Пошуковий запит: (<.>K=стратегія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кокнова Т. А. Засоби оптимізації самостійної роботи студентів-філологів/Т. А. Кокнова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.125-134
|
>2.
| Kaminska M. Priorities of higher education in Poland and in Europe/M. Kaminska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2016,N № 1.-С.52-62
|
>3.
| Gladushyna O. UNESCO’s strategy for rebuilding higher education in crisis and emergency situations/O. Gladushyna // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2016,N № 1.-С.63-72
|
>4.
| Гайдаш А. Різновиди архетипу мудрої старої у жіночій драматургії США/А. Гайдаш // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2
|
>5.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| The Modern Higher Educational Review - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Головченко В. Історико-інформаційна складова гібридної агресії Росії проти Української держави/В. Головченко // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 1(4).-С.35-45
|
>8.
| Київські історичні студії - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Полтавцева Н. Комментарий и интерпретация: проблемы современной ситуации/Н. Полтавцева // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 4
|
>10.
| Іванюк Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів/Г. Іванюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.68-82
|
|
|