Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4810)Каталог авторефератів та дисертацій (122)Рідкісні та цінні видання (5)Мережеві ресурси (51)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=теорія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гвоздій, Світлана, Літвінова, Анастасія, Тимченко, Ганна
Назва : Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Connectivism Theory in Safety and Health Education in Classical Universities
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 1. - С. 200-223. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.112 (Шифр О283150799/2023/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.112
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайн-навчання--вища освіта--здоров'я--конективізм--дистанційне навчання--відкритий освітній сервіс--безпека
Анотація: Планета Земля, людство загалом і система освіти, зокрема, у першій чверті XXI століття зіштовхнулися з великою кількістю проблем і ситуацій, що потребують регулювання. Актуальним є використання сучасних технологій, що ґрунтуються на теорії конективізму, у вивченні питань здоров’я та безпеки в межах класичних (немедичних) закладах вищої освіти України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2023р.,N 1
Цікаві статті :
Осадча К. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти/ К. Осадча, М. Букша, О. Манжула (стр.7-21)
Гаврілова Л. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва/ Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна
Олексюк О. Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання/ О. Олексюк, Л. Теряєва, В. Теряєв (стр.40-58)
Бурцева О. Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики/ О. Бурцева (стр.59-75)
Овчаренко М. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт/ М. Овчаренко (стр.76-92)
Бєлова О. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією/ О. Бєлова (стр.93-112)
Мединська С. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови)/ С. Мединська (стр.113-133)
Шкарбан І. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія»/ І. Шкарбан (стр.134-151)
Чижикова О. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов/ О. Чижикова (стр.152-165)
Руднік Ю. Застосування технологій доповненої та віртуальної реальності у викладанні іноземних мов/ Ю. Руднік (стр.165-183)
Чайковська. Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку/ Ганна Чайковська (стр.184-199)
Гвоздій С. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах/ С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко (стр.200-223)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дранніков А.
Назва : Часові та просторові виміри дискурсу самотності в романі Крістофера Ішервуда "Самотній чоловік" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 1. - С. 22-29. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.4 (Шифр С325934233/2023/29/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): час--простір--екзистенційна самотність--циркадний роман--роман одного дня
Анотація: У статті представлено аналіз особливостеи дискурсу самотності у його зв’язку із категоріями часу та простору в романі Крістофера Ішервуда «Самотніи чоловік» (A Single Man, 1964). Актуальність розвідки продиктована загальною тенденцією до перегляду канону модерністської літератури із фокусом на ї ї «малих» голосах. Наразі у вітчизняній англістиці та американістиці як самому роману, що став об’єктом дослідження, так і всьому доробку Ішервуда назагал приділено недостатньо уваги. Мета дослідження – визначити и охарактеризувати основні форми актуалізації у творі дискурсу самотності у вимірах часу та простору. Для досягнення мети було використано комплекснии методологічнии підхід, якии залучає герменевтичнии аналіз, техніку «close reading», аспекти жанрології (концепція циркадного роману Д. Гіґдона) та наратології (теорія паратексту Ж. Женетта). У результаті дослідження виявлено, що самотність у романі представлена як складне багатоаспектне явище, мотивоване чинниками різного походження. Аналіз паратекстуальних елементів уможливив інтерпретацію самотності як ключової категорії твору. При цьому екзистенціи нии вимір постає концептуальною домінантою, на основі якої вибудовується увесь дискурс самотності в тексті. Розглянуто форми реалізації самотності в категоріях часу та простору, зосібна, виокремлені ї х зовнішні та внутрішні варіації . Зовнішніи час охарактеризовано як історичне та соціально-культурне тло написання роману, пов’язане із консьюмеризацією та симулякризацією американського суспільства. На внутрішньому рівні визначено особливості темпоральної будови твору як варіанту циркадного роману: хронологічні рамки, зумовлені не лише часовим лімітом доби, але й концептуальною відмежованістю минулого та майбутнього; фокус нарації на теперішньому, почутті моменту; ефект рекурсивного повторення одного дня. Зовнішніи простір поділяється на локальний , репрезентований множиною дрібних локусів (дім, лікарня, спортзал тощо), та глобальний , втілений у протиставленні природного та урбаністичного. Внутрішня площина простору має виміри пам’яті, травми, звільнення, есхатологічний , які в різних комбінаціях актуалізують самотність у просторах зовнішніх
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кісельов, Сергій
Назва : «Історичний нарис народної війни за незалежність Греції…» Г. Палеолога та М. Сивініса як історіографічне джерело
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 2(17). - С. 6-12. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.21 (Шифр К269584624/2023/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.21
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історіографія--історичний нарис--романтизм--державна теорія--народний дух
Анотація: У статті подано історіографічний аналіз «Історичного нарису народної війни за незалежність Греції…» Г. Палеолога та М. Сивініса як однієї з перших праць у російській історичній науці, присвячених грецькій революційній боротьбі та участі в ній великих держав. Зокрема, порушуються питання передумов та обставин публікації «Історичного нарису», постатей його авторів, історичного й історіографічного контексту, які визначили жанрову приналежність твору, його структуру, джерелознавчий характер та ідеологічну наповненість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чума Б., Розлуцька С.
