Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (655)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=функціонування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
1.


    Бондарева, О.
    Телевізійний простір як персонаж художнього дискурсу [Електронний ресурс] / О. Бондарева. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 3/4 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
віртуальний простір -- дискурс -- медіа -- пастіш -- симулякр
Анотація: У статті розглянуто функціонування віртуального простору у сучасних українських п’єсах, зокрема переростання віртуальності у дискурсивну структуру, що пронизує різні рівні текстової організації та сполучає локальні прийоми драматургічного письма з мовою високих технологій та медіа. Порушено проблему деформування адекватності сприйняття реальності, спричиненої ілюзією тотожності об’єкта і його образу, яку породжує віртуальна реальність та мультимедійна інформація. Акцентовано увагу не лише на сценічному моделюванні віртуальної реальності, але і її пастішуванні.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Олійник, С.
    Побутування фантастичного у сучасній українській прозі [Електронний ресурс] / С. Олійник. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 3/4 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
фантастичне -- реальне -- фентезі -- фентезі для дітей -- міф -- християнський лицарський роман
Анотація: У статті закцентовано увагу на закономірностях функціонування фантастичного елемента в сучасній українській прозі. Здійснено спробу встановити роль фантастичного, залученого у структуру творів різних жанрів, і окреслити варіанти такої взаємодії – злиття і зіставлення площин реального і фантастичного. Пунктирно окреслено проблему побутування фантастичного у контексті постмодерністської літератури

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Максимова, Л. П..
    Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 69-74

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний експеримент -- методика експерименту -- критерії ефективності

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2013/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2013р. Вип. 3/4
Из содерж.:
Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11
Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ
Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА
Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31
Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ
Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37
Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45
Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ
Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51
Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Козак, Людмила Василівна. Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.60-68
Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД
Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84
Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА
Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102
Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ
Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109
Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ
Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька
Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ
Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134
Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Борисюк, І.
    Структуралізм і деконструкція: до проблеми методологічних стратегій [Електронний ресурс] / І. Борисюк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
структуралізм -- деконструкція -- теорія -- міждисциплінарність
Анотація: У статті зроблено спробу дослідити специфіку функціонування методології в гуманітарних науках на прикладі структуралізму й деконструкції. Окрему увагу приділено питанню міждисциплінарності теоретичних текстів

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Луцюк, М.
    Дописемна доба розвитку літератури [Електронний ресурс] / М. Луцюк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
міф -- фольклор -- героїчний епос
Анотація: У статті розглядається дописемна доба функціонування літератури. В якості основних реалій етапу розглядаються міф, усна народнопоетична творчість та героїчний епос. Автором вибудовується ієрархічна система цих реалій, висвітлюється специфіка міфу

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Єременко, О.
    Бінарний комплекс автор-реципієнт у художньому тексті крізь призму його емпатійного компонента [Електронний ресурс] / О. Єременко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 3/4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
автор -- читач -- емпатія -- художній текст
Анотація: У статті досліджено проблему особистісної участі автора та читача у формуванні образного світу художнього твору. На матеріалі української літератури ХІХ ст. простежено функціонування емпатійного компонента, який становить емоційно-інтелектуальну домінанту психічної сфери процесу рецепції. Суб’єктивність забарвлює ставлення автора до об’єкта оповіді, її багатоаспектність полягає у виокремленні особливих сторін модельованого художнього світу, а також – у їх специфічній емоційній оцінці. Прагнення до співпереживання виформовує на текстовому рівні синкретичність емоційної сфери, звідки актуалізується поліфункціональність прочитання художнього світу твору

