Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7770)Каталог авторефератів та дисертацій (47)Грінченкознавство (10)Рідкісні та цінні видання (43)Мережеві ресурси (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 99
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Яремчук, Н.
    Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 60-67, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- Нова українська школа -- вибірковий освітній компонент -- професійна підготовка вчителя
Анотація: У статті проаналізовано формотворчі аспекти індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) студента спеціальності 013 «Початкова освіта» відповідно до умов дистанційного навчання. Визначено причини актуальності дослідження; чинники впливу ІОТ на професійно-особистісний розвиток майбутнього вчителя початкової школи; переваги ІОТ в умовах навчання за дистанційною технологією на професійну підготовку педагога. Інтерпретовано вихідні поняття «індивідуальна освітня траєкторія», «індивідуальна освітня програма», «індивідуальний освітній маршрут», з позиції сучасних наукових досліджень. Представлено хронологію впровадження ІОТ в освітній процес закладу вищої освіти в Україні відповідно до змін у професійній підготовці вчителя початкової школи. Обґрунтовано особливості формування ІОТ у контексті професійної підготовки вчителя початкової школи за умов дистанційного навчання: змістовий чинник, який розглядається у відповідності до Концепції «Нової української школи», «Професійного стандарту вчителя початкових класів», що представлено у програмних компетентностях та програмних результатах навчання відповідних освітньо-професійних програм; сформовано позицію системного представлення блоку вибіркового освітнього компоненту та проаналізовано можливості впровадження персоналізованих освітніх програм на засадах праксеологічного підходу (інтеграція формальної, неформальної та інформальної освіти). Обґрунтовано процесуально-методичний чинник, обумовлений інноваційними формами, методами та засобами навчання у контексті інформаційного освітнього інтернет-простору; визначено ресурс можливостей освітніх платформ, блогів, соціальних мереж, форумів, YouTube тощо. Чинник персоналізованого освітнього середовища базується на методології середовищного підходу і визначає його проектування з позиції управління педагогічними системами та психолого-педагогічними особливостями ідентифікації студента як учасника освітнього процесу. Координуючо-моніторинговий чинник навчальної діяльності спрямований на встановлення педагогічної взаємодії в системі викладач-тьютор та студент, формування в нього професійної рефлексії щодо власних освітніх результатів. Особистісний чинник спрямований на діагностику готовності до навчання за дистанційною технологією, готовність до вибору навчального контенту в межах власної освітньої потреби, організацію самостійної роботи, володіння медіаграмотністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Якубовський, І.
    Сільські вчителі і Голодомор 1932–1933 років: низова преса як індикатор стратегій влади / І. Якубовський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 76-83, DOI 10.28925/2524-0757.2022.28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- районна преса -- учителі -- школа -- виконавці
Анотація: У статті розглядаються політичні технології влади з перетворення освітян села на виконавців Голодомору в Україні. Доведено, що, залучаючи сільських учителів до реалізації свого курсу на селі, влада одночасно діяла в руслі спроб приховати цілеспрямовану організацію вбивства голодом. Тягар мобілізації вчителів на хлібозаготівлі та інші заходи було перекладено на плечі районних відділів освіти, громадських організацій та зборів самих учительств, які в кожному випадку наче добровільно ухвалювали відповідні рішення. Однак про справжні наміри щодо вчителів виразно свідчать зміст і тональність районних газет, сповна висвітлюючи керівництво процесом збоку партійних та радянських органів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Якубовський, І.
    Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини / І. Якубовський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 117-123, DOI 10.28925/2524-0757.2021.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- районна преса -- учні -- школа -- виконавці
Анотація: На матеріалі районних газет Київської та Чернігівської областей досліджується інформаційний потенціал низової преси для з’ясування ролі, яку відводила влада учням сільських шкіл у механізмі Голодомору 1932–1933 рр. Простежено закономірності відображення у районках різних аспектів, пов’язаних зі втягуванням владою учнів до кола осіб, причетних до втілення її планів. Визначено пріоритети влади й напрямки залучення школярів. Доведено, що навіть учнів послідовно перетворювали на специфічну ланку виконавців Голодомору, що, крім реалізації поточних цілей, мало на меті значні морально-психологічні дивіденди на шляху до радянізації нового покоління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Чернуха, Надія.
    Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці" / Н. Чернуха, Н. Головач // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 56-62, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5662. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Вища школа--Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
економіка праці -- управління персоналом -- підготовка майбутніх управлінців
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.5662,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Головач, Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Чайковська, Ганна.
    Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Ганна Чайковська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 23-38, DOI 10.28925/2312-5829.2023.32 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- освіта -- компетентності -- майбутні вчителі -- початкова школа -- заклад вищої освіти
Анотація: У статті розглянуто роль тренінгових технологій у навчанні здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Початкова освіта» сталому розвитку. Розкрито зміст поняття «тренінгові технології», проаналізовано підходи до дефініції досліджуваного поняття. Відповідно до змісту концепції сталого розвитку виокремлено тренінги екологічного, економічного, соціального спрямування та розроблено тренінгову програму «Виклики сталого розвитку: навчаємося сталості». Визначено основну мету пропонованих тренінгів – формування у майбутніх вчителів початкової школи знань, практичних умінь і навичок cталого розвитку, розвиток здатності до прийняття рішень в інтересах сталого розвитку й усвідомлення власної відповідальності за його досягнення, підвищення позитивного ставлення до ролі вчителя в досягненні сталого розвитку суспільства тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Хархула, Ярослав.
    Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення / Я. Хархула // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 83-90, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізація -- соціологія освіти -- соціальна категорія -- соціальна роль
Анотація: Метою статті є систематизація найважливіших понять про вчительську професію як соціальну категорію. Представлений аналіз присвячений походженню та розвитку цих концепцій в історичній перспективі. Викладачі – це особлива професійна група, яка відрізняється від інших професійних своїм етосом і соціальною функцією. Аналізуючи динаміку процесів, що відбуваються в школі, можна виділити два поля культурного будівництва – спільноту учнів і спільноту вчителів. Школа – це середовище специфічних цінностей і норм, на основі яких формуються окремі від інших соціальних інститутів моделі поведінки. Проведений аналіз має на меті допомогти точно описати адекватну концептуальну основу для кращого розуміння реальності вчителів і надихнути їх на подальші дослідження із соціологічної точки зору. Подвійне внутрішнє та зовнішнє розуміння вчителя в соціології як освітнього суб’єкта та соціальної категорії вимагає створення синтезу, який долає цю подвійність, щоб можна було визначити, якою мірою соціальна позиція вчителів прогнозує їх позицію в освітній системі і навпаки. З соціологічної точки зору, рішення, здається, полягає в пошуку концепції, яка відкидає цілісні або глобалізаційні моделі та пропонує діалог, що зосереджується насамперед на різноманітності етнічного походження та культур і заглиблюється у феноменологічні перспективи. Побудова такої моделі навколо обставин, необхідних для того, щоб вчителі підтримували такий контроль над продуктивністю, вимагає уваги до відповідних практик найму, навчання та професійної соціалізації
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

7.


    Уткін, О.
    Вища аграрна школа української еміграції (1922–1935 рр.) / О. Уткін // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 94-102, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.94102 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- навчальний процес -- студентська громада
Анотація: У статті на основі значного фактичного матеріалу, архівних документів аналізується історія створення та діяльності Української господарської академії (УГА) в Чехословаччині (1922–1935 рр.) як вищої школи політехнічного типу, що функціонувала на традиціях української вільної науки, культури і патріотизму.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Удовиченко, Л.
    Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі [Електронний ресурс] / Л. Удовиченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 70-75, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3710. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- культура -- національність -- самоідентифікація -- культурна компетентність -- громадянська позиція -- культурно-національна ідентичність
Анотація: Російська збройна агресія проти України істотно підвищила рівень зацікавленості проблемами культурно-національної ідентичності в нашій державі. Перед педагогами постає важливе завдання розробки і втілення у шкільництво глибоко продуманих креативних підходів на основі новітніх методик і технологій з метою формування культурно-національної ідентичності молоді як передумови її культурної компетентності. У роботі висвітлено іманентні характеристики культурно-національної ідентичності та основні шляхи її формування на уроках літератури і сформульовано найважливіші, на думку авторки, методичні рекомендації щодо оптимізації освітнього процесу стосовно питань, які розглядаються. Перспектива подальших досліджень вбачається у вивченні різноманітних девіацій культурно-національної ідентичності, їх причин та шляхів подолання з метою усунути засобами шкільництва негативний вплив на молодь окремих середовищ та сумнівних ЗМІ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Ткаченко, Р.
    Поезія Миколи Біденка: типологія та ідіографія [Електронний ресурс] / Р. Ткаченко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 1-6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
авангард -- Київська школа -- парадокс -- образ болю -- постмодернізм
Анотація: Актуальність обраного дослідження полягає в потребі нагального осмислення шляхів розвитку украї нської літератури, зокрема поезії , зламу ХХ–ХХІ ст. Відомо, що мистецтво відтворює духовну атмосферу доби, але ще більш цінною є и ого здатність реагувати на ледь відчутні зміни в настроях сучасників і формувати духовну картину маи бутнього. У цьому сенсі дослідження актуального мистецтва літератури будуть корисними не лише літературознавцям. Предметом дослідження є типологічні та ідіографічні параметри поезії М. Біденка, тобто ї ї наи ближчии мистецькии контекст, унікальні особливості поетики, образотворення та ідеи но-тематичного спрямування. Постановку проблеми розуміємо як спробу окреслити в першому наближенні роль і місце творчої спадщини М. Біденка в контексті украї нської літератури кінця ХХ — початку ХХІ ст. У дослідженні використано головним чином типологічнии метод, а також принципи герменевтики в трактуванні ключових образів. Метою цієї статті є окреслення естетико-типологічних параметрів художньої спадщини М. Біденка, ї ї унікальних та суголосних із мистецьким контекстом рис на підставі аналізу формальних засобів і концептуальних засад. У результаті дослідження з’ясовано, що поезія Біденка прокреслюється переважно в естетичних координатах авангардизму и належить до оточення Киї вської школи поетів (верлібр, автотелічність слова, уникання риторичності тощо), однак за світоглядом він більш радикальнии , скептичнии і парадоксальнии , ніж «кияни», перебуває в силовому полі притягування / відштовхування постмодернізму. З нашого погляду, прии ом-домінанта Біденка — парадокс. Біль як один із ключових образів має в митця метафізичне забарвлення. Проти такого болю поет винаи шов «ліки зі смерті». Новизну цієї розвідки вбачаємо у визначенні прии омудомінанти і власніи інтерпретації ключових образів у віршах Біденка. Перспективними для подальшого дослідження є природа Біденкового верлібру, особливості авторського синтаксису та характер візуального колориту
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Тарасенко, Ольга.
    Школа істориків університету Св. Володимира: Микола Іванович Костомаров [Електронний ресурс] / О. Тарасенко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 127-134, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історична освіта і наука -- школа істориків Університету -- Київська археографічна комісія
Анотація: У статті розглянуто викладацьку та наукову діяльність видатного українського і російського історика та громадського діяча, одного з керівників Кирило-Мефодіївського товариства, професора Університету Св. Володимира Миколи Івановича Костомарова (1817–1885). Досліджено період його роботи у серпні 1846 — березні 1847 р. Проаналізовано спогади історика про викладачів, студентів, існуючу атмосферу в університеті, роботу в Київській археографічній комісії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)