Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (165)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=установи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Санакоєва, Н.
    Структурні елементи PR-процесу у сфері освітніх послуг [Електронний ресурс] / Н. Санакоєва, В. Кушнір. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги -- планування -- ринок освітніх послуг -- цільова аудиторія -- PR-кампанія -- PR-процес
Анотація: У статті досліджено особливості структурних елементів PR-діяльності у сфері освітніх послуг. Охарактеризовано поняття «ринок освітніх послуг». Значну увагу приділено основним етапам планування PR-кампанії для освітньої установи згідно з існуючими науковими концепціями. Виокремлено проблеми при плануванні PR-діяльності ВНЗ. Дослідження має практичну цінність для освітніх закладів та фахівців у сфері PR.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кушнір, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: T017777504/2018/3
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Korotkova, Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ) / Y. Korotkova. - P.8-17
Кл.слова: мовна освіта, іноземні мови, сертифікація
Stronskyy, H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn / H. Stronskyy, H. Panyshko. - P.18-25
Кл.слова: полонія, третій сектор, громадські організації
Durdas, A. Higher education in France: historical development / A. Durdas. - P.26-32
Кл.слова: елітні школи, приватні установи, державні установи
Kaminska, М. Trends in continuing education of teachers in European education systems / М. Kaminska. - P.33-44
Кл.слова: освітня система, професійне навчання, неперервна освіта
Batechko, N. Engineering education quality assurance in the European educational area / N. Batechko, M. Lut. - P.45-58
Кл.слова: якість освіти, інженерна освіта, освітня програма
Pavlenko, O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends / O. Pavlenko. - P.59-68
Кл.слова: американська інженерна освіта, вища інженерна освіта
Voyevutko, N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis / N. Voyevutko. - P.69-80
Кл.слова: менеджери освіти, ступінь магістра
Ivashko, O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland / O. Ivashko. - P.81-91
Кл.слова: іноземні мови, студенти третього віку
Serheieva, O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process / O. Serheieva. - P.92-98
Кл.слова: освіта дорослих, темперамент
Minczanowska, А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland / А. Minczanowska. - P.99-109
Кл.слова: самооцінка, прикордонна територія
Sopova, D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training / D. Sopova. - P.120-126
Кл.слова: академічна чесність, плагіат, етичний кодекс
Papadopoulos, I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice / I. Papadopoulos. - P.110-119
Кл.слова: міжкультурна комунікація, грецька освіта, стратегії спілкування
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Durdas, A.
    Higher education in France: historical development [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2018. - № 3. - P26-32, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.4 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
елітні школи -- приватні установи -- державні установи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Кушнірук, А.
    Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти / А. Кушнірук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 26-34, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.2634. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційний простір -- заклади загальної середньої освіти -- засоби організації електронного навчання
Анотація: Навчальні заклади України сьогодні якнайширше залучені до організації та впровадження цифрової освіти - поєднання різних компонентів і сучасних технологій шляхом використання цифрових платформ, впровадження нових інформаційно-освітніх технологій, застосування прогресивних форм організації навчального процесу та активних методів навчання, а також сучасних навчально-методичних матеріалів. Одним з аспектів цифровізації сучасної освіти є запровадження електронного навчання у закладах загальної середньої освіти. Вже у школі необхідно піднімати рівень інформаційної культури молоді, позаяк це допоможе їй швидше адаптуватися до сучасних технологій у вищих навчальних закладах. Інформаційне освітнє середовище закладу освіти розглянуто як систему інформаційних просторів. У статті проаналізовано сучасні технології розробки та впровадження систем електронного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті організації та впровадження цифрової освіти в Україні, розглянуті можливості їх застосування для організації інформаційного освітнього простору в школі. Проведено порівняльний аналіз функціональних можливостей сучасних систем електронного навчання, розглянуті переваги та недоліки цих систем. З урахуванням сильних і слабких сторін кожної з платформ управління дистанційним навчанням висловлено пропозиції щодо використання окремих з них для організації електронного навчання та цифрового адміністрування навчальної, методичної та управлінської діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах. Система управління навчанням та діяльністю освітнього закладу може стати ефективною за умови проведення заходів, які забезпечать її організаційну, технічну та методичну підтримку, враховуючи можливості установи для їх здійснення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Кузьмінська, Олена Геронтіївна.
