Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7770)Каталог авторефератів та дисертацій (47)Грінченкознавство (10)Рідкісні та цінні видання (43)Мережеві ресурси (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 99
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2020р.,N 5
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід/ О. М. Олексюк (стр.5-8) Кл.слова: стратегія,інноваційна модель,орієнтири
Черкасов В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій/ В. Ф. Черкасов (стр.9-15) Кл.слова: уроки музики,творчі здібності,види діяльності
Проців Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій/ Л. Й. Проців (стр.16-23) Кл.слова: мистецькі династії,вокальне виконавство,метаісторія
Гринчук І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект/ І. П. Гринчук, О. Спольська (стр.24-31) Кл.слова: фортепіанне виконавство,фортепіанні школи,піаністи-виконавці
Рахманова О. К. . Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів/ О. К. Рахманова (стр.32-35) Кл.слова: семіозис,синестезійність,семіотика мистецтв
Федорець М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї/ М. О. Федорець, С. Сюй (стр.36-42) Кл.слова: інтегрований курикулум,естетичний досвід
Вишневецька М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми/ М. В. Вишневецька (стр.43-48) Кл.слова: естетичні потреби,естетична культура,естестетична діяльність
Лимаренко В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю/ В. І. Лимаренко (стр.49-53) Кл.слова: структурні компоненти,майбутній керівник,вокальний ансамбль
Даценко М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена/ М. С. Даценко (стр.54-59) Кл.слова: фахова підготовка,творча особистість,мистецька освіта
Скуратовська М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв/ М. О. Скуратовська (стр.60-65) Кл.слова: художня творчість,фахова підготовка,сценічна діяльність
Процишина О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи/ О. Ю. Процишина (стр.66-73) Кл.слова: сольний спів,майбутній викладач,компетентність
Davidovitch N. The rule of humanities and culture in the academy/ N. Davidovitch (стр.74-88) Кл.слова: гуманітарні науки,вища школа,цінності
Кондрацька Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва/ Л. A. Кондрацька (стр.89-97) Кл.слова: віртуальний артклас,кластерний підхід,лабораторія помилок
Губ’як Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект/ Д. В. Губ’як (стр.98-105) Кл.слова: бандурне виконавство,поліфонічні твори,переклади для бандури
Бондаренко Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко (стр.106-111) Кл.слова: професійна підготовка,проєктна діяльність,метод проєктів
Ракітянська Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Л. М. Ракітянська (стр.112-119) Кл.слова: емоційний інтелект,фахова підготовка,навчально-методичне забезпечення
Лобода О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів/ О. Є. Лобода (стр.120-127) Кл.слова: самоосвіта,самостійна робота,професійна підготовка
Бегун-Трачук Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці/ Л. О. Бегун-Трачук (стр.128-133) Кл.слова: емоційне вигорання,професійне вигорання,зарубіжний досвід
Сухолова М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах/ М. А. Сухолова (стр.134-139) Кл.слова: сценічний імідж,викладач вокалу,поліфункціональність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Київські історичні студії -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Tyukalov М. Great Britain in the middle east (20s of the 20th century)/ М. Tyukalov ; М. Tyukalov (стр.3-9) Кл.слова: Близький Схід,Східне питання,Месопотамія
Срібняк І. Діяльність благодійних організацій у таборі Йозефов (Чехословаччина) у 1921–1925 рр./ І. Срібняк (стр.10-19)
Гуменюк О. Український молодіжний рух в європейській системі міжнародних відносин в 1920–1939 рр./ О. Гуменюк (стр.19-26)
Тучинський В. Молдавська автономна радянська соціалістична республіка у складі усрр в 1924–1940 РР.: до питання про історичні корені виникнення сучасної проблеми Придністров’я/ В. Тучинський (стр.27-31)
Саган Г. Специфіка контактів українських та югославських вчених у 50–80-ТІ роки хх ст./ Г. Саган (стр.32-46)
Дуднік О. Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ./ О. Дуднік (стр.46-53)
Щербак В. Взаємовідносини між Гетьманщиною і Запорожжям у добу Івана Брюховецького/ В. Щербак (стр.54-59)
Іванюк О. Передумови проведення загального перепису 1897 Р. в Наддніпрянській Україні й потреби у визначенні етнічного складу населення/ О. Іванюк (стр.60-70)
Бонь О. Дмитро Гордєєв та діяльність харківських мистецтвознавців у 1920–1930-Х роках/ О. Бонь (стр.70-78)
Кривошея І. Участь надії суровцевої в українській національно-демократичній революції (1917–1921 РР.)/ І. Кривошея, Л. Якименко (стр.78-86)
Гула В. Суспільство радянської України на початку Великої Вітчизняної війни: стан розробки наукової проблеми/ В. Гула (стр.87-96)
Потильчак О. Україна у Другій світовій війні: «проблема вибору» на тлі цивілізаційно-світоглядного протистояння (окремі спостереження на мікрорівні соціальної історії)/ О. Потильчак (стр.97-101)
Голованов С. Місце жінки в полісному суспільстві та інститут легальної проституції в Афінах v ст. до н.е./ С. Голованов (стр.102-107)
