Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (303)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
1.

Гедьо А. Розвиток освіти в Києві на сторінках газет "Нова Рада" й "Киевлянин" доби Центральної Ради/А. Гедьо, В. Шабранська // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.79-89
2.

Бонь О. Викладачі та студенти Вищого інституту народної освіти в Києві початку 1920-х рр. у системі більшовицького ідеологічного контролю/О. Бонь // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.30-35
3.

Sobczak-Michałowska M. Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example/M. Sobczak-Michałowska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.53-59
4.

Bogusz M. Care over the international students during COVID-19 lockdown/M. Bogusz // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.69-77
5.

Ivashko O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland/O. Ivashko // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2018,N № 3.-С.81-91
6.

Spirina T. Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions/T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.62-71
7.

Гуцул О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі/О. Гуцул, Т. Бірюкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.197-205
8.

Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/О. Глушак, С. Семеняка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.156-174
9.

Паламар С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор/С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.129-138
10.

Кушнір І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей/І. Кушнір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.37-52
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)