Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (425)Мережеві ресурси (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фактор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Титаренко, Інна.
    Підвищення кваліфікації як важливий фактор розвитку професійної культури вчителя / І. Титаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2002. - Вип. 4. - С. 194-199 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Терлецька, Т. С.
    Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 136-146, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
масовий відкритий онлайн курс -- дистанційне навчання -- освітній процес
Анотація: У даній статті розглянуто питання використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі закладів вищої освіти, проаналізовано підґрунтя для їх впровадження, оцінено переваги та недоліки їх застосування для забезпечення дистанційної складової освітнього процесу. В рамках дослідження особливостей впровадження МВОКів у електронні навчальні курси в Київському Університеті імені Бориса Грінченка було проведено анкетування студентів спеціальності “Дошкільна освіта” другого (магістерського) рівня, в якому взяли участь 50 респондентів, що проходили масові відкриті онлайн курси під час навчання. За результатами опитування було визначено, що більшість студентів (від 68 до 78% в залежності від курсу) повністю задоволені даним форматом навчання та розглядають його як один із способів професійного розвитку в майбутньому. Стаття окреслює складнощі, з якими зіштовхувалися студенти під час роботи з МВОКами; зазначено можливі шляхи їх подолання. Проаналізовано відповідність можливостей, що забезпечують масові відкриті онлайн курси, запитам сучасних студентів щодо шляхів реалізації позааудиторного навчання. Окреслено позитивні сторони застосування таких курсів як частини електронного навчального курсу, зокрема мотиваційний фактор щодо завершення відповідних МВОКів. Також приділено увагу питанню готовності науково-педагогічного персоналу до використання масових відкритих онлайн курсів у їх професійній діяльності. Проведено опитування викладачів Київського університету імені Бориса Грінченка, за результатами якого визначено, що лише близько 30% викладачів мали досвід використання МВОКів в освітньому процесі, але близько 80% респондентів зацікавлені в подальшому вивченні та практичному застосуванні подібних ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Солдатенко, Микола.
    Самостійна пізнавальна діяльність як фактор професійного становлення / М. Солдатенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2001. - Вип. 2. - С. 54-66 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Рафальський, О.
    Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 52-58, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.5258 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
генезис -- інноваційний тип розвитку -- суспільна модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.5258,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Панченко, Віктор.
    Принцип екологізації як фактор гармонійного розвитку особистості учня / В. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2001. - Вип. 4. - С. 127-136. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О168872740/2017/6
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2017р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sliwerski, В. Pedagogika przyszlosci / В. Sliwerski. - С.8-19
Бондар, В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці / В. Бондар. - С.20-25
Сисоєва, С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології / С. Сисоєва. - С.26-30
Хоружий, Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз / Г. Хоружий. - С.31-37
Kaminska, М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny? / М. Kaminska. - С.38-43
Култаєва, М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва. - С.44-51
Рафальський, О. Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський. - С.52-58
Minczanowska, А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen / А. Minczanowska. - С.59-64
Мельниченко, В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…" / В. Мельниченко. - С.64-70
Ільїна, Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте / Г. Ільїна. - С.70-75
Дерека, Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика / Т. Дерека. - С.76-80
Курило, В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь / В. Курило, А. Гуцол. - С.81-85
Савченко, С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі / С. Савченко. - С.86-91
Klajmon-Lech, U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin / U. Klajmon-Lech. - С.92-97
Bartosiak, L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna / L. Bartosiak. - С.97-102
Szafranska, А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku / А. Szafranska. - С.103-109
Цехмістер, Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.110-114
Chojnacka-Synaszko, B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim / B. Chojnacka-Synaszko. - С.115-123
Piechaczek-Ogierman, G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci / G. Piechaczek-Ogierman. - С.123-128
Gebel, T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej / T. Gebel. - С.128-136
Олексюк, О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс / О. Олексюк, А. Коваль. - С.136-142
Соколова, І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості / І. Соколова. - С.143-149
Hruzd-Matuszczyk, A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia / A. Hruzd-Matuszczyk. - С.149-155
Батечко, Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст / Н. Батечко. - С.156-162
Громов, Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії / Є. Громов. - С.163-169
Харченко, Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи / Т. Харченко. - С.169-175
Мосьпан, Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.176-180
Самохвал, О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі / О. Самохвал. - С.181-186
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: О283150799/2015/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4 (12) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бісмак, О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. / В. А. Вербицький. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. К. Грабовий. - С.34-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Завгородня, Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Казанцева, Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. І. Казанцева. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіліченко, О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій / О. І. Кіліченко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі / І. В. Ковалинська. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя / І. В. Когут. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження / Л. В. Козак. - С.98-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Крупник, З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект / З. І. Крупник. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Луценко, О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів / О. В. Луценко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Майорський, В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства / В. В. Майорський. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслов, Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Р. В. Маслов. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект / В. Г. Муромець. - С.149-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти / Н. А. Побірченко. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Ратєєва, В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності / В. О. Ратєєва. - С.172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко. - С.181-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябенко, В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології / В. О. Рябенко. - С.195-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Синишин, Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття / Л. О. Синишин. - С.207-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Сірик, Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів / Т. В. Сірик. - С.218-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Стинська, В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект / В. В. Стинська. - С.230-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Троценко, Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей / Р. В. Троценко. - С.240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Черпак, Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) / Ю. В. Черпак. - С.249-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О283150799/2015/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2 (10) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів / М. М. Альохін. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) / О. А. Венгловська. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.) / В. А. Вербицький. - С.23-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів / М. М. Галицька. - С.39-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій / С. Ю. Головчук. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубенко, Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності / Т. О. Голубенко. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови / Ю. В. Грищук. - С.67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Губіна, А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії / А. М. Губіна. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Диба, Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології / Т. Г. Диба. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Долинський, Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови / Є. В. Долинський. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Доценко, О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей / О. Л. Доценко. - С.109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.117-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващук, О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle / О. В. Іващук. - С.132-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології / М. В. Козир. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Колісник-Гуменюк, Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - С.150-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Куземко, Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей / Л. В. Куземко. - С.159-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Мілова, О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки / О. Є. Мілова. - С.170-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості / О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова. - С.182-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Некрутенко, О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями / О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова. - С.193-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Нітенко, О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету / О. В. Нітенко. - С.205-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.217-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти / Л. Б. Паламарчук. - С.229-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.241-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорчук, М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків / М. С. Сидорчук. - С.255-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики / Л. А. Теряєва. - С.264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: О283150799/2011/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2011р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. О. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів / В. О. Огнев’юк. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Cor, van Beuningen. Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів) / van Beuningen Cor. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Marshall, Christensen. Ведення шкіл до високих результатів / Christensen Marshall. - С.21-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Паращенко, Л. І. Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою / Л. І. Паращенко. - С.34-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Chris, Jones. Громадсько-активні школи / Jones Chris. - С.47-61. - Бібліогр. в кінці ст.
