з історії повсякдення. У результаті дослідження, спричиненого інтересом до життя Ю. Шевельова в часи Другої світової війни, були схарактеризовані головні чинники його особистісного проєкту в динаміці українського національно-культурного дискурсу. Подальшого висвітлення потребує питання про модерну українську культуру як один із ключових критерії в осмислення інонаціональних культурних явищ і феноменів. Стаття подається у двох частинах. У цьому випуску розглядаються родинні чинники індивідуальності Юрія Шевельова та и ого культурна діяльність як стратегія виживання в Харкові під час Другої світової війни
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Руснак, І.
    Борис Грінченко про способи регулювання творчого натхнення [Електронний ресурс] / І. Руснак. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 4. - С. 238-244. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
естетичні категорії -- психологія мистецтва -- творчий процес -- натхнення -- божевілля
Анотація: У пропонованій статті вперше в українському літературознавстві об’єктом дослідження стала теоретична праця «Регулирование вдохновения» (1893) Бориса Грінченка про естетичну категорію натхнення, рукопис якої зберігається в Інституті рукописів Національної бібліотеки Украї ни ім. В. І. Вернадського. Предметом дослідження є погляди письменника на психологію творчості. Метою розвідки стало осмислення теоретичних поглядів мислителя на проблему натхнення як особливого творчого стану митця, регулювання якого може впливати на и ого продуктивність. У результаті дослідження в Грінченкових теоретичних поглядах на художню творчість відстежено відбитки як ідеалістично, так і позитивістськи орієнтованої естетики. Любомудр рішуче відкидав тезу про натхнення як швидкоминучии некеровании письменником особливии стан, заперечував можливість продуктивної творчості тільки в моменти коротких поривів чи хвилин осяяння. Б. Грінченко послідовно обґрунтував тезу про те, що геніальні письменники систематично переживали натхнення через вироблену роками здатність творити в чітко визначении момент. На и ого думку, уміння координувати час для різного виду діяльності дало ї м можливість викликати духовнии піди ом у певні години, коли мистецька діяльність була наи більш результативною. У статті Б. Грінченко наполягав на необхідності для кожного творця керувати свої м натхненням шляхом маи стерної організації творчої праці. Свої ми думками про можливість врегульовувати натхнення Борис Грінченко потвердив геґелівську тезу про творче натхнення як закономірнии результат напруженої праці художника. Украї нськии мислитель розглядає натхнення як рушіи ну силу, яку можна запустити в дію щоденною унормованою працею. У кожного митця момент наи вищого одкровення протікає по-особливому, кожен и ого етап може відбирати різну кількість часу, енергії . Однак Борис Грінченко висловив сподівання, що в маи бутньому розвиток літературної діяльності приведе більшість письменників до впорядкованої та регламентованої певними потребами методи творчої праці. Висловлені в статті погляди Б. Грінченка на зв’язок натхнення з титанічною роботою митця звучать цілком по-сучасному.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.
Шифр: П225817115/2020/34
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2020р. № 34 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Паламар, С. Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі / С. Паламар, Л. Нежива. - С.6-13
Кл.слова: емоційний інтелект, креативне мислення, методична модель
Проворова, Є. Удосконалення методичної компетентності вчителів музики в закладі загальної середньої освіти / Є. Проворова. - С.14-20
Кл.слова: методична робота, компетентність, професійна
Машовець, М. Сучасна модель практичної підготовки майбутніх педагогів / М. Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова. - С.21-27
Кл.слова: практична підготовка, виробнича практика, студенти
Куземко, Л. Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога / Л. Куземко. - С.28-33
Кл.слова: критичне мислення, майбутній педагог, навички співпраці
Vavříková, H. Axiologization as a tool of prevention Social pathological phenomena in Czech societyageism in czech society / H. Vavříková. - С.34-46
Кл.слова: аксіологізація, профілактика, ейджизм
Vavříková, H. Pedagogical facilitation from view of university students / H. Vavříková. - С.47-56
Кл.слова: фасилітація, неуспішність, низька мотивація
Сухомлинська, Л. Просвітитель і педагог І.І. Горбунов-Посадов про формування у дітей ціннісного ставлення до світу живого / Л. Сухомлинська. - С.57-65
Кл.слова: вегетаріанство, гуманізація, жорсткість
Леонтьєва, І. Генеза андрагогічного знання: історичний / І. Леонтьєва. - С.66-72
Кл.слова: андрагогіка, освіта дорослих, суспільство
Мієр, Т. Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання / Т. Мієр. - С.73-83
Кл.слова: е-навчання, студентоцентриська парадигма, адаптивне навчання
Коваленко, С. Здійснення процедури нострифікації в країнах ЄС та Україні / С. Коваленко, Н. Бовтрук. - С.84-90
Кл.слова: нострифікація, документи про освіту, міжнародний досвід
Литвиненко, О. Технології психокорекційної роботи в контексті онтогенезу та дизонтогенезу особистісного становлення підлітків / О. Литвиненко. - С.91-98
Кл.слова: психологічна корекція, методи, суб’єктивне шкалювання
Чернуха, Н. Соціальна відповідальність як сучасна необхідність для батьків-усиновителів / Н. Чернуха, А. Слабковська. - С.99-104
Кл.слова: соціальна відповідальність, усиновлення, захист дітей
Співак, Я. Сучасні проблеми підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної / Я. Співак [и др.]. - С.105-111
Інші автори: Співак Л., Кузнецов О., Бєседіна Є., Дудник К.
Кл.слова: компетентність, соціальний працівник, професійна діяльність
Прядко, А. Психологічні особливості виникнення професійних стереотипів у вихователів та способи їх подолання / А. Прядко. - С.112-115
Кл.слова: стереотип, реформування освти, дошкільна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)