Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (789)Каталог авторефератів та дисертацій (19)Мережеві ресурси (31)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стратегії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Papadopoulos I.
Назва : Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 119-129. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): письмо--учні початкової школи--дослідження стратегії письма--дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nazarenko, Oleksandra
Назва : Guidelines on ukrainian higher education modernisation through educational achievements of South Korea [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 43-53. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.811 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.811. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.811
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--південна корея--україна--модернізація
Анотація: У статті автор заглиблюється в аналіз вищої освіти в контексті Південної Кореї. Це обстеження ґрунтується на оцінці його законодавчого, організаційного та змістовного аспектів функціонування. Автор окреслює ключові елементи, які лежать в основі досягнень Південної Кореї у сфері вищої освіти, охоплюючи державні стратегії, інвестиції в освіту, досягнення в наукових дослідженнях і взаємодію соціальних і культурних аспектів у національних рамках.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Reis A., Morze N., Osmolyk K.
Назва : How does our brain change during the learning process
Паралельн. назви :Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 1-7. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/10.28925 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/10.28925
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронне навчання--мультимедіа--біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ognevyuk V.
Назва : In search of educational strategy for Ukraine [Electronic resource]
Паралельн. назви :У пошуках освітньої стратегії для України
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2016. - № 1. - С. 31-38. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.3 (Шифр T017777504/2016/1). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--міжнародні рейтинги--конкурентоспроможність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Papadopoulos I.
Назва : Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2018. - № 3. - С. 110-119. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.13 (Шифр T017777504/2018/3). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна комунікація--грецька освіта--стратегії спілкування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kosharna N.
Назва : Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 143-155. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський досвід--партнерська школа--педагогічні спеціальності--практична підготовка--знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Kremen V. Transformational potential of a classical university model/ V. Kremen (стр.8-14)
Levovitski T. About the model of higher education – university tradition, changes, problems and suggestions of solutions/ T. Levovitski (стр.15-30)
Ognevyuk V. In search of educational strategy for Ukraine/ V. Ognevyuk (стр.31-38)
Savchenko O. Modelling of a lesson in the context of competence approach/ O. Savchenko (стр.39-45)
Saukh P. Architectonics and methodological strategies of multicultural education/ P. Saukh (стр.46-51)
Kaminska M. Priorities of higher education in Poland and in Europe/ M. Kaminska (стр.52-62)
Gladushyna O. UNESCO’s strategy for rebuilding higher education in crisis and emergency situations/ O. Gladushyna (стр.63-72)
Dichek N. The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect)/ N. Dichek (стр.74-83)
Mikhno O. Pedagogical portrait of Kyiv college student of the early twentieth century as reflected by behaviour lists/ O. Mikhno (стр.84-93)
Sysoieva S. Training PhDs in education on research methodology. - C. 96-100./ S. Sysoieva (стр.96-100)
Tsekhmister Y. Postgraduate education of doctors: current state and perspectives/ Y. Tsekhmister, O. Lysenko (стр.101-105)
Minchanowska A. The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession/ A. Minchanowska (стр.106-114)
Mospan N. Students training tendency in the EU and Ukraine: legal aspect/ N. Mospan (стр.115-119)
Bilola T. Professionalization for graduate еmployability in Сameroon higher education: old wine in new wineskins/ T. Bilola, D. Pascal (стр.120-133)
Korchak L. School environment as a problem of aggression and violence/ L. Korchak (стр.136-140)
Xiaoxing Z. Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism/ Z. Xiaoxing (стр.141-147)
Zheyuan W. Intercultural education technology of students in extracurricular work by means of music/ W. Zheyuan (стр.148-156)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Korotkova Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ)/ Y. Korotkova (стр.8-17) Кл.слова: мовна освіта,іноземні мови,сертифікація
Stronskyy H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn/ H. Stronskyy, H. Panyshko (стр.18-25) Кл.слова: полонія,третій сектор,громадські організації
Durdas A. Higher education in France: historical development/ A. Durdas (стр.26-32) Кл.слова: елітні школи,приватні установи,державні установи
Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/ М. Kaminska (стр.33-44) Кл.слова: освітня система,професійне навчання,неперервна освіта
Batechko N. Engineering education quality assurance in the European educational area/ N. Batechko, M. Lut (стр.45-58) Кл.слова: якість освіти,інженерна освіта,освітня програма
Pavlenko O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends/ O. Pavlenko (стр.59-68) Кл.слова: американська інженерна освіта,вища інженерна освіта
Voyevutko N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis/ N. Voyevutko (стр.69-80) Кл.слова: менеджери освіти,ступінь магістра
Ivashko O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland/ O. Ivashko (стр.81-91) Кл.слова: іноземні мови,студенти третього віку
Serheieva O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process/ O. Serheieva (стр.92-98) Кл.слова: освіта дорослих,темперамент
Minczanowska А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland/ А. Minczanowska (стр.99-109) Кл.слова: самооцінка,прикордонна територія
Sopova D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training/ D. Sopova (стр.120-126) Кл.слова: академічна чесність,плагіат,етичний кодекс
Papadopoulos I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice/ I. Papadopoulos (стр.110-119) Кл.слова: міжкультурна комунікація,грецька освіта,стратегії спілкування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашперський, Олег, Кашперська, Дар’я
Назва : «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 76-82. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.7 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.7. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна безпека--крос-культурна комунікація--культурна матриця народу--ментальна експансія--метанаратив--мистецька освіта--наратив--національна безпека--широкомасштабна агресія російської федерації
Анотація: У статті проаналізовано нові тенденції трансформації наративів сфери культури та освіти під впливом загроз національній безпеці України. На прикладі стрілецької пісні «Ой у лузі червона калина» обґрунтовано особливості комунікативної природи мистецтва сучасного суспільства, яка яскраво проявилась під час російської мілітарної агресії, що впливає на формування нових доктрин мистецької освіти України. Здійснено генезу стрілецької пісні «Ой у лузі червона калина», у рамках якої проілюстровано тенденції зміни інтерпретації музичного твору. Зазначено, що мистецтво та культура стали одними з головних інструментів гібридної війни під час геополітичного протистояння між росією та Україною, яке відбувається не тільки мілітарно, але й на рівні метанаративів, що впливають на процеси самоідентифікації особистості в рамках інформаційно-ментальної війни. Розглянуто маркери імперської загарбницької «гуманітарної політики» російської федерації, які впливають на агресивну ментальну експансію на теренах України. Трансформації класичного мистецтва унаслідок російсько-української війни проаналізовано як рушій для подальшого реформування мистецької освіти України. У статті наголошено, що мистецька освіта України – це пріоритетна ціль Стратегії інформаційної безпеки України, розрахованої до 2025 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ващенко, Володимир
Назва : Історик та стратегії конструювання історичного простору: Київ на ментальних мапах Михайла Грушевського
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 3-10. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.24 (Шифр К269584624/2016/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.24
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): михайло грушевський--київ--ментальні мапи--стратегії--історіописання
Анотація: У статті досліджуються стратегії прописування Михайлом Грушевським історичного простору України в контексті його центрації навколо «вісьового міста» — Києва, наділеного символічним капіталом. Встановлено, що така центрація здійснювалася істориком у межах «класичної» («Прометеїв» міф України), формально-наукової (геометричної — «трикутник Русі»), модерністської («неврастенічної») і геополітичної («Неаполь-Рим») стратегій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)