Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (32)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цитування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Журавська О.
Назва : Цитування джерел в інформаційних радіопередачах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 28-35. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цитування джерел--синхрон--інтерв’ю--коментар--радіо--інформаційна передача--новини
Анотація: Предмет статті становлять особливості цитування джерел в украї нському інформаціи ному просторі на прикладах випусків новин загальноукраї нських радіостанціи розмовного формату. Актуалізує визначене питання, зокрема, насиченість інформаціи ного поля дезінформацією, феи ками, пропагандою, маніпуляціями із даними тощо. Неуважне ставлення редакціи до перевірки джерел інформації , точності відомостеи , ненадання слова всім учасникам конфліктних ситуаціи , відсутність фахових коментарів призводять до порушення професіи них стандартів у журналістських матеріалах, які виходять в ефір. Наслідком цього є зниження довіри аудиторії як до певного медіа, так і медійників у цілому. Знизити ризики цих наслідків можна завдяки систематичному моніторингу інформаціи ного сегменту радіомовлення і формуванню на и ого результатах теоретичних засад та практичних рекомендаціи з удосконалення, зокрема, цитування джерел інформації . Тому мета статті — узагальнити відомості про основні різновиди цитування в інформаціи них радіи них текстах (документальних записах — синхронах, непряміи мові, словах-маркерах), визначити основні помилки, яких припускаються автори під час роботи з ними, і розробити рекомендації щодо запису та монтажу синхронів. Для вивчення інформаційного радіопростору і визначення особливостеи цитування джерел у ньому було застосовано метод якісного контент-аналізу. Матеріалом для цього стали випуски новин загальноукраїнських радіостанціи розмовних форматів: «Украї нське радіо» («Першии канал» і «Промінь»), «Громадське радіо», «Радіо НВ». Результати контент-аналізу дали змогу визначити певні тенденції щодо цитування, які впливають на інформаціи ну насиченість повідомлень, ї хню відповідність професіи ним стандартам, а також динаміку ефіру и полегшують сприйняття новин. Крім того, було узагальнено інформацію про основні способи цитування (синхрони, непряму мову, слова-маркери), ї хні змістово-композиціи ні особливості. Окрему увагу приділено цитатам-синхронам (документальним записам). За формою синхрони можуть бути різновидом виступу, інтерв’ю, коментаря тощо, які характеризуються лаконічністю, влучністю, компактністю. Проаналізовано помилки, яких припускаються автори під час підготовки синхронів до ефіру на етапі збирання інформації , змістового и композиціи ного узгодження з основним текстом повідомлення. Практичне значення дослідження зумовлене підготовленими рекомендаціями з цитування джерел інформації з дотриманням професій - них стандартів. Перспективним можна визначити подальше вивчення проблеми на прикладі локальних розмовних радіостанцій .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимофєєва Г. В., Опришко Т. С.
Назва : Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 8. - С. 174-190. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.16 (Шифр В505452853/2020/8). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.16
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публікаційна активність--рейтинг публікаційної активності--цитованість
Анотація: У статті розглянуто публікаційну активність як результат позитивної динаміки наукометричних показників, що використовуються для оцінки загальнонаціонального наукового потенціалу. Представлено та проаналізовано міжнародні та вітчизняні рейтинги публікаційної активності, в яких задіяні українські університети, а також за допомогою окремих аналітичних та пошукових інструментів наукометричної платформи Web of Science вивчено публікаційну активність провідних університетів країни. Простежено динаміку включення українських ЗВО до рейтингу SCImago Institutional Ranking та визначено найбільш вагомі їх досягнення за основними групами показників рейтингу – «Інновації», «Соціальний вплив» та «Дослідження». Показано тотожність для українських університетів результатів рейтингу SCImago та загальноукраїнського рейтингу університетів, що проводиться популярним тематичним ресурсом Освіта.ua. Розглянуто методологію та принципи міжнародних рейтингів публікаційної активності CWTS Leiden Ranking та National Taiwan University Ranking, які вибудовуються за даними Web of Science. За допомогою інструменту Essential Science Indicators (ESI) Web of Science визначено публікаційну активність українських наукових організацій в цілому, а за допомогою інструментів «Аналіз результатів» виявлено наукові періодичні видання 2019 року, у яких найбільше публікувалися працівники чотирьох найбільших закладів освіти нашої країни. Сформульовано пропозиції для підвищення публікаційної активності та кращого представлення наукових результатів університету в міжнародних індексах цитування, які полягають у створенні при університетських бібліотеках постійно діючих консультаційних служб та курсів користування пошуковими системами платформ Scopus та Web of Science, які допомагали б науково-педагогічним працівникам знайомитися з актуальною в світі науковою інформацією і планувати напрями своїх подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гоцур, Оксана, Спорняк, Дмитро
