Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (171)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=співробітництво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Fedchyshyna, A.
    Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland [Електронний ресурс] / A. Fedchyshyna. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P114-124, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освіта дорослих -- нормативно-правове забезпечення
Анотація: У статті здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення неформальної освіти дорослих у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії на матеріалах чинних нормативно-правових актів урядів Англії, Шотландії, Уельсу та Північної Ірландії. Охарактеризовано сучасну систему освіти дорослих в даній країні, яка представлена закладами формальної та неформальної освіти; асоціаціями, радами та комітетами з питань освіти дорослих. Акцентовано увагу на тому, що у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії реформування освіти дорослих спрямоване на формування необхідних професійних навичок; покращення можливостей працевлаштування; модернізацію існуючої системи навчання відповідно до запитів роботодавців; створення фінансового забезпечення, яке сприятиме розширенню освітніх можливостей дорослого населення засобами неформального навчання. Автором зазначено, що в кожній країні Сполученого Королівства (Англії, Шотландії, Уельсі та Північній Ірландії) розвиток неформальної освіти дорослих має специфічні особливості: високий ступінь автономії для всіх постачальників, співробітництво та партнерство між освітніми установами і роботодавцями та інші. Представлено діяльність провайдерів освітніх послуг у сфері неформального навчання (неприбуткові, благодійні, приватні організації, університети, коледжі та інші освітні установи). Узагальнено, що реформування освіти дорослих є пріоритетним завданням британського уряду та забезпечується відповідними законодавчими актами в кожній країні з метою поширення концепції навчання протягом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Kamińska, M.
    Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 19-25, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.1925 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
командна робота -- вдосконалення -- співробітництво
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Landmann, T.
    Zbliženie niemiecko-sowieckie w latah 1921–9130, a bezpieczeństwo państwa polskiego w ocenie oddziału II sztabu generalnego Wojska polskiego / T. Landmann // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 1(8). - С. 6-17, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.1 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
безпека -- військові співробітництво -- Генеральний штаб
Анотація: У статті зроблено спробу розглянути конкретні приклади політичного, економічного й військового співробітництва Німеччини й Радянської Росії, а пізніші — Радянського Союзу впродовж 1921–1930 років. Автор наголошує на тому, що німецько-радянська співпраця у цей період склала суттєву загрозу безпеці Другої Польської Республіки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1)
Прим.5 (Ф3) зайнятий


Знайти схожі

4.


    Тригуб, Ілона Іванівна.
    Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії [Електронний ресурс] / І. І. Тригуб. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 104-109, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)104109. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Післядипломна освіта--Експерт у галузі освіти

