Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7770)Каталог авторефератів та дисертацій (47)Грінченкознавство (10)Рідкісні та цінні видання (43)Мережеві ресурси (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 99
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна.
    Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2011. - Вип. 1. - С. 110-114. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національні ідеї -- самовиховання вчителя -- національна школа
Дод.точки доступу:
Чепіга, Я. Ф. (педагог) \про нього\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Олексюк, Ольга Миколаївна.
    Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті / О. М. Олексюк // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 38-41. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Мистецтво--професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
наукова школа -- вища мистецька освіта -- парадигма
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Регейло, Ірина Юріївна.
    Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 90-98, 10.28925/1609-8595.2016(3-4)9098. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
докторські програми -- доктор філософії -- міждисциплінарний підхід -- Стенфордська вища школа
Анотація: У статті висвітлено підготовку докторів філософії у Стенфордській вищій школі освіти; представлено історичні витоки Стенфордського університету; розкрито зміст освітньої складової чотирьох докторських програм, за якими провадиться підготовка фахівців ступеня PhD; проаналізовано різні форми організації підготовки докторів філософії в галузі освіти; узагальнено вимоги до кожного року підготовки та виокремлено характерні особливості навчання за докторськими програмами; окреслено перспективи використання досвіду підготовки фахівців ступеня PhD у галузі освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Базелюк, Наталія Валеріївна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Sholihati, A.
    The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking [Електронний ресурс] / A. Sholihati, W. Wuri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P47-51, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4751. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- навчальний модуль -- розвиток -- початкова школа -- соціокультурний зміст
Анотація: Запропоноване дослідження присвячене розробленню навчального модулю соціокультурного змісту, що сприяє розвитку критичного мислення; а також визначенню ефективності навчального модулю для III класів початкової школи. Критичне мислення розуміється як рефлексивне та продуктивне мислення, яке використовується в розумовій діяльності як аналіз та оцінка матеріалу з метою отримання істини. Для проведення дослідження використаний метод RnD (Gall, Gall, & Borg, 2003), відповідно до якого дослідження починалось з критичного аналізу наукової літератури, збору інформації за допомогою інтерв’ю та спостережень у трьох початкових школах, а також включало розроблення проєкту, початковий експеримент з обробкою результатів і внесенням коректив до первісного плану експерименту; формувальний експеримент, в якому взяли участь 36 учнів в експериментальному класі і 15 – у контрольному (всього 51 учень). Навчальний модуль був розроблений з використанням сакрального соціокультурного матеріалу, спрямованого на оптимізацію процесу внутрішнього розвитку учнів. Модуль тісно пов’язаний із соціокультурними умовами місцевого простору і навколишнього середовища і вимагає умінь критично мислити при розв’язанні завдань, пов’язаних із повсякденним життям. Розроблений модуль був прорецензований експертами, які засвідчили, що його доцільно впроваджувати в навчальну діяльність у ІІІ класах початкової школи. Результати проведеного дослідження та розробки були визнані експертами ефективними для розвитку критичного мислення учнів. Кількісні результати експерименту також засвідчили позитивний вплив розробленого навчального модулю на розвиток критичного мислення учнів. Результати незалежного t-тесту показали, що значно підвищилися навички критичного мислення учнів експериментальних груп, які брали участь у навчанні за допомогою модулю із соціокультурним змістом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Wuri, W.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Козир, М.
    Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти [Електронний ресурс] / М. Козир, Т. Калініченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 64-71, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
НУШ (Нова українська школа) -- заклад дошкільної освіти -- портнерська взаємодія -- навички -- досвід
Анотація: Автори розкривають питання партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи у підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Головною умовою забезпечення наступності у вихованні й навчанні визначають спрямованість освітнього процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи на всебічний розвиток особистості дитини. Наголошено на тому, що здобуті в закладі дошкільної освіти та сім’ї знання, навички і досвід дітей будуть спрямовані на активне використання їх в освітньому процесі, адже зацікавленість закладів дошкільної освіти і Нової української школи зробить перехід з дошкільного закладу до школи безболісним для дитини. Акцентовано увагу на тому, що партнерство в стосунках між учасниками освітнього процесу є гарантом їх продуктивної взаємодії, одним зі способів вирішення освітніх проблем. Об’єктом дослідження є партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі; предметом дослідження – підготовка дітей до навчання в Новій українській школі; метою статті є теоретичне обґрунтування (на основі цілісного аналізу наукових джерел) і емпіричне дослідження проблеми впровадження партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Автори дійшли висновку, що відповідно до Закону України «Про освіту» аспект педагогіки партнерства між усіма учасниками освітнього процесу набуває великого значення у Концепції Нової української школи. Педагогіка партнерства ґрунтується на принципах гуманізму і творчого підходу до розвитку особистості. Її метою є розвиток гуманного суспільства, вільного від тоталітаризму. Нова українська школа передбачає, що учителі разом з батьками утворюють партнерство, у центрі якого перебуває дитина. Сучасний стан дошкільної та початкової освіти характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань у взаємодії педагогічного процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи, а партнерська взаємодія суміжних ланок освіти, тобто закладу дошкільної освіти і Нової української школи, допоможуть об’єднати зусилля всіх педагогів і батьків у реалізації неперервності освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Калініченко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Андрійчук, В.
    Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід [Електронний ресурс] / В. Андрійчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний досвід -- професійний розвиток -- учень початкової школи -- фінансова грамотність
Анотація: Стаття присвячена міжнародному досвіду навчання фінансової грамотності учнів початкової школи. Ця стаття реагує на сучасну ситуацію в нашому суспільстві та потребу у фінансовій освіті в школах. Сучасний світ вимагає фінансової та економічної грамотності. Проаналізовано стан дослідження проблеми в теорії та практиці початкової освіти. Розглянуто сутність поняття та значення фінансової грамотності. З’ясовано підходи вчених до трактування поняття «фінансова грамотність». Автором запропоновано власне визначення фінансової грамотності, яке розуміється як вміння людини розпоряджатися власними коштами, володіти основними фінансовими знаннями, що дозволить раціонально приймати фінансові рішення. Здійснено аналіз міжнародного досвіду щодо навчання фінансової грамотності та організації освітнього процесу, спрямованого на розвиток фінансових навичок учнів початкової школи. Фінансова грамотність і фінансова освіта не є новими категоріями для світового досвіду навчання молоді. Кількість країн, які впроваджують програми фінансової грамотності, зростає щороку. Так, у Європі діє понад 180 таких програм. Дослідження показало, що надзвичайно важливо включати фінансову грамотність в освітній процес у початковій школі Важливу роль у процесі навчання учнів початкової школи фінансової грамотності відіграють відповідні програми, розроблені Міністерствами фінансів, Національними банками, громадськими організаціями, благодійними фондами тощо, які існують у різних країнах світу (США, Велика Британія, Нідерланди, Туреччина та інші). Автором зроблено висновок, що в Україні існує потреба в оволодінні молоддю компетентностями в різних видах фінансової діяльності, обумовлена особливостями розвитку українського суспільства. З цих підстав до ключових компетентностей, які має формувати в учнів школа, включено фінансову грамотність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Мотуз, Т.
    Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України [Електронний ресурс] / Т. Мотуз. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 65-71, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.9 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- дебюрократизація -- освітній процес -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано феномен академічної свободи вчителя в контексті демократизації освітнього процесу. Доведено, що академічна свобода вчителя закладу загальної середньої є базовим принципом сучасної освітньої реформи в Україні. Академічна свобода вчителя передбачає свободу та незалежність у питаннях викладання, проведення наукових досліджень, навчання (підвищення кваліфікації). Обґрунтовано, що активізація впровадження принципів академічної свободи до практики роботи вчителя пов’язана з процесами дебюрократизації вітчизняної освіти (2014 рік – донині), а також з упровадження Концепції «Нова українська школа» (2016 рік). Серед ключових складових Нової української школи – мотивований учитель, який «має свободу творчості та професійно розвивається». Концепція також підкреслює взаємозв’язок академічної свободи вчителя з реальною автономією закладу освіти та децентралізацією управління, і Нова українська школа може бути успішною при ефективному поєднанні цих двох компонентів. Свобода творчості визнається необхідною умовою професійного розвитку педагога, а також характеристикою сучасного вчителя. Важливим напрямом державної політики щодо забезпечення свободи професійної діяльності вчителя, демократизації управління освітнім процесом став процес дебюрократизації, що розпочався у 2014 році і передбачав вивільнення педагогічних працівників від надання звітності, не передбаченої законодавством, а також можливість самостійно обирати інформаційні ресурси, матеріали, форми і методи викладання. У здійсненні права вчителя на академічну свободу можливий конфлікт інтересів, що виникає між окремим викладачем та загальним персоналом закладу освіти, права якого здійснюються через орган самоврядування – педагогічну раду. Розв’язання конфлікту між правом закладу освіти на автономію та правом викладача на академічну свободу залежить від соціально-політичних, економічних факторів, але, як правило, переважає колективний інтерес.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Батечко, Н.
    Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Батечко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 109-115, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)109115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладач вищої школи -- вища школа -- викладацька діяльність -- дослідницька діяльність
Анотація: У статті розглянуто сучасні тенденції та пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини. Розглянуто сучасну дискусію подальшого розвитку німецької вищої школи та місце в ній викладача. Висвітлено особливості підготовки викладачів до викладацької та дослідницької діяльності у вищих навчальних закладах Німеччини. Розглянуто проблемне поле та можливі шляхи підвищення якості та ефективності викладацької та дослідницької діяльності в німецьких вищих навчальних закладах у контексті загальноєвропейських тенденцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Давлатова, Т. І.
    Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами) / Т. І. Давлатова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2018. - № 3. - С. 89-92, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.8992 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
українське оперне мистецтво -- виконавська школа -- архівні матеріали
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс / О. М. Слюсаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 42-48. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
елементно-структурний баланс -- елітна вища школа -- реформа вищої школи

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)