Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (171)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=співробітництво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyna A.
Назва : Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland [Electronic resource]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Вип. 2. - С. 114-124. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9 (Шифр Н057263/2024/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неформальна освіта--освіта дорослих--нормативно-правове забезпечення
Анотація: У статті здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення неформальної освіти дорослих у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії на матеріалах чинних нормативно-правових актів урядів Англії, Шотландії, Уельсу та Північної Ірландії. Охарактеризовано сучасну систему освіти дорослих в даній країні, яка представлена закладами формальної та неформальної освіти; асоціаціями, радами та комітетами з питань освіти дорослих. Акцентовано увагу на тому, що у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії реформування освіти дорослих спрямоване на формування необхідних професійних навичок; покращення можливостей працевлаштування; модернізацію існуючої системи навчання відповідно до запитів роботодавців; створення фінансового забезпечення, яке сприятиме розширенню освітніх можливостей дорослого населення засобами неформального навчання. Автором зазначено, що в кожній країні Сполученого Королівства (Англії, Шотландії, Уельсі та Північній Ірландії) розвиток неформальної освіти дорослих має специфічні особливості: високий ступінь автономії для всіх постачальників, співробітництво та партнерство між освітніми установами і роботодавцями та інші. Представлено діяльність провайдерів освітніх послуг у сфері неформального навчання (неприбуткові, благодійні, приватні організації, університети, коледжі та інші освітні установи). Узагальнено, що реформування освіти дорослих є пріоритетним завданням британського уряду та забезпечується відповідними законодавчими актами в кожній країні з метою поширення концепції навчання протягом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kamińska M.
Назва : Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2019. - № 8. - С. 19-25. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.1925 (Шифр О168872740/2019/8). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.1925. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.1925
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): командна робота--вдосконалення--співробітництво
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Landmann T.
Назва : Zbliženie niemiecko-sowieckie w latah 1921–9130, a bezpieczeństwo państwa polskiego w ocenie oddziału II sztabu generalnego Wojska polskiego
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 1(8). - С. 6-17. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.1 (Шифр К269584624/2019/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.1
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безпека--військові співробітництво--генеральний штаб
Анотація: У статті зроблено спробу розглянути конкретні приклади політичного, економічного й військового співробітництва Німеччини й Радянської Росії, а пізніші — Радянського Союзу впродовж 1921–1930 років. Автор наголошує на тому, що німецько-радянська співпраця у цей період склала суттєву загрозу безпеці Другої Польської Республіки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тригуб, Ілона Іванівна
Назва : Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 3/4. - С. 104-109. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)104109 (Шифр Н057263/2016/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)104109
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 14.91
Предметні рубрики: Освіта-- Післядипломна освіта-- Експерт у галузі освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--освіта у литві--освіта у латвії--освіта у естонії--брифінг--вступний інструктаж--тренінг
Анотація: У статті здійснено аналіз досвіду підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії (Литві, Латвії та Естонії). Визначено спільні особливості професійної підготовки експертів у галузі освіти: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; професійну діяльність експертів у галузі освіти регулює Кодекс етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти. Виокремлено такі особливі тенденції підготовки експертів у галузі освіти: у Литві кандидати для вступу до реєстру експертів повинні пройти брифінг / вступний інструктаж; в Естонії кандидатам у експерти необхідно пройти підготовчий річний тренінг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мудрієвська, Ірина
Назва : Зовнішньоекономічні відносини України з Королівством Саудівська Аравія
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 89-95. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.10 (Шифр К269584624/2016/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.10
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): україна--королівство саудівська аравія--економічне співробітництво--товарообіг--інвестиції
Анотація: У статті досліджено налагодження та розвиток економічних відносин України з Королівством Саудівська Аравія. Здійснено аналіз загальних рис і специфіки, звернуто увагу на проблемні сторони та перспективи українсько-саудівського співробітництва в економічній сфері. Сформульовано пропозиції рекомендаційного характеру для оптимізації подальших взаємовідносин
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Київські історичні студії -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Landmann T. Zbliženie niemiecko-sowieckie w latah 1921–9130, a bezpieczeństwo państwa polskiego w ocenie oddziału II sztabu generalnego Wojska polskiego/ T. Landmann (стр.6-17) Кл.слова: безпека,військові співробітництво,Генеральний штаб
Комар В. Козацькі військові формування в політиці іноземних держав 1918–1945 рр./ В. Комар, А. Шиманович (стр.17-26) Кл.слова: козаки,еміграція,колабораціонізм
Ладний Ю. Національне питання в ідеології та практиці «білого руху» Півдня Росії (1919–1920 рр.)/ Ю. Ладний (стр.27-35) Кл.слова: національна ідея,шовінізм,національний рух
Мудрак М. Сучасна сербістика в Україні: проблематика та наукові центри/ М. Мудрак (стр.36-42) Кл.слова: Растко Україна,сербістика,зв’язки
П’янкова Є. Хто з родини Ходецьких представляв руські воєводства на сеймах Корони Польської у 1493–1533 роках/ Є. П’янкова (стр.43-49) Кл.слова: сейм,сенатор,руські воєводства