Назва : "Україна та її останній трубадур". Несподівана оповідь про Україну в іспанській пресі ХІХ ст.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 6-14. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.21 (Шифр К269584624/2022/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.21
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія уявлень--«gaceta de madrid»--козаки--україна
Анотація: У статті представлено уявлення іспанської читаючої публіки про Україну в третій чверті XIX ст. Проаналізовано дві групи публіцистичних матеріалів: «Листи з Росії» (1856–1857) Хуана Валери й статтю з продовженням «Україна та її останній трубадур», опубліковану в офіційному виданні «Gaceta de Madrid» у 1878 р., що вперше вводиться в науковий обіг. Зміст цих публікацій визначається як переломний у сприйнятті українських земель. На це вплинуло поширення етнографічного підходу, що вимагав вивчення народів замість держав і пропонував системний історико-культурний образ населення південно-західних губерній Російської імперії. У «Листах» Х. Валери все ще присутня усталена до початку XIX ст. дихотомія негативного й позитивного образу козаків, натомість у матеріалах «Gaceta de Madrid» розповідь про козаків вписується в ширший контекст колишнього й теперішнього населення сучасних українських земель, для позначення яких автор здебільшого вживає термін «Україна» (Ukrania) та значно рідше «Малоросія» (la pequeña Rusia). Це дозволяє стверджувати, що завдяки етнографічному підходу відбувся перехід від уявлення про напівдикі землі козаків і татар, що губилися на широких просторах Східної Європи, до чітко окресленої етнографічної території, яка в модерну добу отримала назву «Україна».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрчишин В.
Назва : Типологія сатиричних інтерпретацій у британському медійному дискурсі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 77-85. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сатира--теорія релевантності--контекстуальні ресурси--сатирична інтерпретація--сатиричні інтенції
Анотація: Предметом дослідження є типи інтерпретації сатири у британському медійному дискурсі. Матеріалом дослідження є тексти статей британського сатиричного журналу «Private Eye» за 2020 р. на соціально-політичну тематику. Метою дослідження є виокремити типи сатиричних інтерпретацій у британському медійному дискурсі на основі порядку активації контекстуальних ресурсів. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю поглиблення знань про механізми інтерпретації сатири, які є важливими для правильного розуміння сатиричної критики. У ході дослідження застосувалися методи дискурсаналізу та функціонально-прагматичний аналіз. У результаті дослідження на основі теорії релевантності визначено роль контекстуальної інформації під час інтерпретації сатири, зокрема виокремлено шість типів контекстуальних ресурсів, які вступають в дію під час інтерпретації сатири підтверджуючи, суперечачи чи взаємодіючи з існуючими припущеннями для утворення нових контекстуальних імплікаціи . Встановлено, що на практиці можливі випадки, коли задіюються декілька контекстуальних ресурсів у лініи ному порядку, або ж вступають в дію всі шість контекстуальних ресурсів у паралельному порядку на етапах усунення двозначності та встановлення відсилань для отримання контекстуальних імплікаціи , а також для виведення експлікатур та імплікатур. З’ясовано, що апеляція до контекстуальної інформації сприяє виявленню сатиричних інтенціи автора, економлячи інтерпретацій ні зусилля і збільшуючи когнітивнии ефект. Беручи до уваги порядок активації контекстуальних ресурсів та природу взаємодії контекстуальних ресурсів із експліцитно вираженою інформацією, виокремлено такі типи інтерпретації сатири у британському медіи ному дискурсі: а) сатирична інтерпретація, коли сатиричні інтенції є очевидними на початку інтерпретації висловлення; б) сатирична інтерпретація, де сатиричні інтенції стають очевидними у середині процесу експліцитної інтерпретації висловлення; в) експліцитна інтерпретація та сатирична інтерпретація відбуваються паралельно; г) сатиричні інтенції стають очевидними в кінці інтерпретації сатиричних висловлень. Перспективами подальших розвідок є виокремлення прототипних та периферіи них типів сатиричних інтерпретаціи медіи ному дискурсі, а також визначенні впливу типу інтерпретації на когнітивнии ефект сатиричного висловлення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лу С.
