Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (105)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=учень<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартич Р.
Назва : Рецепція біблійної традиції ставлення до живого в середньовічних текстах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2015/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): християнство--патристика--пізнання--живе--буття
Анотація: У статті розкрито біблійні ремінісценції осмислення живого в середньовічних східнохристиянських мислителів, з’ясоване місце цієї проблематики в їх ученнях, визначене спільне та відмінне в підходах до осмислення сутності живого. Отці східної церкви відстоювали та утверджували ідеї цінності живого як творіння Божого, трепетного ставлення до нього, обожнюючи будь-який прояв життя, наділяючи його духовно-моральними вимірами. Актуалізація їхніх учень має значення для сучасної України, оскільки саме східна патристика безпосередньо пов’язана з православ’ям, яке впродовж століть задавало ритм і вектор розвитку вітчизняної культури. Продовженням даної роботи може бути простеження трансформації східнопатристичних поглядів у зв’язку з розвитком науки, їх коадаптація та суперечності з сучасною наукою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 85,0я43/А 86
Автор(и) : Гуцул, Іван Андрійович
Назва : Особистісне навчання в мистецькій діяльності художника-педагога В. Гаґенмейстера [Електронний ресурс]
Місце публікування : Арт-простір: науковий журнал. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 100-104 (Шифр А986022216/2015/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18
ББК : 85,0я43
Предметні рубрики: Зображувальне мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне навчання--мистецька освіта--педагогіка--мистецтво--мистецька школа--учень
Анотація: Стаття присвячена значенню використання методу особистісного навчання в мистецькій видатного подільського митця і педагога Володимира Гаґенмейстера. Матеріал містить відомості про характерні прийоми педагогіки, мистецтва художника.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лугова Т. А.
Назва : Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 42-59. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.6 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійні компетенції--прийняття управлінських рішень--наратив і сторітелінг навчальної гри
Анотація: У статті порушуються питання гуманізації сучасної технологізованої освіти, аналізуються чинники синергії інформаційних освітніх технологій і духовно-орієнтованої педагогіки для підготовки нового покоління менеджерів-гуманістів. Для цього визначається роль наративу і сторітелінгу в процесі створення навчальних комп'ютерних ігор, які формують компетенції прийняття управлінських рішень. Аналіз знанієвної структури навчальних ігор на основі запропонованої методики розробки їхнього сюжету показує необхідність балансування у відеогрі процесів формалізації навчання, та збереження наративу через звернення до творів усної народної творчості, мистецтва, класичної художньої літератури як до джерел неявного знання. Описано загрози формалізації та автоматизації сучасної освіти: «ретрансляційне» навчання, в якому учень виступає тільки каналом, а не метою звернення знань, коли завдання виконуються поверхнево, без «занурення» та затримки на осмислення, а отже виховання техно-менеджерів. Вказано, що саме збереження та ефективна трансляція глибинних наративів, що містять в собі виховні гуманістичні сенси, є першочерговим завданням для конструкторів навчальних відео-ігор. Зіставлено компоненти гри за Д. Греєм, МДА-моделі, ігрової історії та педагогічних стратегій, що дало можливість уточнити значення термінів «наратив», «сюжет», «сторітелінг», визначити місце їхньої найбільшої актуалізації в процесі створення навчальних комп’ютерних ігор. Розкривається важливість дотримання принципу нелінійного ігрового сюжету для підвищення ефективності ділових ігор. Підкреслено тісний зв'язок ділових ігор з кейсовим, проектним і проблемним навчанням. Співвідношення нарратологіі і людологіі гри показано в матриці перетворення професійних компетенцій і процедур щодо прийняття управлінського рішення в правила гри, їхню метафоризацію і переклад у фрази сценарію. Показано, що гейміфікація тренувальних вправ і ділових ситуацій є процесом синергії творчої та інформаційно-аналітичної роботи з базами даних і проектними документами геймдізайну. Ядром геймдизайну є баланс наративу та сторітелінгу, явного та неявного знання, що досягається за допомогою ефективної колаборації та комунікації між усіма учасниками навчальних і ділових процесів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Винник О. Ф., Комісова Т. Є., Кратенко Р. І.
