Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (329)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тестування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Павленко О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття/О. Павленко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.57-61
2.

Мартиненко С. Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти/С. Мартиненко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.32-37
3.

Kurniasari W. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/W. Kurniasari, E. Purwanta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.52-56
4.

Alizunna D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/D. Alizunna, E. Zubaidah // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.57-61
5.

Malec W. Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice?/W. Malec // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.100-113
6.

Прошкін В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів/В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.157-168
7.

Майорський В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства/В. В. Майорський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.129-140
8.

Шумков І. Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ/І. Шумков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.169-179
9.

Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.161-184
10.

Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/Н. Лопіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.156-184
 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)