Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (844)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сценарій<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Демська-Будзуляк Л. Культурологічний підхід до студій над українським літературознавством кінця ХІХ – початку ХХ ст./ Л. Демська-Будзуляк
Євтушенко С. "Втрачена ідентичність" як постколоніальний синдром/ С. Євтушенко
Сінченко О. Теорія сюжету Бориса Навроцького/ О. Сінченко
Борисюк І. Міфологія жіночого Ірини Шувалової: тілесність, мова, час/ І. Борисюк
Бровко О. Жанрова матриця бестіарію в сучасній літературі/ О. Бровко
Черкашина Т. "Французький роман" Фредеріка Беґбеде в контексті саморепрезентативної творчості письменника/ Т. Черкашина
Комаровська І. Художній психологізм у прозі Якова Качури: традиції і новаторство/ І. Комаровська
Сидоренко Л. Моделі митця й орієнтири творчої самоідентифікації у драмі Я. Стельмаха "Синій автомобіль"/ Л. Сидоренко
Погребняк І. Культурологічні концепти епістолярію Бориса Грінченка/ І. Погребняк
Поліщук К. Поетика ремарки Івана Тобілевича/ К. Поліщук
Бітківська Г. Гра в жанровій моделі літературного журналу: до постановки проблеми/ Г. Бітківська
Марчак Т. Тематична палітра публіцистики Еллана-Блакитного/ Т. Марчак
Вишницька Ю. Сценарій протистояння в публіцистичних текстах: літературно-художній кластер/ Ю. Вишницька
Заєць В. Морфолого-синтаксична деривація в художньому тексті (на матеріалі роману Г. Вдовиченко "Пів’яблука")/ В. Заєць
Kolarzowa R. Kultura ukraińska, widziana przez granicę czyli odkrywanie obszarów niewiedzy/ R. Kolarzowa
Озджан Х. Дзеркало Анатолії/ Х. Озджан
Клічак Г. Броніслава Волкова. Смерть як семіотична подія: Маха, Нємцова, Неруда, Грабал і Кундера/ Г. Клічак
Луцюк М. Юлія Кристева. Читати Біблію/ М. Луцюк
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Башкирова О. Літературна традиція як основа моделювання художнього світу в романістиці Володимира Лиса (на матеріалі твору "Соло для Соломії")/ О. Башкирова
Полтавцева Н. Культурные коды акмеизма и творчество Анны Ахматовой/ Н. Полтавцева
Івасюк О. Експресіоністична правдивість зображуваного у новелах Клима Поліщука/ О. Івасюк, В. Клімачова
Мірошниченко Н. Міфопоетика української соціальної сучасної драми/ Н. Мірошниченко
Просалова В. Художні особливості казок Емми Андієвської/ В. Просалова
Пухонська О. До витоків національної травми або "білі плями" "темної памяті" у романі Василя Шкляра "Залишенець. Чорний ворон"/ О. Пухонська
Васьків М. Туркменистан і туркменська культура в біографії та творчості Агати Турчинської/ М. Васьків
Моркотун С. Презентація як засіб лінгвопсихологічного впливу на масову аудиторію/ С. Моркотун
Набієва Н. Портретний жанр у документальних телевізійних фільмах: теоретико-естетичні вимоги/ Н. Набієва
Бровко О. Міфологічний сценарій у літературознавчому дискурсі/ О. Бровко
Кушнерик В. Середньовіччя розкриває свої таємниці/ В. Кушнерик
Руснак І. Постімпресіоністичний дискурс в українській літературі: "школа" Михайла Коцюбинського/ І. Руснак
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вышницкая Ю.
Назва : Мифологические сценарии в современном мире: особенности "адаптации" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнокультурний стереотип--етнопрагматика--когнітивні операції--концепт--концептуальна метафора--культурний скрипт--ментальна модель--міф--міфологічний сценарій--образна схема--прототип--секуляризація--трансформація--фрейм
Анотація: У статті окреслено теоретичний аспект дослідження неоміфологізму у сучасному суспільстві: описано наукові теорії тлумачення міфу та інформаційні моделі, за допомогою яких вибудовуються міфологічні сценарії, що проходять тривалий час адаптації у соціумі.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вишницька Ю.
Назва : Сценарій протистояння в публіцистичних текстах: літературно-художній кластер [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепт--міфологічний сценарій--міфологема--публіцистичний дискурс--семіотична модель--субфрейм
Анотація: У статті зосереджено увагу на семіотичному моделюванні міфологічного сценарію протистояння в публіцистичному дискурсі. Наголошено, що сценарій протистояння «свій – чужий» реалізований у суспільно-політичному, колоніально / постколоніальному, гендерному / феміністичному, геокультурологічному, топографічному, освітянсько-науковому, літературнохудожньому, мистецькому дискурсах за допомогою міфологічних координат Іншого, Ворога, Чужого. Об’єктом є літературно-художній кластер, у якому виокремлюються базові фрейми «Національна ідентичність», «Самоідентичність», представлені концептами «Пам’ять», «Тілесність», «Мова», «Ім’я», «Міфотворчість». Вказані варіанти міфологічного сценарію протистояння – сценарії спротиву, вигнання, наближення / відсторонення до / від Чужого
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бровко О.