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- освіта у Литві -- освіта у Латвії -- освіта у Естонії -- брифінг -- вступний інструктаж -- тренінг
Анотація: У статті здійснено аналіз досвіду підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії (Литві, Латвії та Естонії). Визначено спільні особливості професійної підготовки експертів у галузі освіти: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; професійну діяльність експертів у галузі освіти регулює Кодекс етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти. Виокремлено такі особливі тенденції підготовки експертів у галузі освіти: у Литві кандидати для вступу до реєстру експертів повинні пройти брифінг / вступний інструктаж; в Естонії кандидатам у експерти необхідно пройти підготовчий річний тренінг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Мудрієвська, Ірина.
    Зовнішньоекономічні відносини України з Королівством Саудівська Аравія [Електронний ресурс] / І. Мудрієвська // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 89-95, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Україна -- Королівство Саудівська Аравія -- економічне співробітництво -- товарообіг -- інвестиції
Анотація: У статті досліджено налагодження та розвиток економічних відносин України з Королівством Саудівська Аравія. Здійснено аналіз загальних рис і специфіки, звернуто увагу на проблемні сторони та перспективи українсько-саудівського співробітництва в економічній сфері. Сформульовано пропозиції рекомендаційного характеру для оптимізації подальших взаємовідносин
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: К269584624/2019/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2019р. № 1 (8)
Зміст:
Landmann, T. Zbliženie niemiecko-sowieckie w latah 1921–9130, a bezpieczeństwo państwa polskiego w ocenie oddziału II sztabu generalnego Wojska polskiego / T. Landmann. - С.6-17
Кл.слова: безпека, військові співробітництво, Генеральний штаб
Комар, В. Козацькі військові формування в політиці іноземних держав 1918–1945 рр. / В. Комар, А. Шиманович. - С.17-26
Кл.слова: козаки, еміграція, колабораціонізм
Ладний, Ю. Національне питання в ідеології та практиці «білого руху» Півдня Росії (1919–1920 рр.) / Ю. Ладний. - С.27-35
Кл.слова: національна ідея, шовінізм, національний рух
Мудрак, М. Сучасна сербістика в Україні: проблематика та наукові центри / М. Мудрак. - С.36-42
Кл.слова: Растко Україна, сербістика, зв’язки
П’янкова, Є. Хто з родини Ходецьких представляв руські воєводства на сеймах Корони Польської у 1493–1533 роках / Є. П’янкова. - С.43-49
Кл.слова: сейм, сенатор, руські воєводства
Гражевська, Я. Сеймові конституції 1611–1632 рр. про стан земських та ґродських книг в українських воєводствах / Я. Гражевська. - С.50-53
Кл.слова: судові книги, сеймова конституція, судочинство
Курильчук, Н. Колективізація сільського господарства на Житомирщині (на прикладі сіл Голиші та Майдан Олевського району) / Н. Курильчук. - С.54-59
Кл.слова: колективізація, куркулі, хлібозаготівлі
Уткін, О. Український технічно-господарський інститут 1932–1952 рр. / О. Уткін. - С.60-66
Кл.слова: патріотичне виховання, наукові дослідження, студенти
Виноградов, С. Інформаційно-пропагандистська діяльність ОУН(Б) і УПА cеред населення окупованої території України / С. Виноградов. - С.67-73
Кл.слова: німецька окупація, пропаганда, рейди
Толочко, С. Святкування 1500-річчя Києва 1982 року: ідеологічний аспект / С. Толочко. - С.73-78
Кл.слова: соціокультурне явище, ідеологія, пропаганда
Мицик, Ю. З універсалів гетьманів і полковників ХVІІ ст. / Ю. Мицик. - С.79-85
Кл.слова: Гетьманщина, універсал, монастир
Будзар, М. Повсякдення українського панства другої чверті XIX ст.: лист М. Маркевича П. Ґалаґану / М. Будзар. - С.85-92
Кл.слова: приватне листування, спадок, сімейна історія
Шаповал, А. Співпраця Д. І. Абрамовича з Всеукраїнською академією наук через призму епістолярних документів / А. Шаповал. - С.92-100
Кл.слова: епістолярні, інтелігенція, радянська влада
Гедьо, А. Випробування містом: Київ сторінками мемуарної спадщини науковців (20–30-ті рр. XX ст.) / А. Гедьо, А. Калужина. - С.101-109
Кл.слова: епістолярій, інтелігенція
Кригіна, О. Використання та забезпечення збереженості інформації метричних книг / О. Кригіна. - С.110-115
Кл.слова: метричні книги, оцифрування, архів
Ковальов, Є. Сердюк І. Маленький дорослий: Дитина й дитинство в Гетьманщині XVIII ст. / Є. Ковальов. - С.116-117
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1)
Прим.5 (Ф3) зайнятий

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Дуднік, Олександр.
    Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ. [Електронний ресурс] / О. Дуднік // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 46-53, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
національна безпека -- транспортно-енергетична сфера -- нафтопроводи -- іноземні інвестиції -- співробітництво
Анотація: У статті висвітлено недоліки національної безпеки України на прикладі виникнення проблем у розвитку українсько-азербайджанської співпраці в транспортно-енергетичній сфері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Грищук, Ю.
    Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. Грищук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 101-105. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- інтернаціоналізація -- вища освіта -- міжнародне співробітництво -- мобільність
Анотація: У статті розглянуто навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти. На основі аналітичних звітів Міжнародного Фонду дослідження освітньої політики та CEDOS охарактеризовано ринки міжнародної освіти для українських вищих навчальних закладів. Визначено передумови збільшення чисельності іноземних студентів в Україні (забезпечення участі в різноманітних програмах міжнародної мобільності; диверсифікація мов навчання; створення можливостей для отримання паралельно з національним дипломом про вищу освіту документ однієї з країн ЄС; використання сучасних технологій та переваг дистанційного навчання; розвиток освітнього франчайзингу; підвищення прозорості та зміцнення інформаційної політики).

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
Шифр: О168872740/2019/8
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18
Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція
Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25
Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво
Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33
Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід
Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42
Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток
Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49
Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія
Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56
Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація
Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64
Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній
Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71
Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний
Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80
Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль
Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88
Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка
Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96
Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В.
Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи
Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102
Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм
Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110
Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач
Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116
Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Діденко, Ірина.
    Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки) [Електронний ресурс] / І. Діденко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 44-47, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)4447. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Вчитель--Педагогічні з’їзди 1902-1903 рр.

