Пошуковий запит: (<.>K=співробітництво<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| Fedchyshyna A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland/A. Fedchyshyna // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.114-124
|
>2.
| Kamińska M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy/M. Kamińska // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2019,N № 8.-С.19-25
|
>3.
| Landmann T. Zbliženie niemiecko-sowieckie w latah 1921–9130, a bezpieczeństwo państwa polskiego w ocenie oddziału II sztabu generalnego Wojska polskiego/T. Landmann // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 1(8).-С.6-17
|
>4.
| Тригуб І. І. Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії/І. І. Тригуб // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.104-109
|
>5.
| Мудрієвська І. Зовнішньоекономічні відносини України з Королівством Саудівська Аравія/І. Мудрієвська // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.89-95
|
>6.
| Київські історичні студії - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Дуднік О. Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ./О. Дуднік // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.46-53
|
>8.
| Грищук Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти/Ю. Грищук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.101-105
|
>9.
| Освітологія - 2019г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>10.
| Діденко І. Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки)/І. Діденко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.44-47
|
>11.
| Корнят В. Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери/В. Корнят // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 2.-С.29-35
|
>12.
| Тригуб І. І. Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах/І. І. Тригуб // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.119-131
|
>13.
| Генсерук Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів/Г. Генсерук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.8-16
|
|