Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7768)Каталог авторефератів та дисертацій (47)Грінченкознавство (7)Рідкісні та цінні видання (43)Мережеві ресурси (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 88
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: О168872740/2015/4
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2015р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький. - С.11-19
Кл.слова: вища освіта, якість навчання, шанс змін
Мартиненко, Світлана. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти / С. Мартиненко. - С.19-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія педагогічної діагностики, особистісно-розвивальна освіта, педагогічна діагностика
Поспєлова, Тетяна. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства / Тетяна Поспєлова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, людський потенціал, людський розвиток
Чернуха, Надія. Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, інтеграція, модернізація
Диба, Тетяна. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, неперервна освіта, професійна освіта
Мешальський, Стефан. Про вплив вчителя та його нестійкість / Стефан Мешальський. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вплив, вплив вчителя, елементи впливу
Желанова, Вікторія. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір / В. Желанова. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, контекстна спрямованість, контекстуалізація
Лисенко, Олександра. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Лисенко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпрервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експерт у галузі освіти, консультування
Пономаренко, Наталія. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Пономаренко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, діагностика, експертиза в освіті
Іваницька, Ольга. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом / О. Іваницька, А. Панченко. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експертна оцінка, експертне оцінювання
Братко, Марія. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї / М. Братко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, теорія управління освітою, управління освітою США
Квятковський, Михал. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні прагнення, напрями навчання, педагогіка роботи
Загородня, Алла. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння / А. Загородня. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, освіта
Мосьпан, Наталія. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики / Н. Мосьпан. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта, інтернаціоналізація
Біницька, Катерина. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фандрайзингова діяльність, фінансування, школа
Атрощенко, Тетяна. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник дошкільної установи, комунікація, комунікативна культура
Рябенко, Валерій. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології / В. Рябенко. - С.99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: форми суспільних відносин, гносеологія, духовне виробництво
Ткаченко, Маргарита. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський університет, Болонський процес, демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман, Габріела. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман. - С.110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність учнів, культурна ідентичність, полікультурна освіта
Корчак, Леандра. Сім’я як середовище виховання / Л. Корчак. - С.115-117
Кл.слова: класифікація сім'ї, сім'я, сім'я як виховне середовище
Беднарська, Наталія. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію / Н. Беднарська. - С.118-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікіпедія, навчання, неформальне навчання
Плаксін, Андрій. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики / А. Плаксін. - С.126-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактична Культура, зміст освіти, педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання у міжкультурному просторі / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: К269584624/2016/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2016р. № 1
Зміст:
Tyukalov, Mykhailo. Great Britain in the middle east (20s of the 20th century) / М. Tyukalov ; М. Tyukalov. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Близький Схід, Східне питання, Месопотамія
Срібняк, Ігор. Діяльність благодійних організацій у таборі Йозефов (Чехословаччина) у 1921–1925 рр. / І. Срібняк. - С.10-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, Олена. Український молодіжний рух в європейській системі міжнародних відносин в 1920–1939 рр. / О. Гуменюк. - С.19-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Тучинський, Віталій. Молдавська автономна радянська соціалістична республіка у складі усрр в 1924–1940 РР.: до питання про історичні корені виникнення сучасної проблеми Придністров’я / В. Тучинський. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Галина. Специфіка контактів українських та югославських вчених у 50–80-ТІ роки хх ст. / Г. Саган. - С.32-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Дуднік, Олександр. Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ. / О. Дуднік. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, Віталій. Взаємовідносини між Гетьманщиною і Запорожжям у добу Івана Брюховецького / В. Щербак. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Олег. Передумови проведення загального перепису 1897 Р. в Наддніпрянській Україні й потреби у визначенні етнічного складу населення / О. Іванюк. - С.60-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, Олександр. Дмитро Гордєєв та діяльність харківських мистецтвознавців у 1920–1930-Х роках / О. Бонь. - С.70-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривошея, Ігор. Участь надії суровцевої в українській національно-демократичній революції (1917–1921 РР.) / І. Кривошея, Л. Якименко. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гула, Володимир. Суспільство радянської України на початку Великої Вітчизняної війни: стан розробки наукової проблеми / В. Гула. - С.87-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Потильчак, Олександр. Україна у Другій світовій війні: «проблема вибору» на тлі цивілізаційно-світоглядного протистояння (окремі спостереження на мікрорівні соціальної історії) / О. Потильчак. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Голованов, Сергій. Місце жінки в полісному суспільстві та інститут легальної проституції в Афінах v ст. до н.е. / С. Голованов. - С.102-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Фицик, Ігор. Правобережна шляхта в освітньому просторі Російської імперії (перша третина xix ст.) / І. Фицик. - С.108-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, Марина. Місце жінки в сімейній історії українського панства: чотири катерини родини Ґалаґанів / М. Будзар. - С.115-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасенко, Ольга. Школа істориків університету Св. Володимира: Микола Іванович Костомаров / О. Тарасенко. - С.127-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповал, Андрій. Діяльність В.М. Перетца щодо збереження українських історико-культурних пам’яток (за матеріалами епістолярію вченого) / А. Шаповал. - С.135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кропивко, Олена. Повсякденне життя київського студентства у 1960–1970-х рр.: соціально-побутові аспекти / О. Кропивко. - С.141-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: К269584624/2018/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2018р. № 1
Зміст:
Гай-Нижник, П. Українська революція та державотворення: до питання щодо періодизації та хронології національно-визвольної боротьби початку ХХ ст. / П. Гай-Нижник. - С.4-12
Пивовар, С. Берестейський мирний договір з погляду історичної ретроспективи / С. Пивовар. - С.12-19
Калакура, О. Повчальні уроки Центральної Ради для етнополітичного консенсусу в Україні / О. Калакура. - С.19-28
Чупрій, Л. Пoлiтичнi тa coцiaльнi iдeї М. Гpушeвcькoгo / Л. Чупрій. - С.29-32
Срібняк, І. [«Несемо ми хрест… в терновім вінку колючих дротів…» (інтерновані вояки-українці в таборі Стшалково, Польща, у 1922–1923 рр.) / І. Срібняк. - С.33-43
Саган, Г. Українська діаспора в Китаї: історія та сучасні тенденції становлення / Г. Саган. - С.43-51
Salata, O. Information confrontation of nazi Germany and the USSR in historiography / O. Salata. - С.52-62
Ramač, J. Osnovni pravci, težnje i dileme u kulturno-prosvetnom i nacionalnom životu Rusina u Jugoslaviji (1945–1970) / J. Ramač. - С.63-73
Мудрак, М. Культурна діяльність української діаспори в Сербії (1991 р. — початок XXI ст.) / М. Мудрак. - С.74-79
Нікітін, Ю. Міські спільноти Лівобережної України у період модернізації другої половини ХІХ ст. / Ю. Нікітін. - С.80-84
Петасюк, О. Українські кооператори у першому складі генерального секретаріату: до біографічного портретa / О. Петасюк. - С.84-87
Cидоренко, А. Постать М. Омеляновича-Павленка в контексті української революції 1917–1921 рр. / А. Cидоренко. - С.88-93
Уткін, О. Вища аграрна школа української еміграції (1922–1935 рр.) / О. Уткін. - С.94-102
Шаповал, А. Участь українських вчених у збірнику на пошану академіка О.І. Соболевського (за епістолярними матеріалами) / А. Шаповал. - С.103-109
Довбня, О. Депортації населення України (1920-ті — початок 1950-х рр.): історіографічний аспект / О. Довбня. - С.110-120
Будзар, М. Погляд очевидця: 900-річний ювілей Хрещення Русі у Києві у листі Петра Васильчикова до Григорія Ґалаґана / М. Будзар. - С.121-131
Цеунов, І. Суспільно-політична діяльність Хведора Вовка крізь призму доносу Василя Веледницького / І. Цеунов. - С.132-136
Бонь, О. Захоплення більшовиками Києва у січні 1918 року очима українських гуманітаріїв: ego-документи / О. Бонь. - С.137-142
Ковальов, Є. Федевич К.К., Федевич К.І. За віру, царя і кобзаря. Малоросійські монархісти і український національний рух (1905–1917 роки / Є. Ковальов. - С.143-144
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: О283150799/2011/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2011р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. О. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів / В. О. Огнев’юк. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Cor, van Beuningen. Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів) / van Beuningen Cor. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Marshall, Christensen. Ведення шкіл до високих результатів / Christensen Marshall. - С.21-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Паращенко, Л. І. Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою / Л. І. Паращенко. - С.34-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Chris, Jones. Громадсько-активні школи / Jones Chris. - С.47-61. - Бібліогр. в кінці ст.