Назва : Міфологічний сценарій у літературознавчому дискурсі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вишницька Ю.
Назва : Міфосценарій віднаходження раю як одна з реалізацій космогонічних міфів (на матеріалі роману Володимира Дрозда "Листя землі") [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міфологема--міфологічний сценарій--міфологічна модель--символ--медіатор--передвісник--хронотоп--мотив--сакральний
Анотація: У статті проаналізовано індивідуально-авторські варіанти міфосценарію початку ВолодимираДрозда. Семіотична модель даного міфологічного сценарію є домінантно-периферійноюструктуру міфологемного типу. Серед ключових міфологем виокремлюються «Рай», «шлях», «вогонь», «вода»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Морзе Н. В., Вембер В. П., Бойко М. А.
Назва : Організація STEAM-занять в інноваційному класі
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 88-106. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екосистема steam-навчання--steam-освіта--steam-заняття--ка2
Анотація: У статті окреслено проблему підготовки майбутніх вчителів до впровадження STEAM-освіти за допомогою інноваційних моделей навчання та нових підходів до організації освітнього процесу. Автори здійснили аналіз особливостей використання інноваційного класу для організації STEAM-навчання майбутніх учителів початкової школи на основі застосування інноваційних педагогічних технологій та інноваційних форм організації навчальної діяльності студентів, що базуються на ротаційній моделі. Зокрема, визначено об’єкти екосистеми STEAM-навчання, місце та роль навчальних середовищ на прикладі інноваційного класу (ICR) в них. В статті представлено результат дослідження визначених студентами Київського університету імені Бориса Грінченка освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій та методів для використання в інноваційному класі, який буде задовольняти потреби учасників освітнього процесу. Описано характеристики інноваційного класу, його структура та організація залежно від моделі ротації та кількості ротаційних станцій, їх переваги та недоліки. Подано опис інноваційного класу в Університеті Грінченка, який спроектовано як інноваційний освітній центр для підготовки майбутніх учителів початкової школи, навчання вчителів інноваційним технологіям, зокрема з метою реалізації завдань STEAM-освіти. Наведено сценарій тренінгу проведення STEAM-заняття з використанням вказаних інноваційних технологій та моделей. Учасники тренінгу виконували навчальний проєкт, застосовуючи дослідницько-пізнавальний метод, кожен етап якого здійснювався на окремій ротаційній станції інноваційного класу. Дослідження, результати якого викладені в статті, проведено в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2- CBHE-JP.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Makhachashvili R., Semenist I., Bakhtina А.
Назва : Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs
Паралельн. назви :Розвиток цифровик навичок та ІКТ інструменти для підсумкової кваліфікації атестації: дослідження результатів опитування студентів та викладачів програм з європейської та східної філософії
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 54-68. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт інструменти та практики--підсумкова кваліфікаційна атестація--цифрова грамотність--змішане навчання--метод опитування--європейські мови--східні мови
Анотація: Глобальна пандемия та карантинні заходи й обмеження створили низку викликів структурі та процедурі підсумкового оцінювання в університетах. Кваліфікаційне оцінювання випускників програм з іноземних мов, зокрема, є регламентованою процедурою, яка включає різні етапи (усні та письмові іспити, підсумковий проект, внутрішнє та зовнішнє рецензування). Розглянуто фактори соціальних змін, що забезпечують критичну трансформацію набору навичок, що є вирішальним для надзвичайної освітньої ситуації в умовах Ковід-19. Передумова дослідження базується на виявленні різних рамок компетентностей, похідних від навичок 21 століття, для співробітників університетів та прогнозованих вимог до цифрової грамотності. Розроблено відповідність між структурою навичок 21 століття, структурою компетенцій 2020 та системою глобальних навичок. Метою дослідження є критичний огляд прикладного куйсу та передового досвіду цифрового підсумкового кваліфікаційного оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка для студентів освітніх програм з європейських (французька, італійська, іспанська, англійська, німецька) та східних (китайська, японська) мов у 2020 році, в умовах карантинних обмежень. Опитування та аналіз різних ІКТ-інструментів використовується для трансляції практик кваліфікаційного оцінювання в реальному житті у змішаний форматта електронний формат. Дослідження також має за мету виявити різні групи прикладних цифрових навичок та навичок співпраці, які використовуються в процесі кваліфікаційного оцінювання усіма учасниками (студентами, викладачами та рецензентами). Визначено, як у ситуації карантинних обмежень Ковід-19 усі елементи Підсумкової кваліфікаційної атестації з європейських та східних мов в Київському університеті імені Бориса Грінченка були переведені у цифровий, віддалений або змішаний формат із використанням засобів ІКТ. Режим кваліфікаційного оцінювання для освітніх програм з іноземних мов був адаптований до цифрового формату яка рамковий контекст (юридична процедура, що призводить до підтвердження ступеня випускника), низка послідовних комунікативних заходів відповідно до юридичної процедури, "ритуальний" сценарій. Визначено порівняльні результати адаптації цифрового формату Підсумкової кваліфікаційної атестації для різних груп освітніх програм іноземних мов (європейських та східних).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)