Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (221)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стилістика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: С325934233 (Журнал)
Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - Виходить кожного кварталу. - ISSN 2311-259Х

Анотація: Електронний журнал «Синопсис: текст, контекст, медіа» — рецензоване видання, що публікує актуальні дослідження в галузях літературознавства, мовознавства та соціальних комунікацій. Публікації журналу охоплюють такі проблеми: теорія літературного тексту, історія української літератури, українська література періоду народництва, історія світової літератури, стилістика тексту, лінгвістичний аналіз художнього і публіцистичного тексту, процес читання, перекладознавчі аспекти тексту, медіа-текст, медіа як дискурс. Цей перелік не є вичерпним і може розширюватися різноманітними дослідженнями тексту, зокрема і міждисциплінарними. Важливий розділ журналу складають нові переклади українською видатних наукових і художніх творів з науковими коментарями.
Зареєстровані надходження:
     2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERICH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Ulrichsweb,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus International (ICV 2020: 80,87; ICV 2019: 85,29),
Перейти до зовнішнього ресурсу Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського,
Перейти до зовнішнього ресурсу Simple Search Metadata (SSM),
Перейти до зовнішнього ресурсу Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit
Знайти схожі

2.


    Хіхлушко, Богдан.
    Голос «Еклезіяста». До проблеми комунікативних структур у ліриці [Електронний ресурс] / Б. Хіхлушко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 185-190, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
ліричний суб’єкт -- автор -- читач -- комунікація в ліриці -- постмодернізм
Анотація: У статті досліджується взаємодія ліричного суб’єкта й автора в контексті комунікативної теорії лірики на матеріалі творів поета-постмодерніста Юрія Іздрика. Питання визначення мовця («голосу» поезії ) та відокремлення його від реальної постаті автора досі лишається не визначеним. Предметом цього дослідження є форми вираження ліричного суб’єкта в художній площині, метою —виокремлення ліричного суб’єкта в поезії Юрія Іздрика,осмислення його специфічних рис і функціонування в поетичному тексті. Під час роботи використані методи герменевтичної інтерпретації , рецептивної естетики та загального аналізу. У дослідженні схарактеризовано особливості вираження ліричного суб’єкта в ліричному тексті Юрія Іздрика «Екклезіяст2.0». На основі дослідження комунікативних структуру ліриці Д. Бурдорфа було з’ясовано, що ліричний суб’єкт репрезентований займенником «ми» (у різних формах), який належить до категорії відкритого «ми», щоможе включати в себе безпосередньо ліричний суб’єкт, а також інших учасників комунікації . З огляду на контекст твору, де читач занурений у рефлексії стосовно людських взаємовідносин, «ми» може означати «я» будь-кого, хто матиме справу з текстом. Фактичне «я» з’являється наприкінці твору, і саме в цій частині стилістика видозмінюється: від загальних рефлексій ліричний суб’єкт переходить у площину персоніфіковано-інтимного звертання. Виходячи з внутрішньої логіки тексту, це «я» можна характеризувати як «Я» свідомої , зрілої людини з великим життєвим досвідом, невеликими амбіціями та відсутністю егоцентризму. Зважаючи на концепцію фікційності поетичного тексту, «я» та його звертання до «ти» в тексті є художньою імітацією. Із цієї перспективи адресат «ти» не містить у собі покликання на реальну особу, а «я» є художнім принципом для побудови цієї комунікації . З пер-спективи читача текст пропонує значне поле для інтерпретацій . Рефлексії дають можливість зіставити досвід реципієнта із запропонованими в тексті концепціями і водночас приміряти на себе роль іншого завдяки персоніфікованому звертанню. Новизна дослідження полягає в розгляді ліричного суб’єкта з точки зору комунікативних стратегій . У подальшому отримані результати відкривають можливість говорити про ліричнии суб’єкт у контексті інших поетичних творів автора. Також отримані результати можна застосувати в компаративному аспекті —при порівнянні ліричних суб’єктів у творах інших визначних поетів-постмодерністів. Це сприятиме виокремленню специфічних рис ліричного суб’єкта українського постмодернізму загалом
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: М898489384/2017/2
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація
Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта
Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал
Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення
Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта
Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура
Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції
Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди
Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура
Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм
Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта
Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар
Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух
Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка
Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії
Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор
Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови
Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура
Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка
Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва
Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Смоляк, Олег Степанович.
    Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 68-72DOI 10.28925/2518-766X.20172.6872. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вид виконання -- ладозвукорядна будова -- церковні коляди
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)