Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (425)Грінченкознавство (1)Мережеві ресурси (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фактор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Назарчук О. Карпатська Україна як фактор у процесі формування політичної конфігурації Центральної Європи напередодні Другої світової війни/О. Назарчук, П. Сацький // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 2.-С.74-82
2.

Корольова І. Виховання та освіта дітей кінця ХІХ — початку ХХ ст. як невід’ємний фактор формування інституту материнства/І. Корольова // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 1(16).-С.157-164
3.

The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity/N. Batechko [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.42-49
4.

Титаренко І. Підвищення кваліфікації як важливий фактор розвитку професійної культури вчителя/І. Титаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2002,N Вип. 4.-С.194-199
5.

Панченко В. Принцип екологізації як фактор гармонійного розвитку особистості учня/В. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2001,N Вип. 4.-С.127-136
6.

Мусіяченко О. Історичні події як фактор впливу на розвій музичного середовища Києва другої половини XIX — початку XX ст./О. Мусіяченко // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 2.-С.71-77
7.

Shepel M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language/M. Shepel // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.50-56
8.

Литвиненко О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів/О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 32.-С.70-75
9.

Нагорна Г. О. Дослідницька діяльність як фактор формування музичного мислення особистості/Г. О. Нагорна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 30.-С.46-52
10.

Войцех М. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури/М. Войцех // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2.-С.14-24
 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)