Назва : Розробка програмно-методичного комплексу schoolkit
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 32-48. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.113 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.113
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальне комп’ютерне програмне забезпечення--schoolkit--chemkit--colorkit--soundcardscientifickit
Анотація: На кафедрі хімії Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди розробляється програмно-методичний комплекс (ПМК) SchoolKit. Основу його складають три програмні засоби (ПЗ): ChemKit – призначений для вимірювання температури, електрорушійної сили, сили струму, керуванням пристроями (нагрівачами, джерелами струму, та ін.); SoundCardScientificKit – орієнтований на використання ЦАП (цифро-аналоговий перетворювач) та АЦП ЦАП (аналогово-цифровий перетворювач) звукової карти комп’ютера; створено для візуалізації низькочастотних сигналів і генерації сигналів спеціальної форми; ColorKit – розробляється для обробки фотографій, фільмів і візуальних даних в режимі реального часу з науковою метою. Цей програмний засіб апробований при виконанні учнівських та магістерських проєктів. Усі інструменти для роботи із візуальними даними поділені на дві категорії: функції – неспеціалізовані засоби (дозволяють повною мірою проявити творчу активність, потребують деяких навиків роботи з додатком, є суттєвою допомогою при створенні алгоритмів обробки візуальних даних для власного програмного забезпечення користувача) та інструменти – спеціалізовані засоби, що моделюють роботу таких пристроїв як колориметр, рефрактометр, спектрофотометр, поляриметр. Для здешевлення проєктів пропонується використовувати: цифро-аналогові (ЦАП) та аналогово-цифрові (АЦП) перетворювачі звукової карти, фото- та відео- пристрої та іншу доступну периферію при розробці цифрових засобів навчання. Описано інтерфейс та можливості ПЗ ColorKit. Показана його універсальність: учень або вчитель може збирати свою власну систему дослідження шляхом додавання та налаштування модулів макросу. Цей програмний засіб дозволяє не тільки на основі обробки візуальних даних робити різноманітні вимірювання (колориметричні, рефрактометричні, спектрофотометричні, визначення фотосинтезуючої поверхні і т.д.), а й наочно демонструвати принципи роботи фізикохімічних пристроїв. Периферійне обладнання для даного ПЗ може бути легко виготовлено власноруч. Пристрої, розроблені учнями на основі ПЗ ColorKit, неодноразово були представлені на різноманітних конкурсах: МАН, «Дотик природи», «Water Net». Визначено основні напрямки застосовування програмних засобів ColorKit, ChemKit, SoundCardScientificKit у STEM навчанні. Намічено подальші перспективи розвитку програмного засобу ColorKit. Показана необхідність розробки вітчизняних навчальних цифрових лабораторій та підготовки спеціалістів в цій області.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костікова, Ілона, Цзян, Хаочже
Назва : Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 73-84. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.156 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.156
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--англійська мова--учень--урок--пісня--музика
Анотація: На уроках англійської мови одним із цікавих засобів навчання стають музично-пісенні засоби. Їх призначення як дидактичного засобу – формування англомовної компетентності, вплив на емоційно-почуттєву сферу учнів, ігрова форма швидкого засвоєння навчального програмного матеріалу, підйом інтересу, цікавості, захоплення на уроках англійської мови. Мета дослідження – схарактеризувати впровадження музично-пісенних засобів на уроках англійської мови із можливістю використання цифрових технологій. Завдання дослідження: проаналізувати авторські підходи до визначення засад музично-пісенних засобів; окреслити їх вплив на різні аспекти мови; навести приклади застосування цифрових технологій при використанні музично-пісенного матеріалу на уроках англійської мови. Результати дослідження свідчать, що музично-пісенні засоби – це засоби навчання на основі впровадження ритміко-пісенного матеріалу у викладанні англійської мови учням початкової школи. Використання пісень сприяє контекстному впровадженню лексичних одиниць і мовленнєвих зразків, легшому і швидкому запам’ятовуванню англомовного матеріалу. На сучасному уроці англійської мови необхідно застосовувати цифрові технології, щоб створити штучне англомовне середовище із використанням аутентичних пісень з сайтів, відеороликів ютубу, тік-току тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Лариса, Майсак, Олександра