Назва : Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 65-74. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.610 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.610
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія--інтерпретація--інтерпретаційна культура--категоріальна матриця--художня інтерпретація
Анотація: Визначальну роль у наукових розвідках відіграє філософія як методологія і теорія пізнання. Дослідження філософсько-методологічного забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури, здійснене в статті, є актуальним та оригінальним і має теоретичний характер. Огляд літературних джерел засвідчив, що вивчення філософсько-методологічного забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури не проводилось. Для вирішення цього питання було поставлено такі завдання: розробити структурну схему методології дослідження наукової проблеми підготовки вчителів музики; з’ясувати взаємопроникнення таких понять, як «інтерпретація», «культура», «інтерпретаційна культура»; здійснити аналіз категоріального апарату наукового пошуку. Науковий пошук розпочався з монографічного методу, який дав змогу розглянути проблему підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури. Для розробки структурної схеми методології дослідження цього питання було застосовано системно-структурний підхід. Систематизація категоріального апарату наукового пошуку дала змогу скласти категоріальну матрицю наукової проблеми. За допомогою методу узагальнення було сформовано систему наукових підходів до трактування поняття «інтерпретаційна культура вчителя музики». Запропонована авторська схема методології досліджуваної проблеми містить: предмет дослідження, наукові підходи, компоненти методології. Предмет дослідження становить теорія і практика сучасної музично-педагогічної підготовки, аналіз стану методичного забезпечення у закладах вищої освіти та якісної підготовки фахівців. Категоріальна матриця демонструє розуміння теорії та практики інтерпретаційної діяльності, гармонізує логіко-змістовне відображення об’єкта і предмета дослідження. Звернення до духовно-ціннісного контексту методологічно важливо, оскільки дає уявлення про духовне середовище існування музики та поглиблює її осягнення, змушуючи усвідомити, диференціювати і потім синтезувати в конкретну цілісність вузлові ідейно-смислові моменти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шведова Я.
Назва : Педагогічна взаємодія у діаді «викладач-студент» в умовах онлайн навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том Т. 34, № 3. - С. 111-129. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.38 (Шифр О283150799/2021/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.38
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні потреби--педагогічна взаємодія--студенти ехопокоління--теорія поколінь--шляхи педагогічної взаємодії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Błasiak W.
Назва : Największe zagadki natury — wszechświat i mózg]{The biggest mysteries of nature — the universe and the brain
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2020. - № 9. - С. 6-12. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.1 (Шифр О168872740/2020/9). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.1. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.1
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нейрони мозку--теорія великого вибуху--всесвіт--людський мозок--телескоп
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Девін В., Ткачук В., Скоробогатов Д.
Назва : Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 17-29. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.2 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технічна механіка--теорія механізмів і машин--кінематика
Анотація: Технічна механіка, як комплекс фундаментальних загальнотехнічних дисциплін, є теоретичною і науковою основою вивчення і розвитку сучасної техніки. Користуючись її законами і принципами, можуть бути розроблені і досліджені споруди, конструкції, машини та обладнання. Разом з тим, технічна механіка є найбільш складною для засвоєння. Основні труднощі пов'язані з тим, що курс заснований не тільки на застосуванні законів теоретичної механіки до складних механізмів різного типу, але і відрізняється своєю специфікою та особливостями, базується на незнайомій раніше студентам термі-нології, є введенням в механіку машин в цілому. Засвоєння цього матеріалу утруднено і обмеженнями за часом, що відводиться на вивчення даного предмету у вищих технічних закладах освіти. Отже, викладення технічної механіки в сучасних умовах вимагас широкого залучення комп’ютерних технологій до освітнього процесу, що відповідає вимогам інтенсифікації самостійної роботи студентів, урізноманітнює форми i засоби навчання, мотивує студентів та оптимізує процес їх навчання. Проблема дослідження полягає у виявленні можливостей інтенсифікації процесу навчання технічної механіки, яка є основоположною дисципліною для інших спеціальних дисциплін в технічному ВЗО, за допомогою використання навчальної комп'ютерної програми GIM. В тексті статті наводиться обґрунтування доцільності використання програми GIM під час вивченні дисципліни технічна механіка студентами інженерно-технічних вищих закладів освіти. Програмне забезпечення GIM використовується для того, щоб підтримувати і доповнювати теоретичні лекції, під час практичних занять, GIM виступає в якості навчального додаткового інструменту для зміцнення знань, отриманих студентами. Навчання студентів молодших курсів загальнотехнічних дисциплін на основі використання навчальної комп'ютерної програми GIM підвищує професійну культуру майбутнього фахівця, стимулюючи його потребу в постійному самовдосконаленні. Нові освітні технології є ефективним методом навчання студентів і сприяють кращому розумінню предмета, популяризації та поширенню наукових знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)