Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тьютор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


   
    Активне дистанційне навчання для тьюторів [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко [та ін.]. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 64-75, DOI 10.28925/2414-0325.2024.165. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відкритий онлайн курс -- персональне навчальне середовище -- змішане навчання -- ADDIE -- тьютор
Анотація: В роботі пропонується одним з варіантів підготовки тьюторів, в якому викладачам університетів надається доступ до створених фахівцями дистанційних курсів загального призначення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кухаренко, Володимир Миколайович
Фарафонов, Володимир Сергійович
Баркатов, Ігор Валентинович
Тюрін Валерій Олександрович, Гончарук Сергій Степанович, Лозко Андрій Андрійович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Гвоздій, С.
    Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / С. Гвоздій, О. Устянська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 141-160, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.141160. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
куратор -- учитель біології -- здоров’я людини -- модератор -- роль викладача -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- тьютор -- фасілітатор
Анотація: У статті розглядаються особливості професійних ролей викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців (на прикладі вчителя біології та здоров’я людини). У 2018 році введена у Перелік спеціальностей та галузей освіти спеціальність «014.05 Середня освіта. Біологія та здоров’я людини». Підготовка майбутніх фахівців з цієї спеціальності потребує використання викладачами закладів вищої освіти нових професійних ролей. Наведено особливості індивідуальної роботи викладача-тьютора зі студентом; функції викладачамодератора та викладача-фасілітатора у груповій роботі; робота із майбутніми фахівцями викладача-куратора у позааудиторний час. Запропоновано види тьюторства та структурні елементи тьюторського супроводу, модерації, фасілітації, функції куратора. Зазначені дані опитування щодо ефективності застосування викладачем нових професійних ролей серед майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Устянська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Наход, С.
    Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз [Електронний ресурс] / С. Наход. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 69-84, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне середовище -- інтегративний підхід -- професійна взаємодія -- спільне навчання -- технологія спільного навчання -- фахівці соціономічних професій -- SWOT-аналіз
Анотація: Стаття присвячена проведенню SWOT-аналізу особливостей професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища. У роботі розглянуто соціально-педагогічний та психологічний напрямок соціономічних професій: психолог, педагог, соціальний педагог, соціальний робітник, тьютор. З’ясовано сильні сторони професійної взаємодії фахівців: можливість спільно ставити цілі і розподіляти функції професійної діяльності, визначати шляхи їх досягнення і планувати цей процес; встановлювати послідовність у роботі; аналізувати результати діагностики індивідуальних особливостей дитини; використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань професійної діяльності, тощо. До слабких сторін віднесено: трансляцію інформації професійною термінологією; здійснення цілісної рефлексії; поділ відповідальності; конкретизацію досягнення метапредметних результатів. Можливості знайдено у: підвищенні ефективності роботи з конкретною дитиною; цілісному уявленні про дитину; спроможності індивідуалізації освітнього процесу з урахуванням результатів діагностики, проєктуванні адаптивної стратегії навчання; наданні дієвої допомоги дитині в подоланні комунікативних, регулятивних, пізнавальних та особистісних труднощів в освітньому процесі, тощо. Загрози встановленню ефективної професійної взаємодії виявилися у: комунікативній неготовності сторін, небажанні працювати у колективі; недостатньому розумінні фахівцями власних функцій у галузі психологопедагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Зроблено висновок, що спільна, особливим чином організована навчальна діяльність майбутніх фахівців соціономічних професій, сприятиме міцному та осмисленому засвоєнню теоретичних знань, набуттю практичних умінь та досвіду професійного спілкування. Встановлено, що реалізація програми спільної підготовки педагогів, психологів, тьюторів, соціальних педагогів, соціальних робітників допоможе створити єдине поле, що поєднає майбутніх фахівців у процесі формування у них інтегративних компетентностей, необхідних для роботи в системі інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Осадча, Катерина Павлівна.
    Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 72-75. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні навчальні програми -- викладач-тьютор -- комп'ютерні тренажери

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Яремчук, Н.
    Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 60-67, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- Нова українська школа -- вибірковий освітній компонент -- професійна підготовка вчителя
Анотація: У статті проаналізовано формотворчі аспекти індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) студента спеціальності 013 «Початкова освіта» відповідно до умов дистанційного навчання. Визначено причини актуальності дослідження; чинники впливу ІОТ на професійно-особистісний розвиток майбутнього вчителя початкової школи; переваги ІОТ в умовах навчання за дистанційною технологією на професійну підготовку педагога. Інтерпретовано вихідні поняття «індивідуальна освітня траєкторія», «індивідуальна освітня програма», «індивідуальний освітній маршрут», з позиції сучасних наукових досліджень. Представлено хронологію впровадження ІОТ в освітній процес закладу вищої освіти в Україні відповідно до змін у професійній підготовці вчителя початкової школи. Обґрунтовано особливості формування ІОТ у контексті професійної підготовки вчителя початкової школи за умов дистанційного навчання: змістовий чинник, який розглядається у відповідності до Концепції «Нової української школи», «Професійного стандарту вчителя початкових класів», що представлено у програмних компетентностях та програмних результатах навчання відповідних освітньо-професійних програм; сформовано позицію системного представлення блоку вибіркового освітнього компоненту та проаналізовано можливості впровадження персоналізованих освітніх програм на засадах праксеологічного підходу (інтеграція формальної, неформальної та інформальної освіти). Обґрунтовано процесуально-методичний чинник, обумовлений інноваційними формами, методами та засобами навчання у контексті інформаційного освітнього інтернет-простору; визначено ресурс можливостей освітніх платформ, блогів, соціальних мереж, форумів, YouTube тощо. Чинник персоналізованого освітнього середовища базується на методології середовищного підходу і визначає його проектування з позиції управління педагогічними системами та психолого-педагогічними особливостями ідентифікації студента як учасника освітнього процесу. Координуючо-моніторинговий чинник навчальної діяльності спрямований на встановлення педагогічної взаємодії в системі викладач-тьютор та студент, формування в нього професійної рефлексії щодо власних освітніх результатів. Особистісний чинник спрямований на діагностику готовності до навчання за дистанційною технологією, готовність до вибору навчального контенту в межах власної освітньої потреби, організацію самостійної роботи, володіння медіаграмотністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
Шифр: Н057263/2012/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2012р. Вип. 3/4
Зміст:
Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА
Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС
Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА
Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ
Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ
Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ
Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ
Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ
Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА
Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ
Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР
Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА
Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)