Пошуковий запит: (<.>K=тьютор<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Активне дистанційне навчання для тьюторів/В. М. Кухаренко [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.64-75
|
>2.
| Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/С. Гвоздій, О. Устянська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.141-160
|
>3.
| Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/С. Наход // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.69-84
|
>4.
| Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів/К. П. Осадча // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.72-75
|
>5.
| Яремчук Н. Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.60-67
|
>6.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
|