David, Royle. Якісна середня освіта, заснована на компетентісному підході: питання та труднощі / Royle David. - С.62-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Уваров, О. Ю. Индивидуализация образовательной работы: ключевые составляющие трансформации школы / О. Ю. Уваров. - С.92-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, О. Українська школа на шляху до якісної освіти / О. Ляшенко. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Mosad, Zineldin. Школа майбутнього. Нова швецька національна реформа середньої освіти / Zineldin Mosad, Boren Peter. - С.122-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Simon, Steen. Роль неурядових організацій у розбудові шкіл / Steen Simon. - С.133-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалева, Т. М. Тьюторство – інституалізація нової професії в російській школі / Т. М. Ковалева. - С.145-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслов, В. Концептуальні засади розробки орієнтовних стандартів змісту компетентності фахівців / В. Маслов. - С.162-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: О283150799/2022/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.) / І. Срібняк. - С.6-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуревич, Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - С.22-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратець, І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку / І. Кондратець, М. Науменко. - С.47-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Нуралієва, Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач / Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко. - С.57-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти / С. Паламар, М. Науменко. - С.76-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Lu, Baowen. The concept of student ethnocultural competence / Baowen Lu. - С.93-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування / Л. Теряєва. - С.107-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Мачинська, Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики / Н. Мачинська. - С.117-128
Головатенко, Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.129-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання / К. Осадча. - С.147-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: М898489384/2018/3
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі / О. М. Олексюк. - С.4-8
Кл.слова: духовний потенціал, мистецька освіта
Kaniowska, M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s / M. Kaniowska. - С.9-12
Кл.слова: художні школи, музична культура
Zeman, A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman
Кл.слова: хоровий концерт, спілкування, слухач
Тушева, В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті / В. В. Тушева
Кл.слова: вища мистецька освіта, професіоналізація, самосвідомість
Кушнір, К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва / К. В. Кушнір
Кл.слова: соціокультурний простір, компетентність, комп’ютерні технології
Вєтринська, А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі / А. В. Вєтринська
Кл.слова: хореографічне мистецтво, викладач вищого закладу, професійні якості викладача
Шпирка, А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.36-42
Кл.слова: емоційна виразність, фахова підготовка, майбутній вокаліст
Косінська, Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Н. Л. Косінська. - С.43-48
Кл.слова: майбутні вчителі, сценічно-образна культура, наукові принципи
Davidovitch, N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song / N. Davidovitch. - С.49-53
Кл.слова: єврейський народ, поезія, пісня
Троєльнікова, Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України / Л. О. Троєльнікова. - С.54-60
Кл.слова: фольклор, обряд, ендогенні коди
Свириденко, Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна) / Н. С. Свириденко. - С.61-65
Кл.слова: старовинна музика, клавесин, експозиція
Ізваріна, О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття / О. М. Ізваріна. - С.66-70
Кл.слова: українське оперне мистецтво, українськиймузично-драматичний театр, музична критика
Друцэ, А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий / А. П. Друцэ. - С.71-74
Кл.слова: флейта, тараф, най
Яковчук, Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект / Н. Д. Яковчук. - С.75-79
Єрмак, І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст. / І. Ю. Єрмак. - С.80-88
Кл.слова: виконавський трактат, флейта
Давлатова, Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами) / Т. І. Давлатова. - С.89-92
Кл.слова: українське оперне мистецтво, виконавська школа, архівні матеріали
Шило, А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами) / А. П. Шило. - С.93-96
Кл.слова: вокальне мистецтво, музична критика, оперне мистецтво
Полубоярина, І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку / І. І. Полубоярина. - С.97-102
Кл.слова: духовні цінності, інтеграція наук, студент-музикант
Комендант, Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова / Т. П. Комендант. - С.103-109
Кл.слова: національна культура, професійна мистецька освіта, мистецтво
Гмиріна, С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки / С. В. Гмиріна. - С.110-115
Кл.слова: харизма вокаліста, естрадний співак, творчий імідж
Ходоровська, І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С.116-120
Кл.слова: чуття ритму, інноваційні технології, навчальний процес
Рахманова, О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці» / О. К. Рахманова. - С.121-124
Кл.слова: синтезія, інтеграція, звук–колір
Ван, Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання / Я. Ван. - С.125-131
Кл.слова: диригентсько-хорове навчання, вища мистецька освіта
Лимаренко, В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті / В. І. Лимаренко. - С.132-136
Кл.слова: хмарні технології, ед’ютейнмент
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: В505452853/2019/6
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 6
Зміст:
Reis, A. How does our brain change during the learning process / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронне навчання, мультимедіа, біхевіоризм
