Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=тренінговий курс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Власій О., Дудка О., Іваночко Н.
Назва : Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 185-204. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.13 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--соціальний педагог--тренінговий курс--цифрові інструменти--цифрова компетентність--цифровізація освіти
Анотація: У статті проаналізовано вплив цифровізації освіти на трансформацію професійної компетентності пдегогів, зокрема соціальних педагогів; обґрунтовано необхідність формування цифрової компетентності соціальних педагогів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес; проаналізовано стан використання освітніх інтернет-ресурсів у професійній діяльності соціальних педагогів; обґрунтовано потребу у підвищенні рівня цифрової компетентності як складової професійної компетентності соціальних педагогів; запропоновано використання цифрових інструментів в якості практичного інструментарію соціальних педагогів; наведено короткий огляд цифрових інструментів, які будуть корисними в різноплановій роботі соціального педагога; презентовано структуру тренінгового курсу «Використання інтернет-ресурсів у роботі соціального педагога», який складається з чотирьох модулів відповідно до основних напрямків діяльності соціального педагога, зокрема діагностична, розвивальна, просвітницька та профілактична робота; даний курс має практичну спрямованість, для виконання практичних завдань, що адаптовані до професійної діяльності соціального педагога, розроблені інструктивнометодичні матеріали, які дають можливість реалзовувати курс за умов як очного, так і дистанційного чи змішаного навчання; курс розроблено на принципах доступності, зрозумілості, професійної спрямованості та мотиваційності; для реалізації розробленого курсу рекомендовано використання платформи Google Classroom, оскільки це дає можливість поєднувати традиційні та інноваційні форми і методи навчання, що особливо важливо в умовах запровадження дистанційної та змішаної форм навчання; наведено результати апробації розробленого курсу, який проводився для соціальних педагогів Надвірнянського району Івано-Франківської області; результати апробації дають підстави стверджувати доцільність використання курсу з метою професійного зростання соціальних педагогів, зокрема для формування готовності соціального педагога до ширшого впровадження цифрових інструментів у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)