Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тьютор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кухаренко, Володимир Миколайович, Фарафонов, Володимир Сергійович, Баркатов, Ігор Валентинович , Тюрін Валерій Олександрович, Гончарук Сергій Степанович, Лозко Андрій Андрійович
Назва : Активне дистанційне навчання для тьюторів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 64-75. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.165 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.165
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відкритий онлайн курс--персональне навчальне середовище--змішане навчання--addie--тьютор
Анотація: В роботі пропонується одним з варіантів підготовки тьюторів, в якому викладачам університетів надається доступ до створених фахівцями дистанційних курсів загального призначення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гвоздій С., Устянська О.
Назва : Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 141-160. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.141160 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.141160
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): куратор--учитель біології --здоров’я людини--модератор--роль викладача--суб’єкт-суб’єктна взаємодія--тьютор--фасілітатор
Анотація: У статті розглядаються особливості професійних ролей викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців (на прикладі вчителя біології та здоров’я людини). У 2018 році введена у Перелік спеціальностей та галузей освіти спеціальність «014.05 Середня освіта. Біологія та здоров’я людини». Підготовка майбутніх фахівців з цієї спеціальності потребує використання викладачами закладів вищої освіти нових професійних ролей. Наведено особливості індивідуальної роботи викладача-тьютора зі студентом; функції викладачамодератора та викладача-фасілітатора у груповій роботі; робота із майбутніми фахівцями викладача-куратора у позааудиторний час. Запропоновано види тьюторства та структурні елементи тьюторського супроводу, модерації, фасілітації, функції куратора. Зазначені дані опитування щодо ефективності застосування викладачем нових професійних ролей серед майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наход С.
Назва : Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 69-84. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.5 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне середовище--інтегративний підхід--професійна взаємодія--спільне навчання--технологія спільного навчання--фахівці соціономічних професій--swot-аналіз
Анотація: Стаття присвячена проведенню SWOT-аналізу особливостей професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища. У роботі розглянуто соціально-педагогічний та психологічний напрямок соціономічних професій: психолог, педагог, соціальний педагог, соціальний робітник, тьютор. З’ясовано сильні сторони професійної взаємодії фахівців: можливість спільно ставити цілі і розподіляти функції професійної діяльності, визначати шляхи їх досягнення і планувати цей процес; встановлювати послідовність у роботі; аналізувати результати діагностики індивідуальних особливостей дитини; використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань професійної діяльності, тощо. До слабких сторін віднесено: трансляцію інформації професійною термінологією; здійснення цілісної рефлексії; поділ відповідальності; конкретизацію досягнення метапредметних результатів. Можливості знайдено у: підвищенні ефективності роботи з конкретною дитиною; цілісному уявленні про дитину; спроможності індивідуалізації освітнього процесу з урахуванням результатів діагностики, проєктуванні адаптивної стратегії навчання; наданні дієвої допомоги дитині в подоланні комунікативних, регулятивних, пізнавальних та особистісних труднощів в освітньому процесі, тощо. Загрози встановленню ефективної професійної взаємодії виявилися у: комунікативній неготовності сторін, небажанні працювати у колективі; недостатньому розумінні фахівцями власних функцій у галузі психологопедагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Зроблено висновок, що спільна, особливим чином організована навчальна діяльність майбутніх фахівців соціономічних професій, сприятиме міцному та осмисленому засвоєнню теоретичних знань, набуттю практичних умінь та досвіду професійного спілкування. Встановлено, що реалізація програми спільної підготовки педагогів, психологів, тьюторів, соціальних педагогів, соціальних робітників допоможе створити єдине поле, що поєднає майбутніх фахівців у процесі формування у них інтегративних компетентностей, необхідних для роботи в системі інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Осадча, Катерина Павлівна
Назва : Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 72-75 (Шифр Н057263/2012/3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яремчук Н.
