Пошуковий запит: (<.>K=читання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Катернюк В. В. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) /В. В. Катернюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2(42-43).-С.93-96
|
>2.
| Катернюк В. В. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) /В. В. Катернюк // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.93-96
|
>3.
| Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
|
>4.
| Alizunna D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/D. Alizunna, E. Zubaidah // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.57-61
|
>5.
| Cichoracki M. Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends/M. Cichoracki // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.10-21
|
>6.
| Шовковий В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю/В. М. Шовковий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.46-58
|
>7.
| Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency/A., Durdas A. [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.102-113
|
>8.
| Bacher M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations/M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.77-88
|
>9.
| Срібняк І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)/І. Срібняк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.6-21
|
>10.
| Жукова Т. Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови/Т. Жукова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N № 44.-С.199-213
|
|
|