Пошуковий запит: (<.>K=стратегія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Сергеєва О. С. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/О. С. Сергеєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.36-38
|
>2.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Кокнова Т. А. Засоби оптимізації самостійної роботи студентів-філологів/Т. А. Кокнова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.125-134
|
>4.
| Kaminska M. Priorities of higher education in Poland and in Europe/M. Kaminska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2016,N № 1.-С.52-62
|
>5.
| The Modern Higher Educational Review - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Gladushyna O. UNESCO’s strategy for rebuilding higher education in crisis and emergency situations/O. Gladushyna // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2016,N № 1.-С.63-72
|
>7.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Гайдаш А. Різновиди архетипу мудрої старої у жіночій драматургії США/А. Гайдаш // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2
|
>9.
| Київські історичні студії - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>10.
| Меняйло В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу/В. Меняйло // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.67-75
|
|
|