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- нагляд -- підвищення кваліфікації -- професійний розвиток -- профспілка -- співробітництво
Анотація: У статті досліджується динаміка змін у відношенні до особи вчителя на рубежі 19-20 сторіччя, порівняно з другою половиною 19 сторіччя. Розглядається коло проблемних питань, які постають перед освітянами в цей період, як зміщуються акценти на користь народного вчителя. Простежується формування засад для створення сучасних профспілок. Розглядається практична діяльність громад взаємодопомоги особам учительського звання, які в ті важки часи вже намагалися захищати інтереси викладачів. Аналізуються зміни в регламенті та змісті педагогічних з’їздів на зламі століть.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Корнят, В.
    Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / В. Корнят. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 29-35, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- соціальний педагог -- соціальний працівник -- професійна підготовка
Анотація: У статті здійснено аналіз та охарактеризовано особливості організації практики в процесі професійної підготовки фахівців соціальної роботи в закладах вищої освіти. Визначено, що процес професійної підготовки будь-якого фахівця є відображенням змін та перетворень у суспільстві. Якісна професійна підготовка фахівців соціальної сфери сприяє також і утвердженню самої професії, а компетентність фахівця впиває на результативність розвитку соціальної роботи. Розглянуто суть практики як основного компонента професіоналізму, особистого та професійного зростання майбутнього фахівця соціальної сфери. Наголошено на труднощах в організації практики (відсутність соціального працівника як фахівця або відсутність у нього відповідної фахової освіти, нечіткість у визначенні його професійних обов’язків, неузгодженість загальної діяльності соціальної установи і змісту професійної діяльності соціального працівника, небажання установи брати студентів на практику). Запропоновано форми та методи роботи зі студентами на етапі вибору бази практики (зустрічі-презентації в закладі совіти, самостійна робота, волонтерська діяльність). Визначено та схарактеризовано основні принципи організації практики (зворотній зв’язок теоретичного навчання та практики, послідовність, наступність, динамічність, поліфункціональність, перспективність, свобода вибору, співробітництво). Запропоновано перспективи подальшого дослідження використання різних організаційних форм для формування професійної компетентності фахівців соціальної сфери, зокрема її практичної складової.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Тригуб, І. І.
    Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах [Електронний ресурс] / І. І. Тригуб. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 119-131, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.1931. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експерт у галузі освіти -- країни Східної Європи -- якість освіти
Анотація: У статті проаналізовано тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у Балканських країнах: Болгарії, Румунії та Угорщині. Визначено спільні тенденції у професійній підготовці експертів у галузі освіти у балканських країнах: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; врегулювання професійної діяльності експертів у галузі освіти Кодексом етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Генсерук, Г.
    Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів / Г. Генсерук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 8-16, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.816. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- цифрова компетентність
Анотація: У статті розглянуто одну із основних складових професійної компетентності майбутніх учителів – цифрову компетентність. Вивчено різні підходи щодо визначення цифрової компетентності майбутніх фахівців, термінологію, що використовується у сучасній науковій літературі для визначення поняття цифрової компетентності. Проведено аналіз останніх робіт науковців із запропонованої проблеми. Уточнено поняття: «компетентність», «інформатична компетентність». Для інтеграції з міжнародним освітнім простором поширюється визначення «цифрова компетентність». Автором обґрунтовано сутність поняття «цифрова компетентність» та визначено складові «цифрової компетентності» майбутніх учителів, окреслено напрями її розвитку. Проаналізовано європейські стандарти щодо визначення цифрової компетентності, які є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти. Одним із завдань дослідження був аналіз проекту Європейської комісії «Рамка цифрової компетентності для громадян» (DigComp), який є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти, підготовки та підвищення кваліфікації. У статті подано визначення цифрової компетентності Європейською комісією, за яким ця компетентність визначається як одна із ключових компетентностей для навчання впродовж життя і трактується як впевнене, критичне і відповідальне використання та взаємодія з цифровими технологіями для навчання, професійної діяльності (роботи) та участі у житті суспільства. У статті виокремлено стандарти цифрової компетентності за європейською мережею EUROPASS, які включають управління інформацією, співробітництво, комунікацію, контент та знання, етику та відповідальність, оцінювання та вирішення проблем, технічні операції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)