Гражевська Я. Сеймові конституції 1611–1632 рр. про стан земських та ґродських книг в українських воєводствах/ Я. Гражевська (стр.50-53) Кл.слова: судові книги,сеймова конституція,судочинство
Курильчук Н. Колективізація сільського господарства на Житомирщині (на прикладі сіл Голиші та Майдан Олевського району)/ Н. Курильчук (стр.54-59) Кл.слова: колективізація,куркулі,хлібозаготівлі
Уткін О. Український технічно-господарський інститут 1932–1952 рр./ О. Уткін (стр.60-66) Кл.слова: патріотичне виховання,наукові дослідження,студенти
Виноградов С. Інформаційно-пропагандистська діяльність ОУН(Б) і УПА cеред населення окупованої території України/ С. Виноградов (стр.67-73) Кл.слова: німецька окупація,пропаганда,рейди
Толочко С. Святкування 1500-річчя Києва 1982 року: ідеологічний аспект/ С. Толочко (стр.73-78) Кл.слова: соціокультурне явище,ідеологія,пропаганда
Мицик Ю. З універсалів гетьманів і полковників ХVІІ ст./ Ю. Мицик (стр.79-85) Кл.слова: Гетьманщина,універсал,монастир
Будзар М. Повсякдення українського панства другої чверті XIX ст.: лист М. Маркевича П. Ґалаґану/ М. Будзар (стр.85-92) Кл.слова: приватне листування,спадок,сімейна історія
Шаповал А. Співпраця Д. І. Абрамовича з Всеукраїнською академією наук через призму епістолярних документів/ А. Шаповал (стр.92-100) Кл.слова: епістолярні,інтелігенція,радянська влада
Гедьо А. Випробування містом: Київ сторінками мемуарної спадщини науковців (20–30-ті рр. XX ст.)/ А. Гедьо, А. Калужина (стр.101-109) Кл.слова: епістолярій,інтелігенція
Кригіна О. Використання та забезпечення збереженості інформації метричних книг/ О. Кригіна (стр.110-115) Кл.слова: метричні книги,оцифрування,архів
Ковальов Є. Сердюк І. Маленький дорослий: Дитина й дитинство в Гетьманщині XVIII ст./ Є. Ковальов (стр.116-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуднік, Олександр
Назва : Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 46-53. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.6 (Шифр К269584624/2016/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна безпека--транспортно-енергетична сфера--нафтопроводи--іноземні інвестиції--співробітництво
Анотація: У статті висвітлено недоліки національної безпеки України на прикладі виникнення проблем у розвитку українсько-азербайджанської співпраці в транспортно-енергетичній сфері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищук Ю.
Назва : Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 101-105. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--інтернаціоналізація--вища освіта--міжнародне співробітництво--мобільність
Анотація: У статті розглянуто навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти. На основі аналітичних звітів Міжнародного Фонду дослідження освітньої політики та CEDOS охарактеризовано ринки міжнародної освіти для українських вищих навчальних закладів. Визначено передумови збільшення чисельності іноземних студентів в Україні (забезпечення участі в різноманітних програмах міжнародної мобільності; диверсифікація мов навчання; створення можливостей для отримання паралельно з національним дипломом про вищу освіту документ однієї з країн ЄС; використання сучасних технологій та переваг дистанційного навчання; розвиток освітнього франчайзингу; підвищення прозорості та зміцнення інформаційної політики).
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Освітологія -2019р.,N 8
Цікаві статті :
Сушик О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви/ О. Сушик, І. Сушик (стр.8-18) Кл.слова: освітній простір,мобільність,міграція
Kamińska M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy/ M. Kamińska (стр.19-25) Кл.слова: командна робота,вдосконалення,співробітництво
Батечко Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.26-33) Кл.слова: доброчесінсть,синергетичний підхід,системний підхід
Старостіна О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії/ О. Старостіна (стр.34-42) Кл.слова: ціннісне виховання,шкільна освтіа,моральний розвиток
Власова І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії/ І. Власова (стр.43-49) Кл.слова: державні гранти,фінансування,автономія
Євтушенко Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.50-56) Кл.слова: вдосконалення,післядипломна освіта,кваліфікація
Chmielewska M. Zjawisko agresji jako problem społeczny/ M. Chmielewska (стр.57-64) Кл.слова: агресія,винуватець,неповнолітній
Charchuła J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta/ J. Charchuła (стр.65-71) Кл.слова: громадянська освіта,еліта,суспільний
Сисоєв О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти/ О. Сисоєв (стр.72-80) Кл.слова: ліцензування,державне регулювання,контроль
Перерва В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України/ В. Перерва (стр.81-88) Кл.слова: дистанційний спецкурс,компетентність,фахова підготовка
Приходько В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету/ В. Приходько [и др.] (стр.89-96) Кл.слова: компетентність,екологічна компетентність,відходи
Зайцева Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури"/ Ю. Зайцева, С. Новік (стр.97-102) Кл.слова: фізичне виховання,підготовка,професіоналізм
Черепєхіна О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.103-110) Кл.слова: компетентність,професіоналізм,викладач
Заскалєта С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта (стр.111-116) Кл.слова: якість освіти,національна система,ефективні шляхи
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Діденко, Ірина
Назва : Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 3/4. - С. 44-47. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)4447 (Шифр Н057263/2016/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)4447
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 14.09
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти-- Вчитель-- Педагогічні з’їзди 1902-1903 рр.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна освіта--нагляд--підвищення кваліфікації--професійний розвиток--профспілка--співробітництво
Анотація: У статті досліджується динаміка змін у відношенні до особи вчителя на рубежі 19-20 сторіччя, порівняно з другою половиною 19 сторіччя. Розглядається коло проблемних питань, які постають перед освітянами в цей період, як зміщуються акценти на користь народного вчителя. Простежується формування засад для створення сучасних профспілок. Розглядається практична діяльність громад взаємодопомоги особам учительського звання, які в ті важки часи вже намагалися захищати інтереси викладачів. Аналізуються зміни в регламенті та змісті педагогічних з’їздів на зламі століть.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корнят В.