Генсерук, Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів / Г. Генсерук. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, цифрова компетентність
Гребеник, І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів / І. Гребеник. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, Інтернет технології, ІКТ компетентність
Кушнірук, А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти / А. Кушнірук. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційний простір, заклади загальної середньої освіти, засоби організації електронного навчання
Лісаковська, О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання / О. Лісаковська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності, електронне навчання, e-learning
Морзе, Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес / Н. Морзе, В. Вембер. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: оцінювання, формувальне оцінювання, пірінгове оцінювання
Покришень, Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики / Д. Покришень, С. Олексієнко. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, інформатика, підвищення кваліфікації
Продан, М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя / М. Продан. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, школа, компетентність
Рябко, А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino / А. Рябко, В. Толмачов. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автоматизація, лабораторна робота, обладнання
Varchenko-Trotsenko, L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Вікі-портал, wiki-технологія, проектна діяльність
Веремей, Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі / Є. Веремей. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Електронне навчання, електронний навчальний курс, контроль навчальної діяльності
Воротникова, І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті / І. Воротникова. - С.101-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність вчителя, післядипломна освіта, неформальна післядипломна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Н057263/2016/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 3/4 . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. У пошуках нової педагогіки: критичний аналіз / Л. Л. Хоружа. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Овчаренко, Наталія Федорівна. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: закономірності і принципи / Н. Ф. Овчаренко. - С.12-17. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна Григорівна. Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності / Н. Г. Батечко, І. О. Титаренко. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: характеристика базових понять / О. Ю Лисенко. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Козак, Людмила Василівна. Педагогічна інноватика як міждисциплінарна галузь професійної педагогіки / Л. В. Козак. - С.29-35
Мачинська, Наталія Ігорівна. Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури / Н. І. Мачинська. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст.
Коваль, Тамара Іванівна. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно- комунікаційних технологій / Т. І. Коваль. - С.39-43. - Библиогр. в конце ст.
Діденко, Ірина. Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки) / І. Діденко. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (20-40 роки XX століття) / В. Л. Сліпчук. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Бобрицька, Валентина Іванівна. Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами / В. І. Бобрицька. - С.53-58. - Библиогр. в конце ст.
Піддячий, Микола. Освіта і наука України у вимірі громадянських суспільств: соціально-професійна орієнтація / М. Піддячий. - С.59-65. - Библиогр. в конце ст.
Мозолев, Олександр. Процесуальний підхід до розробки моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі / О. Мозолев. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга Михайлівна. Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.71-75. - Библиогр. в конце ст.
Mospam, Natalia. Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states / N. Mospam. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Загородня, Алла Анатоліївна. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Україні: мережа вищих навчальних закладів / А. А. Загородня. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура, зміст / С. О. Сисоєва. - С.85-89. - Библиогр. в конце ст.
Регейло, Ірина Юріївна. Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк. - С.90-98. - Библиогр. в конце ст.
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід / Т. Є Кристопчук. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Тригуб, Ілона Іванівна. Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії / І. І. Тригуб. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія Володимирівна. Педагогічна освіта у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження / Ю. В. Грищук. - С.109-115. - Библиогр. в конце ст.
Клопов, Роман Вікторович. Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для підвищення ефективності наукових досліджень в професійній освіті / Р. В. Клопов, О. Пшенична. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Бут, Володимир. Впровадження сучасних форм навчання впродовж життя в Україні / В. Бут, Г. Панченко. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Фрицюк, Валентина. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку / В. Фрицюк. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Соломаха, Світлана Олександрівна. Практика формування художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти / С. О. Соломаха. - С.133-137. - Библиогр. в конце ст.
Беседа, Наталія Анатоліївна. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Н. А. Беседа, О. Воробйов. - С.138-141. - Библиогр. в конце ст.
Перепелиця, Олеся. Оцінка задоволеності студентів медичного коледжу майбутньою професією / О. Перепелиця. - С.142-148. - Библиогр. в конце ст.
Ржевська, Наталія. Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу / Н. Ржевська. - С.148-153. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)