Пошуковий запит: (<.>K=фактор<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Колядко С. Эмотивность как элемент категории "стиль" в поэзии/С. Колядко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 2.-С.59-67
|
>2.
| Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/Т. С. Терлецька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.136-146
|
>3.
| Освітологія - 2017г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>4.
| Рафальський О. Освіта як фактор суспільної модернізаці/О. Рафальський // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2017,N № 6.-С.52-58
|
>5.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Войцех М. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури/М. Войцех // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2.-С.14-24
|
>7.
| Освітологічний дискурс - 2015г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Освітологічний дискурс - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Освітологічний дискурс - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>10.
| Cor van Beuningen Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів)/van Beuningen Cor // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 2.-С.16-20
|
|
|