Назва : Українські науково-популярні блоги на платформі YouTube: особливості функціонування [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 3. - С. 226-232. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.10 (Шифр С325934233/2023/29/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): блог--блогосфера--науково-популярний--підписники
Анотація: Об’єктом дослідження є науково-популярні блоги —специфічний напрям інтернет-комунікації , спрямований на поширення в суспільстві наукових знань у доступний для сприйняття спосіб. Актуальність дослідження зумовлена активним розвитком української блогосфери науково-популярного спрямування і потребою виявити та проаналізувати головні тенденції в цій сфері. Мета статті полягає в аналізі блогосфери науково-популярного характеру на прикладі блогів на платформі YouTube. Методика дослідження теми охоплює соціально-комунікаційний , аксіологічний підходи, а також статистичні ме-тодологічні прийоми. Контентаналіз, синтез та узагальнення є основними методами, які були використані у процесі наукового дослідження. Новизна статті полягає у виокремленні особливостей блогів з аудіовізуальними й текстовими можливостями для створення науково-популярного контенту, а також у розкритті специфіки і тенденцій функціонування блогів науково-популярного спрямування. У результаті дослідження зроблено висновок, що блоги, у яких можна використовувати аудіовізуальну й текстову складову, є найзручнішим засобом творення науково-популярного контенту. Власне, це відповідає запитам сучасного споживача інформації .На основі рейтингування та контентаналізу з’ясовано, що найбільшою популярністю користується історична тематика, дещо меншою —природничі науки, астрологія та ме-дицина і психологія. Зокрема, до десятки популярних блогіввходять такі: «Імені Т. Г. Шевченка», «Історія без міфів», «Клятий раціоналіст», «WAS: Популярна історія», «Цікава наука», «Історія для дорослих», «Твоя підпільна гуманітарка», «Хмаринка Science», «Всесвіт UA», «Пітятко». На основі проаналізованих науково-популярних блогів виокремлено такі тенденції : подача матеріалу в блогах має ознаки авторських журналістських програм; використання історичних методів науки; використання у свої х матеріалах (у ї хніх назвах, на обкла-динках чи и у самих відео) емоційно забарвленої лексики, суб’єктивних суджень та інших художніх прийомів; особливості цитування джерел інформації , використаних у блозі, різ-няться в блогах різної тематики (зазначення їх в описі здебільшого відсутні в матеріалах на історичну тематику, але наявні в решті досліджених блогів)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2022р. т.28,N 1
Цікаві статті :
Катерина Ч. Психологія митця і творчості в записках Лесі Воронюк та Кларісе Ліспектор/ Ч. Катерина (стр.1-6)
Плющик О. Роман Марини Гримич "Ти чуєш, Марго?." як художня репрезентація авторського наукового дискурсу/ О. Плющик (стр.7-13)
Bezrukov A. Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay/ A. Bezrukov, O. Bohovyk (стр.14-20)
Курбан О. Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни/ О. Курбан (стр.21-27)
Журавська О. Цитування джерел в інформаційних радіопередачах/ О. Журавська (стр.28-35)
Рижков А. Лабораторія художнього перекладу корейського наративу українською мовою: "Легенда про Ондаля"/ А. Рижков (стр.36-45)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смірнова, Валерія Андріївна
Назва : Рейтинг дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як інструмент забезпечення прозорості результатів досліджень
Паралельн. назви :Rating of the research activity of higher education institutions academic staff as a tool for ensuring the transparency of research results
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 129-140. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1311 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1311
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рейтингова система--наукометричні бази даних--цитування--h-індекс--i10-індекс
Анотація: Ключовим аспектом підвищення рівня конкурентоспроможності закладу вищої освіти є участь у міжнародних та вітчизняних рейтингах, тому важливим є забезпечення якості та відкритого, прозорого представлення результатів всіх видів освітньої діяльності закладу вищої освіти, особливо дослідницької. Для аналізу динаміки показників закладу вищої освіти важливою є розробка і впровадження внутрішніх рейтингів, методологія яких зображає методологію ключових освітніх рейтингів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смірнова В. А.