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Москалець, М.
    Москалець М. Міфологема "Дім" в українській мовній свідомості [Електронний ресурс] / М. Москалець. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
міфологема -- мовна картина світу -- міфологічна картина світу
Анотація: У статті розглянуто особливості репрезентації міфологеми «дім» в українській мовній свідомості у синхронічному та діахронічному аспектах. Проаналізовано структуру міфологеми та з’ясований вплив українських вірувань і традицій на її функціонування. Наголошується на тому, що «дім» є основою матеріального і духовного існування людини та символом багатства, достатку і родинного вогнища.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Гриневич, Лілія.
    Холістичний підхід до моніторингу якості освіти [Електронний ресурс] / Л. Гриневич // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 70-75, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.7075. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
холістичний підхід -- моніторинг якості освіти -- форми моніторингу
Анотація: У статті досліджено моніторинг якості освіти з позиції холістичного підходу; розглянуто основні сфери функціонування моніторингу якості освіти; виокремлено основні об’єкти освітнього моніторингу; представлено огляд форм моніторингу загальної середньої освіти у відповідності до завдань, об’єктів та джерел даних; підкреслено необхідність інституційного забезпечення цілісності системи моніторингу якості освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Харлан, О.
    Топос Аркадії в українській і польській прозі міжвоєнного двадцятиліття [Електронний ресурс] / О. Харлан. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
топос -- ідилічний хронотоп -- пастораль -- епопея -- Аркадія
Анотація: Аналіз теоретичного підґрунтя теорії топосу засвідчує тяглість явища від античності до нашого часу; важлива роль у актуалізації та розширенні семантики терміну належить Е. Р. Курціусу (1886–1956). У статті запропонований погляд на міжвоєнну українську і польську прозу крізь призму функціонування топосу Аркадії; звертається увага на особливий спосіб світовідчування в художніх текстах – «пасторальний», на формування «ідилічного хронотопу». Визначаються основні жанри, в яких проявився топос Аркадії: антиутопія, «дитяча» проза, роман-епопея.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Гілевич, А.
    Мерилін Дж. Міллер. Ніккі-бунгаку – щоденникова література: традиції та вплив на сучасну японську літературу [Електронний ресурс] / А. Гілевич. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
ніккі-бунгаку -- алюзії -- дзуйхіцу -- щоденник
Анотація: Ніккі-бунгаку (日記文学) – це жанр японської щоденникової літератури, до надбань якого включають такі визначні доробки, як Тоса ніккі, Кагеро ніккі і Мурасакі Шікібу ніккі. Щоденниковий жанр був започаткований на основі щоденних записів китайських урядових чиновників. Поява та продуктивне функціонування приватних та літературних щоденників як мистецького жанру припали на епоху Хейан (794-1192 н.е.). У даній статті Мерилін Дж. Міллер фокусує увагу на впливі щоденниково-мемуарної літератури ніккі на сучасну японську художню прозу. Розкрито аспекти інтрузії західної культури в японську новітню літературу, зокрема в жанр щоденникової прози ніккі-бунгаку. Автор розглядає використання алюзії та поетичних вкраплень як маркер японської щоденникової літератури ніккі-бунгаку.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Губіна, А. М.
    Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії [Електронний ресурс] / А. М. Губіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 76-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
університетська автономія -- студентське самоврядування -- участь студентів
Анотація: У статті розглядається поняття університетської автономії, його трактування у європейській системі освіти та в Україні в різні періоди існування університетів. Розкрито особливості впливу студентства на їхнє навчальне середовище в європейських університетах. Проаналізовано розуміння студентами Луцького НТУ ідеї університетської автономії й участі студентської молоді у діяльності автономного вишу. Окреслено можливі перспективи щодо вдосконалення організації діяльності вищого навчального закладу завдяки залученості студентів до функціонування університету через студентське самоврядування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

13.


    Синишин, Л. О.
    Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття [Електронний ресурс] / Л. О. Синишин. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 207-217. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
соціально-економічні -- організаційно-педагогічні -- естетико-культурні передумови -- художньо-промислова освіта -- художньо-промислові навчальні заклади -- становлення художньо-промислової освіти
Анотація: У розвідці висвітлено та обґрунтовано передумови становлення художньопромислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття. Художньо-промислова освіта розглядається як інтегроване явище, що являє собою результат соціально-культурного досвіду людей, що підлягає засвоєнню світоглядних позицій. За результатами вивчення теоретичних джерел, матеріалів, що зберігаються у фондах архівів з’ясовано вплив соціально-економічних, організаційно-педагогічних, естетико-культурних передумов на розроблення змісту художньо-промислової освіти, розвиток мережі художньо-промислових навчальних закладів у визначених територіальних і хронологічних межах, особливості підготовки педагогічних кадрів для цих навчальних закладів, взаємозв’язки між станом художньо-промислової освіти та соціально-економічними, культурними викликами того часу. У статті розкрито особливості функціонування Львівської художньо-промислової школи як культурного та освітнього осередку художньо-промислової освіти Галичини у кінці ХІХ століття в умовах міжкультурного середовища європейського взірця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Троценко, Р. В.
    Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Р. В. Троценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 240-248. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- навчальний заклад -- студенти -- педагогічна майстерність -- рівень підготовки фахівців
Анотація: У статті розглянуто особливості організації освітнього процесу під час підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності;склад фонду методичних і науково-дослідних робіт, структура і зміст якого сформовані в результаті функціонування і розвитку ВНЗ, що відображають широкий діапазон діяльності професорсько-викладацького складу і наукових співробітників; розкрито сутність місії освітнього закладу; представлено функціональні блоки, що включають компоненти освітнього процесу; визначено, що кінцевою метою професійної освіти є підготовка високваліфікованих фахівців; представлена порівняльна характеристика рівнів освітнього процесу професійної підготовки фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

15.