Назва : Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 63-69. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--соціальна адаптація
Анотація: У статті на основі аналізу наукових джерел подано сутнісну характеристику основних понять дослідження. Обґрунтовано доцільність використання засобів музично-театральної діяльності у розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл. Наголошено, що потужним засобом оптимізації процесу соціальної адаптації дітей є мистецтво, яке вважається одним із найефективніших способів інтеріоризації суспільного досвіду, цінностей тощо. Завдяки мистецькій, зокрема музично-театральній, діяльності створюється умовна реальність, в якій учень вчиться розпізнавати й задовольняти свої потреби, збагачувати свої інтереси, визначати загальну траєкторію свого життєвого шляху, набуває досвіду соціальної комунікації у рамках навчання. Авторами запропоновано форми та методи розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Коляденко О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи/ О. В. Коляденко (стр.1-12)
Мартич Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект/ Р. В. Мартич (стр.13-29)
Василенко М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні/ М. М. Василенко (стр.30-42)
Сліпчук В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття)/ В. Л. Сліпчук (стр.43-50)
Купрій Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи/ Т. Г. Купрій (стр.51-62)
Музика О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів/ О. О. Музика (стр.63-73)
Зінченко В. В. Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель/ В. В. Зінченко (стр.74-96)
Грищук Ю. В. Становлення та розвиток освіти в Польщі початку ХІ – кінця ХVІ століття/ Ю. В. Грищук (стр.97-107)
Бацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів/ І. В. Бацуровська (стр.108-120)
Гулівата І. О. Формування математичних понять засобами інформаційних технологій/ І. О. Гулівата, Л. П. Гусак (стр.121-129)
Глушак О. М. Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.130-140)
Саврасова-В’юн Т. О. Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.141-151)
Загородня А. А. Аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні/ А. А. Загородня (стр.152-162)
Бісмак О. В. Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи/ О. В. Бісмак (стр.163-174)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартич Р. В.
Назва : Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - С. 13-29. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.1329 (Шифр О283150799/2016/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.1329
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життя--живе--отці церкви--патристика--пізнання
Анотація: У статті аналізується ступінь розробленості проблеми, звертається увага на ті дослідження східної патристики, у яких осмислення живого "вплетене" в її богословську канву. Зазначається, що протягом ІХ – ХІV століття значного поширення набувають переклади святоотцівської спадщини та спроби її інтерпретації. Згодом у дослідницькій літературі східна патристика розглядається як етап у розвитку історії філософії, причому уявлення про живе стає основою осягнення Бога, співвідношення духу, душі та тіла, космології. Принципово важливою є ідея осмислення створеного "сущого", завдяки якій дослідники підійшли до проблеми "живого".
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С.
Назва : Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 267-278. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.77621 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.77621
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета освіти--зміст освіти--компетентнісний підхід--компетентність--навчальний предмет--учень
Анотація: У статті проаналізовано процесуальні та змістові аспекти компетентнісного підходу як методологічного орієнтиру модернізації сучасної освіти. Автор обґрунтовує, що компетентнісний підхід спрямований на результати освіти не як суми засвоєної інформації, а як здатності людини діяти в різних ситуаціях. Сформована компетентність учня розглядається як основний якісний показник освітнього результату, отже, це досягнення можна вважати педагогічною метою, що якнайповніше відображає потреби суспільства і особистості. Автор з погляду дидактичних цілей наголошує на необхідності змін у змісті освіти через рівень навчального предмета, навчального матеріалу, через взаємодію вчителя та учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)