David, Royle. Якісна середня освіта, заснована на компетентісному підході: питання та труднощі / Royle David. - С.62-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Уваров, О. Ю. Индивидуализация образовательной работы: ключевые составляющие трансформации школы / О. Ю. Уваров. - С.92-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, О. Українська школа на шляху до якісної освіти / О. Ляшенко. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Mosad, Zineldin. Школа майбутнього. Нова швецька національна реформа середньої освіти / Zineldin Mosad, Boren Peter. - С.122-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Simon, Steen. Роль неурядових організацій у розбудові шкіл / Steen Simon. - С.133-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалева, Т. М. Тьюторство – інституалізація нової професії в російській школі / Т. М. Ковалева. - С.145-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслов, В. Концептуальні засади розробки орієнтовних стандартів змісту компетентності фахівців / В. Маслов. - С.162-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Н057263/2002/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2002р. Вип. 4
Зміст:
Левовіцкі, Тадеуш. Універсальні ідеї гуманізму в освіті: історичний нарис та сучасний стан міжкультурного навчання / Т. Левовіцкі. - С.9-14
Гончаренко, Семен. Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці / С. Гончаренко, В. Кушнір. - С.15-22
Федорченко, Володимир. Наукове підгрунтя системи неперервної фахової освіти в туризмі / В. Федорченко. - С.23-33
Мамешина, Ольга. Сучасні проблеми екологічної освіти / О. Мамешина. - С.34-44
Джантіміров, Анатолій. Система підготовки інженерно-педагогічних кадрів в Україні: шляхи реформування / А. Джантіміров. - С.45-54
Ковтун, Олена. Впровадження досягнень педагогічної науки у підготовку майбутніх вчителів хімії / О. Ковтун. - С.55-58
Гуревич, Роман. Інформаційно-телекомунікаційні технології в підготовці майбутнього фахівця / Р. Гуревич. - С.61-68
Сисоєва, Світлана. Педагогічні технології: визначення, структура, проблеми впровадження / С. Сисоєва. - С.69-79
Шоферовська, Людмила. До проблеми введення елементів фінансової математики в школі / Л. Шоферовська. - С.80-86
Єгоренков, Анатолій. Методика етичного аналізу при вивченні проблем біоетики / А. Єгоренков. - С.87-96
Яценко, Тамара. Особливості взаємозв’язків між свідомою та несвідомою сферами психіки суб’єкта / Т. Яценко. - С.99-109
Пономарьов, Олександр. Професійна культура керівника-лідера і умови її формування / О. Пономарьов. - С.110-117
Сургунд, Наталія. Професійна придатність практичного психолога: діагностика якостей особистості / Н. Сургунд. - С.118-124
Малімон, Людмила. Теоретико-методологічні аспекти вивчення емоційності особистості / Л. Малімон. - С.125-132
Бондаренко, Тамара. Теоретичні аспекти проблеми мінімальних мозкових дисфункцій у дітей шкільного віку / Т. Бондаренко. - С.133-140
Гончарук, Тетяна. Формування міжособистісної толерантності учнів: психологічний аспект / Т. Гончарук. - С.141-151
Данилова, Таїсія. Психологічне дослідження потребно-мотиваційної сфери особистості майбутніх практичних психологів / Т. Данилова. - С.152-157
Тимощук, Ігор. Методика дослідження рівня морально-етичної відповідальності майбутнього психолога / І. Тимощук. - С.158-162
Корчак, Леандра. Запобігання патологічним явищам серед дітей та молоді у школах в період трансформації устрою / Л. Корчак, Д. Гайдус. - С.165-173
Олексєєва, Олександра. Виховання французьких учнів як громадян європейської інтеграції / О. Олексєєва. - С.174-179
Сігаєва, Лариса. Освіта дорослих: етапи становлення / Л. Сігаєва. - С.183-193
Титаренко, Інна. Підвищення кваліфікації як важливий фактор розвитку професійної культури вчителя / І. Титаренко. - С.194-199
До історії Полтавської трудової колонії Ім. М. Горького: педагогічний персонал колонії. - С.203-207
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)