    Notion як інструмент підтримки групової динаміки у процесі реалізації навчального проєкту [Електронний ресурс] / О. Г. Кузьмінська, Д. А. Погребняк. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 50-63, DOI 10.28925/2414-0325.2024.164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
групова динаміка -- проєктне навчання -- успішні практики -- експертне оцінювання -- заклад вищої освіти
Анотація: Щоб залишатися конкурентоспроможними та справлятися із постійно зростаючою складністю глобальної економіки та мінливими умовами організації праці, зокрема, пов’язаними із наслідками пандемії COVID-19, установи та комерційні компанії покладаються на команди, які легко адаптуються та постійно навчаються.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Погребняк, Денис Андрійович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О168872740/2015/4
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2015р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький. - С.11-19
Кл.слова: вища освіта, якість навчання, шанс змін
Мартиненко, Світлана. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти / С. Мартиненко. - С.19-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія педагогічної діагностики, особистісно-розвивальна освіта, педагогічна діагностика
Поспєлова, Тетяна. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства / Тетяна Поспєлова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, людський потенціал, людський розвиток
Чернуха, Надія. Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, інтеграція, модернізація
Диба, Тетяна. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, неперервна освіта, професійна освіта
Мешальський, Стефан. Про вплив вчителя та його нестійкість / Стефан Мешальський. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вплив, вплив вчителя, елементи впливу
Желанова, Вікторія. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір / В. Желанова. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, контекстна спрямованість, контекстуалізація
Лисенко, Олександра. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Лисенко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпрервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експерт у галузі освіти, консультування
Пономаренко, Наталія. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Пономаренко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, діагностика, експертиза в освіті
Іваницька, Ольга. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом / О. Іваницька, А. Панченко. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експертна оцінка, експертне оцінювання
Братко, Марія. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї / М. Братко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, теорія управління освітою, управління освітою США
Квятковський, Михал. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні прагнення, напрями навчання, педагогіка роботи
Загородня, Алла. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння / А. Загородня. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, освіта
Мосьпан, Наталія. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики / Н. Мосьпан. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта, інтернаціоналізація
Біницька, Катерина. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фандрайзингова діяльність, фінансування, школа
Атрощенко, Тетяна. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник дошкільної установи, комунікація, комунікативна культура
Рябенко, Валерій. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології / В. Рябенко. - С.99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: форми суспільних відносин, гносеологія, духовне виробництво
Ткаченко, Маргарита. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський університет, Болонський процес, демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман, Габріела. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман. - С.110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність учнів, культурна ідентичність, полікультурна освіта
Корчак, Леандра. Сім’я як середовище виховання / Л. Корчак. - С.115-117
Кл.слова: класифікація сім'ї, сім'я, сім'я як виховне середовище
Беднарська, Наталія. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію / Н. Беднарська. - С.118-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікіпедія, навчання, неформальне навчання
Плаксін, Андрій. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики / А. Плаксін. - С.126-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактична Культура, зміст освіти, педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання у міжкультурному просторі / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Атрощенко, Тетяна.
    Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 94-98, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.9498. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
керівник дошкільної установи -- комунікація -- комунікативна культура
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.9498,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Іванюк, Олег.
    Осібні аспекти імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України і Криму в XIX - на початку XX ст. / О. Іванюк, І. Мохнатюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 6-11, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- політика пам'яті -- місця пам'яті -- музейні установи -- Російська імперія -- Наддніпрянська Україна
Анотація: Статтю присвячено питанням реалізації імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України й Криму в ХІХ — на початку ХХ ст. Автори характеризують основні інструменти та способи її реалізації. У статті використано принципи історизму, системності, науко-вості, історико-генетичний, компаративний методи. З’ясовано, що стратегічною метою імперської політики пам’яті було створення геополітичного проєкту «руського православного світу», яка реалізовувалася засобами формування спільної ідентичності в імперських кордонах. Інструментами імперської політики пам’яті стали: привласнення історії інших народів, ви кривлення у трактуванні й містифікація подій минулого, дискредитація політичних лідерів і лідерів думок народів з національних окраїн. Імперська політика пам’яті спричинила глибокі деформації у колективній свідомості українців й об’єктивному сприйнятті та розумінні істо-ричного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мохнатюк, Ігор


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Кривошея, І.
    Динаміка формування науково-педагогічного складу Уманського державного педагогічного інституту імені Павла Тичини 1930−1998 рр. / І. Кривошея, О. Джагунова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 1. - С. 100-107, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.13 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний склад -- післявоєнний період -- Інститут соціального виховання
Анотація: У статті висвітлено процес формування науково-педагогічного складу Уманського педагогічного інституту з 1930 до 1998 р., коли його було реорганізовано в університет. Проаналізовано етапи формування колективу інституту, кількісний та якісний склад, відтворено динаміку процесів розвитку установи у контексті освітнього процесу в Україні за радянських часів на основі аналізу вдосконалення викладацького потенціалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Джагунова, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: Н057263/2018/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15
Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички
Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння
Кл.слова: освітній процес, європейські цінності
Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23
Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток
Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37
Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз
Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46
Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта
Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51
Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика
Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59
Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток
Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73
Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта
Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79
Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби
Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої
Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92
Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси
Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98
Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка
Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108
Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація
Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113
Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність
Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120
Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта
Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130
Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання
Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137
Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD
Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144
Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес
Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151
Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід
Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158
Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка
Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164
Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота
Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171
Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Горбенко, Г.
    Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект [Електронний ресурс] / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 73-79, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)7379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- імідж -- інтерактивні засоби -- заклад освіти
Анотація: У статті на практичному прикладі визначено роль застосування інтерактивних засобів у формуванні бренду освітньої установи. Особливу увагу приділено використанню методу опитування та моніторингу для з’ясування рівня освіченості з поданого питання цільових груп. Проведено PR-аудит іміджу Київського університету імені Бориса Грінченка з метою визначення найефективніших засобів формування бренду освітньої установи. Посилаючись на проведене дослідження та потреби цільових груп, розроблено концепцію та програму Форуму «Бренд освітньої установи: від задуму до популярності». Завдяки реалізації Форуму та дослідженню вражень учасників від заходу, обґрунтовано необхідність навчання представників сфери освіти базовим навичкам формування та просування бренду освітньої установи
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Борзаківська, К.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Сисоєв, О.
    Ліцензування та акредитація закладу вищої освіти: потенціал та ефективність діяльності [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 19-25, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.1925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- ліцензування -- управління -- заклади освіти -- вища освіта
Анотація: У статті здійснено узагальнення напрацювань українських вчених і практиків, що вивчали процеси ліцензування і акредитації закладу вищої освіти як процеси, що характеризують потенціал та ефективність діяльності установи; показано, що процедура акредитації є основною процедурою у сфері вищої освіти, яка поряд із процедурою ліцензування освітньої діяльності закладу вищої освіти становить основу механізму регламентації діяльності установи та системи забезпечення якості вищої освіти в Україні; проаналізовано етапи розвитку ліцензійно-акредитаційного процесу за часів незалежності України (Н. Сафонова); зроблено висновок, що в Україні склалася практика ліцензування і акредитації закладів вищої освіти; розкрито зміст методичних рекомендацій щодо акредитації освітніх програм вищої освіти України, які були розроблені членами консорціуму проекту QUAERE за результатами вивчення практики акредитації у країнах Європейського Союзу; зроблено висновок про важливість ефективного управління процесами ліцензування й акредитації закладу вищої освіти, а також підкреслено значення державного контролю в у сфері ліцензійної та акредитаційної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Корнят, В.
    Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / В. Корнят. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 29-35, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- соціальний педагог -- соціальний працівник -- професійна підготовка
Анотація: У статті здійснено аналіз та охарактеризовано особливості організації практики в процесі професійної підготовки фахівців соціальної роботи в закладах вищої освіти. Визначено, що процес професійної підготовки будь-якого фахівця є відображенням змін та перетворень у суспільстві. Якісна професійна підготовка фахівців соціальної сфери сприяє також і утвердженню самої професії, а компетентність фахівця впиває на результативність розвитку соціальної роботи. Розглянуто суть практики як основного компонента професіоналізму, особистого та професійного зростання майбутнього фахівця соціальної сфери. Наголошено на труднощах в організації практики (відсутність соціального працівника як фахівця або відсутність у нього відповідної фахової освіти, нечіткість у визначенні його професійних обов’язків, неузгодженість загальної діяльності соціальної установи і змісту професійної діяльності соціального працівника, небажання установи брати студентів на практику). Запропоновано форми та методи роботи зі студентами на етапі вибору бази практики (зустрічі-презентації в закладі совіти, самостійна робота, волонтерська діяльність). Визначено та схарактеризовано основні принципи організації практики (зворотній зв’язок теоретичного навчання та практики, послідовність, наступність, динамічність, поліфункціональність, перспективність, свобода вибору, співробітництво). Запропоновано перспективи подальшого дослідження використання різних організаційних форм для формування професійної компетентності фахівців соціальної сфери, зокрема її практичної складової.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Fedchyshyna, A.
    Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland [Електронний ресурс] / A. Fedchyshyna. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P114-124, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освіта дорослих -- нормативно-правове забезпечення
Анотація: У статті здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення неформальної освіти дорослих у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії на матеріалах чинних нормативно-правових актів урядів Англії, Шотландії, Уельсу та Північної Ірландії. Охарактеризовано сучасну систему освіти дорослих в даній країні, яка представлена закладами формальної та неформальної освіти; асоціаціями, радами та комітетами з питань освіти дорослих. Акцентовано увагу на тому, що у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії реформування освіти дорослих спрямоване на формування необхідних професійних навичок; покращення можливостей працевлаштування; модернізацію існуючої системи навчання відповідно до запитів роботодавців; створення фінансового забезпечення, яке сприятиме розширенню освітніх можливостей дорослого населення засобами неформального навчання. Автором зазначено, що в кожній країні Сполученого Королівства (Англії, Шотландії, Уельсі та Північній Ірландії) розвиток неформальної освіти дорослих має специфічні особливості: високий ступінь автономії для всіх постачальників, співробітництво та партнерство між освітніми установами і роботодавцями та інші. Представлено діяльність провайдерів освітніх послуг у сфері неформального навчання (неприбуткові, благодійні, приватні організації, університети, коледжі та інші освітні установи). Узагальнено, що реформування освіти дорослих є пріоритетним завданням британського уряду та забезпечується відповідними законодавчими актами в кожній країні з метою поширення концепції навчання протягом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)