Назва : Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 2. - С. 29-35. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.3 (Шифр Н057263/2022/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--соціальний педагог--соціальний працівник--професійна підготовка
Анотація: У статті здійснено аналіз та охарактеризовано особливості організації практики в процесі професійної підготовки фахівців соціальної роботи в закладах вищої освіти. Визначено, що процес професійної підготовки будь-якого фахівця є відображенням змін та перетворень у суспільстві. Якісна професійна підготовка фахівців соціальної сфери сприяє також і утвердженню самої професії, а компетентність фахівця впиває на результативність розвитку соціальної роботи. Розглянуто суть практики як основного компонента професіоналізму, особистого та професійного зростання майбутнього фахівця соціальної сфери. Наголошено на труднощах в організації практики (відсутність соціального працівника як фахівця або відсутність у нього відповідної фахової освіти, нечіткість у визначенні його професійних обов’язків, неузгодженість загальної діяльності соціальної установи і змісту професійної діяльності соціального працівника, небажання установи брати студентів на практику). Запропоновано форми та методи роботи зі студентами на етапі вибору бази практики (зустрічі-презентації в закладі совіти, самостійна робота, волонтерська діяльність). Визначено та схарактеризовано основні принципи організації практики (зворотній зв’язок теоретичного навчання та практики, послідовність, наступність, динамічність, поліфункціональність, перспективність, свобода вибору, співробітництво). Запропоновано перспективи подальшого дослідження використання різних організаційних форм для формування професійної компетентності фахівців соціальної сфери, зокрема її практичної складової.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тригуб І. І.
Назва : Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 119-131. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.1931 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.1931
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експерт у галузі освіти--країни східної європи--якість освіти
Анотація: У статті проаналізовано тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у Балканських країнах: Болгарії, Румунії та Угорщині. Визначено спільні тенденції у професійній підготовці експертів у галузі освіти у балканських країнах: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; врегулювання професійної діяльності експертів у галузі освіти Кодексом етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Генсерук Г.
Назва : Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 8-16. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.816 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.816
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--компетенція--цифрова компетентність
Анотація: У статті розглянуто одну із основних складових професійної компетентності майбутніх учителів – цифрову компетентність. Вивчено різні підходи щодо визначення цифрової компетентності майбутніх фахівців, термінологію, що використовується у сучасній науковій літературі для визначення поняття цифрової компетентності. Проведено аналіз останніх робіт науковців із запропонованої проблеми. Уточнено поняття: «компетентність», «інформатична компетентність». Для інтеграції з міжнародним освітнім простором поширюється визначення «цифрова компетентність». Автором обґрунтовано сутність поняття «цифрова компетентність» та визначено складові «цифрової компетентності» майбутніх учителів, окреслено напрями її розвитку. Проаналізовано європейські стандарти щодо визначення цифрової компетентності, які є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти. Одним із завдань дослідження був аналіз проекту Європейської комісії «Рамка цифрової компетентності для громадян» (DigComp), який є важливим інструментом для підвищення рівня цифрової компетентності фахівців у галузі освіти, підготовки та підвищення кваліфікації. У статті подано визначення цифрової компетентності Європейською комісією, за яким ця компетентність визначається як одна із ключових компетентностей для навчання впродовж життя і трактується як впевнене, критичне і відповідальне використання та взаємодія з цифровими технологіями для навчання, професійної діяльності (роботи) та участі у житті суспільства. У статті виокремлено стандарти цифрової компетентності за європейською мережею EUROPASS, які включають управління інформацією, співробітництво, комунікацію, контент та знання, етику та відповідальність, оцінювання та вирішення проблем, технічні операції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)