Назва : Оцінювання дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 146-157. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1113 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1113
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність--аналіз дослідницької діяльності--рейтингова система--забезпечення якості освіти--наукометричні бази даних--цитування
Анотація: У сучасному суспільстві особливо важливого значення має питання забезпечення якості закладами вищої освіти, одним із аспектів внутрішньої системи забезпечення якості є проведення моніторингу рівня професійної компетентності викладачів, забезпечення відкритості, прозорості показників оцінювання. В свою чергу показники дослідницької діяльності викладачів, такі як цитування у наукометричних базах даних Scopus, Web of Science, Google Scholar безпосередньо впливають на рейтингові показники закладу вищої освіти у міжнародних та українських рейтингах. Тому особливо актуальним є питання формування та впровадження систем для аналізу професійної діяльності викладачів, зокрема дослідницької, які дозволяють здійснювати моніторинг та оцінку основних показників результативності дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників. У роботі проаналізовано досвід українських та зарубіжних університетів щодо впровадження систем представлення професійної діяльності викладачів, аналізу дослідницької діяльності науковопедагогічних працівників та побудови рейтингів професійної та наукової діяльності. Сучасними закладами вищої освіти використовуються різні технології для представлення професійної діяльності викладачів у відкритому доступі – Вікі-технології, опубліковані сторінки на офіційних вебсайтах, розроблені інформаційні системи. Основними показниками, які використовуються при рейтингуванні результативності дослідницької діяльності є показники цитування у наукометричних базах даних Scopus, Web of Science та Google Scholar – значення цитування, кількість документів, h-індекс, i10-індекс, тому для якісного представлення результатів досліджень у рейтингах важливим є забезпечення видимості наукових публікацій – використання відкритих журнальних систем, розміщення публікацій у відкритих інституційних репозиторіях, електронних бібліотеках, перевірка та оновлення профілів науковців у наукометричних та бібліометричних базах даних для актуалізації індексів цитування тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смірнова, Вікторія
Назва : Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 134-144. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.11 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.11
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність--scopus--web of science--mendeley--google scholar--research gate--zenodo--цитування--індекс гірша
Анотація: У сучасному суспільстві зростає інтерес до оцінювання якості дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, вивчення можливостей відкритих цифрових інформаційних систем, постає питання до визначення показників ефективності наукових досліджень для їх оптимального представлення в світовому цифровому науковому просторі. Важливість аналізу ефективності результатів дослідницької діяльності обумовлено вагою публікаційної активності в найавторитетніших українських та міжнародних рейтингах. У статті представлені результати аналізу українського та міжнародного досвіду здійснення оцінювання дослідницької діяльності науковопедагогічних працівників закладу вищої освіти за допомогою показників міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних, проаналізовано особливості найавторитетніших міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних – Scopus, Web of Science, Mendeley, Google Scholar, Research Gate, платформи для розміщення у відкритому доступі результатів наукових досліджень – Zenodo, платформи для аналізу поширеності наукових публікацій в Інтернет-просторі – Altmetric, їх можливості для пошуку наукових публікацій та наявні інструменти для наукометричного аналізу публікаційної активності науково-педагогічних працівників, визначено переваги та недоліки їх використання для оцінювання результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти. Визначено особливості формування показників дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти, зокрема з міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних, для оптимального та повноцінного аналізу її ефективності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 77-73. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3611%20 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3611%20
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адресність методичного супроводу--діагностування--методи діагностування--методичний супровід--індивідуальний підхід--критерії оцінювання
Анотація: Устатті, наосновіопрацюваннятлумачнихсловників, енциклопедій, довідниківтощо, представлена дефінітивна характеристика основних понять дослідження «діагноз», «діагностування», «педагогічне діагностування», «діагностика педагогічної діяльності» та охарактеризовано значення діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Представлено ретроспективний огляд використання діагностування в педагогіці. Подано цитування нормативно-правових документів з питань освіти щодо організації методичного супроводу на діагностичних засадах. Представлені результати опрацювання психолого-педагогічних досліджень щодо діагностування у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. Подана класифікація методів діагностування (спостереження, самоаналіз і самооцінка, анкетування, заповнення діагностичних карт тощо) та її принципів. Окреслені методичні рекомендації щодо використання діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олійник С.
Назва : Інтертекстуальні виміри роману Володимира Єшкілєва "Тінь попередника" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтертекст--раціональна фантастика--ремінісценція--алюзія--цитування
Анотація: У статті здійснено спробу встановити інтертекстуальні зв’язки у фантастичному романі В. Єшкілєва «Тінь попередника», зокрема з міфологією, історією, науковими фактами, полілог із попередніми фантастичними текстами.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N., Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M.
Назва : The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 42-49. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--бібліотеки--освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)