Назва : Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 4. - С. 60-67. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.7 (Шифр Н057263/2021/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--нова українська школа--вибірковий освітній компонент--професійна підготовка вчителя
Анотація: У статті проаналізовано формотворчі аспекти індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) студента спеціальності 013 «Початкова освіта» відповідно до умов дистанційного навчання. Визначено причини актуальності дослідження; чинники впливу ІОТ на професійно-особистісний розвиток майбутнього вчителя початкової школи; переваги ІОТ в умовах навчання за дистанційною технологією на професійну підготовку педагога. Інтерпретовано вихідні поняття «індивідуальна освітня траєкторія», «індивідуальна освітня програма», «індивідуальний освітній маршрут», з позиції сучасних наукових досліджень. Представлено хронологію впровадження ІОТ в освітній процес закладу вищої освіти в Україні відповідно до змін у професійній підготовці вчителя початкової школи. Обґрунтовано особливості формування ІОТ у контексті професійної підготовки вчителя початкової школи за умов дистанційного навчання: змістовий чинник, який розглядається у відповідності до Концепції «Нової української школи», «Професійного стандарту вчителя початкових класів», що представлено у програмних компетентностях та програмних результатах навчання відповідних освітньо-професійних програм; сформовано позицію системного представлення блоку вибіркового освітнього компоненту та проаналізовано можливості впровадження персоналізованих освітніх програм на засадах праксеологічного підходу (інтеграція формальної, неформальної та інформальної освіти). Обґрунтовано процесуально-методичний чинник, обумовлений інноваційними формами, методами та засобами навчання у контексті інформаційного освітнього інтернет-простору; визначено ресурс можливостей освітніх платформ, блогів, соціальних мереж, форумів, YouTube тощо. Чинник персоналізованого освітнього середовища базується на методології середовищного підходу і визначає його проектування з позиції управління педагогічними системами та психолого-педагогічними особливостями ідентифікації студента як учасника освітнього процесу. Координуючо-моніторинговий чинник навчальної діяльності спрямований на встановлення педагогічної взаємодії в системі викладач-тьютор та студент, формування в нього професійної рефлексії щодо власних освітніх результатів. Особистісний чинник спрямований на діагностику готовності до навчання за дистанційною технологією, готовність до вибору навчального контенту в межах власної освітньої потреби, організацію самостійної роботи, володіння медіаграмотністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2012р.,N 3/4
Цікаві статті :
Дзвінчук Д. І. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз/ Д. І. Дзвінчук (стр.6-8) Кл.слова: спартанська система виховання,афінська система виховання,ліберальна освіта
Александрова О. С. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти/ О. С. Александрова (стр.9-13) Кл.слова: концепція освіти,людський капітал,середній клас
Логуш Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти/ Л. Г. Логуш (стр.15-19) Кл.слова: підготовка студентів,національна освітня політика,медична освіта
Конох А. П. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів/ А. П. Конох (стр.21-24) Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,вчителі фізичної культури,організатори спортивно-оздоровчого туризму
Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Г. Батечко (стр.25-29) Кл.слова: викладач вищої школи,акмесинергетичний підхід,магістерські програми
Заскалєта С. Г. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації/ С. Г. Заскалєта (стр.30-35) Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,модернізація професійної підготовки,аграрна галузь
Сергеєва О. С. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/ О. С. Сергеєва (стр.36-38) Кл.слова: освіта дорослих,Римський договір,Лісабонська стратегія
Соколова І. В. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя/ І. В. Соколова (стр.40-46) Кл.слова: професійна ідентичність,професійна компетентність,професійна ідентифікація
Задорожна-Княгницька Л. В. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта"/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.47-52) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,самоосвітня діяльність,університетська освіта
Мачинська Н. І. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу/ Н. І. Мачинська (стр.53-56) Кл.слова: соціальний педагог,діагностичні вміння,діагностична діяльність
Притула О. Л. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання/ О. Л. Притула (стр.57-60) Кл.слова: бойові мистецтва,український рукопаш,професійна підготовка
Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/ В. С. Корнят (стр.61-65) Кл.слова: інформаційна компетентність,інформаційна грамотність,професійно-педагогічна компетентність
Вайнола Р. Х. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери/ Р. Х. Вайнола (стр.67-71) Кл.слова: рекламно-інформаційні технології,соціальна реклама,ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів/ К. П. Осадча (стр.72-75) Кл.слова: мультимедійні навчальні програми,викладач-тьютор,комп'ютерні тренажери
Омельяненко Г. А. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект/ Г. А. Омельяненко (стр.76-78) Кл.слова: науково-дослідницькі уміння,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід/ В. Осадчий В. (стр.80-86) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук Т. Є. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика/ Т. Є. Кристопчук (стр.87-93) Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА,БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА,ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин Л. В. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.94-100) Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД,освіта вихователів,ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації/ А. В. Марчук (стр.101-105) Кл.слова: відкрита освіта,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко Н. Ю. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр/ Н. Ю. Воєвутко (стр.106-110) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ,ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА,освіта республіки Кіпр
Біницька К. М. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.)/ К. М. Біницька (стр.111-116) Кл.слова: вищі педагогічні школи,ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ,наукова робота
Побірченко Н. А. Трансформація психологічних процесів в освітології/ Н. А. Побірченко (стр.118-123) Кл.слова: трансформаційний простір освітології,теоретико-методологічна трансформація,напрями трансформації
Яремчук Н. В. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація/ Н. В. Яремчук (стр.124-131) Кл.слова: психологічна підготовка,майбутнє материнство,психологічне консультування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)