Пошуковий запит: (<.>K=фактор<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Панченко В. Принцип екологізації як фактор гармонійного розвитку особистості учня/В. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2001,N Вип. 4.-С.127-136
|
>2.
| Солдатенко М. Самостійна пізнавальна діяльність як фактор професійного становлення/М. Солдатенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2001,N Вип. 2.-С.54-66
|
>3.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2001г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2001г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2002г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Титаренко І. Підвищення кваліфікації як важливий фактор розвитку професійної культури вчителя/І. Титаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2002,N Вип. 4.-С.194-199
|
>7.
| Освітологічний дискурс - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Cor van Beuningen Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів)/van Beuningen Cor // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 2.-С.16-20
|
>9.
| Завгородня Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів/Є. Є. Завгородня // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.45-54
|
>10.
| Нітенко О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету/О. В. Нітенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.205-216
|
|
|