    Савельчук, І. Б.
    Соціально-педагогічне середовище навчально-професійних студій як чинник формування інноваційного потенціалу майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / І. Б. Савельчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 204-214. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
соціально-педагогічне середовище -- навчально-професійні студії -- інноваційний потенціал -- майбутні соціальні працівники
Анотація: У статті розглянуто створення, наповнення та використання соціальнопедагогічного середовища навчально-професійних студій вищих навчальних закладів, які здійснюють підготовку соціальних працівників. Охарактеризовано основні принципи діяльності щодо створення й функціонування студентських навчальнопрофесійних студій. Розкрито вплив середовища на формування інноваційного потенціалу студентів через виокремлення процесів саморегуляції, самореалізації, самопрезентації, самоактуалізації, що сприяють його розвитку та активізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

16.


    Шаповалова, Р. Г.
    Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти [Електронний ресурс] / Р. Г. Шаповалова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 239-249. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
анатомія -- фізіологія -- голосовий апарат -- голосоутворення -- сольний спів -- звук -- професійна підготовка вокалістів
Анотація: зважаючи на потребу з’ясування суті голосоутворення та необхідність для майбутнього вчителя музики теоретичних знань про будову і функціонування голосового апарату та основних біоакустичних закономірностей, що лежать в основі вокальної технології, у статті розкрито структурні компоненти голосоутворення, особливу увагу звернено на будову та особливості голосового апарату та його значення у процесі навчання сольному співу, побіжно проаналізовано взаємодоповнюючі теорії голосоутворення,умовно виокремлено показники співочого голосоутворення, наголошено на необхідності дослідження методів спектрального аналізу у вокальній педагогічній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Головчук, С. Ю.
    Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 49-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
молодіжні громадські організації -- виховання -- патріотизм -- скаути
Анотація: У статті розглядається виховний аспект діяльності молодіжних громадських організацій як важливого інституту, що забезпечує організацію і функціонування системи виховання, певні молодіжні суспільні сили, що усвідомлюють свою специфічність, особливість власних інтересів і свого місця та ролі в суспільстві. Завдання роботи МГО полягає у проведенні суспільно-політичної, виховної, культурноосвітньої роботи серед молоді, участь у реалізації національних молодіжних програм як за кордоном, так і в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

18.


    Мейзерська, T.
    Глобалізаційні виміри медіа-досліджень у концепції Джеймса Лалла [Електронний ресурс] / T. Мейзерська. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
мас-медійний простір -- глобалізаційні впливи -- структурація -- фрагментація
Анотація: У статті досліджуються проблеми і можливі наслідки глобалізації медіапростору у концепції американського вченого Джеймса Лалла. В сучасних зарубіжних теоретичних дослідженнях процесів та наслідків глобалізаційних впливів на функціонування ЗМІ виробилося принаймні дві протилежні точки зору – песимістична та оптимістична, яскравим прихильником якої став Джеймс Лалл. Висвітлено явище фрагментації мас-медіа та зростання можливостей індивідуального споживача, оскільки він має змогу черпати будьяку інформацію. Розкрито феномен мультикультуралізму, який ґрунтується на продукуванні так званої поп-культури, що сьогодні здатна чинити опір панівним ідеологічним і культурним силам. Розглянуто виділені Джеймсом Лаллом основні теоретичні напрямки функціонування сучасних ЗМІ, психологічні та культурологічні аспекти глобалізаційних процесів, зокрема зростання значення власного культурного самоствердження і глибокого національного самоусвідомлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Хамедова, О.
    Наратологічний аналіз роману Барбари Редінґ "Безумці" [Електронний ресурс] / О. Хамедова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
наратив -- наратор -- суб’єктивна манера оповіді -- діалогізований монолог
Анотація: У статті досліджено наративну структуру роману Барбари Редінґ «Безумці», з’ясовані особливості функціонування всіх елементів наративу. Наголошено, що у творі домінує суб’єктивна манера оповіді (форма діалогізованого монологу). Для наративу визначальний прийом текстової інтерференції. Авторську стратегію викладу реалізує дієгетичний наратор, який часто виявляється обмеженим у своєму знанні, і тоді виклад підтримується всезнаючим недієгетичним наратором.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс / О. М. Слюсаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 42-48. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
елементно-структурний баланс -- елітна вища школа -- реформа вищої школи

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)