Фицик І. Правобережна шляхта в освітньому просторі Російської імперії (перша третина xix ст.)/ І. Фицик (стр.108-115)
Будзар М. Місце жінки в сімейній історії українського панства: чотири катерини родини Ґалаґанів/ М. Будзар (стр.115-126)
Тарасенко О. Школа істориків університету Св. Володимира: Микола Іванович Костомаров/ О. Тарасенко (стр.127-134)
Шаповал А. Діяльність В.М. Перетца щодо збереження українських історико-культурних пам’яток (за матеріалами епістолярію вченого)/ А. Шаповал (стр.135-140)
Кропивко О. Повсякденне життя київського студентства у 1960–1970-х рр.: соціально-побутові аспекти/ О. Кропивко (стр.141-145)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі/ О. М. Олексюк (стр.4-8) Кл.слова: духовний потенціал,мистецька освіта
Kaniowska M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s/ M. Kaniowska (стр.9-12) Кл.слова: художні школи,музична культура
Zeman A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman Кл.слова: хоровий концерт,спілкування,слухач
Тушева В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті/ В. В. Тушева Кл.слова: вища мистецька освіта,професіоналізація,самосвідомість
Кушнір К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва/ К. В. Кушнір Кл.слова: соціокультурний простір,компетентність,комп’ютерні технології
Вєтринська А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі/ А. В. Вєтринська Кл.слова: хореографічне мистецтво,викладач вищого закладу,професійні якості викладача
Шпирка А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.36-42) Кл.слова: емоційна виразність,фахова підготовка,майбутній вокаліст
Косінська Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки/ Н. Л. Косінська (стр.43-48) Кл.слова: майбутні вчителі,сценічно-образна культура,наукові принципи
Davidovitch N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song/ N. Davidovitch (стр.49-53) Кл.слова: єврейський народ,поезія,пісня
Троєльнікова Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України/ Л. О. Троєльнікова (стр.54-60) Кл.слова: фольклор,обряд,ендогенні коди
Свириденко Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна)/ Н. С. Свириденко (стр.61-65) Кл.слова: старовинна музика,клавесин,експозиція
Ізваріна О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття/ О. М. Ізваріна (стр.66-70) Кл.слова: українське оперне мистецтво,українськиймузично-драматичний театр,музична критика
Друцэ А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий/ А. П. Друцэ (стр.71-74) Кл.слова: флейта,тараф,най
Яковчук Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект/ Н. Д. Яковчук (стр.75-79)
Єрмак І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст./ І. Ю. Єрмак (стр.80-88) Кл.слова: виконавський трактат,флейта
Давлатова Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами)/ Т. І. Давлатова (стр.89-92) Кл.слова: українське оперне мистецтво,виконавська школа,архівні матеріали
Шило А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами)/ А. П. Шило (стр.93-96) Кл.слова: вокальне мистецтво,музична критика,оперне мистецтво
Полубоярина І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку/ І. І. Полубоярина (стр.97-102) Кл.слова: духовні цінності,інтеграція наук,студент-музикант
Комендант Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова/ Т. П. Комендант (стр.103-109) Кл.слова: національна культура,професійна мистецька освіта,мистецтво
Гмиріна С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки/ С. В. Гмиріна (стр.110-115) Кл.слова: харизма вокаліста,естрадний співак,творчий імідж
Ходоровська І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська (стр.116-120) Кл.слова: чуття ритму,інноваційні технології,навчальний процес
Рахманова О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці»/ О. К. Рахманова (стр.121-124) Кл.слова: синтезія,інтеграція,звук–колір
Ван Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання/ Я. Ван (стр.125-131) Кл.слова: диригентсько-хорове навчання,вища мистецька освіта
Лимаренко В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті/ В. І. Лимаренко (стр.132-136) Кл.слова: хмарні технології,ед’ютейнмент
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2016р.,N 3/4
Цікаві статті :
Хоружа Л. Л. У пошуках нової педагогіки: критичний аналіз/ Л. Л. Хоружа (стр.7-11)
Овчаренко Н. Ф. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: закономірності і принципи/ Н. Ф. Овчаренко (стр.12-17)
Батечко Н. Г. Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності/ Н. Г. Батечко, І. О. Титаренко (стр.17-22)
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: характеристика базових понять/ О. Ю Лисенко (стр.23-28)
Козак Л. В. Педагогічна інноватика як міждисциплінарна галузь професійної педагогіки/ Л. В. Козак (стр.29-35)
Мачинська Н. І. Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури/ Н. І. Мачинська (стр.35-38)
Коваль Т. І. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно- комунікаційних технологій/ Т. І. Коваль (стр.39-43)
Діденко І. Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки)/ І. Діденко (стр.44-47)
Сліпчук В. Л. Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (20-40 роки XX століття)/ В. Л. Сліпчук (стр.48-52)
Бобрицька В. І. Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами/ В. І. Бобрицька (стр.53-58)
Піддячий М. Освіта і наука України у вимірі громадянських суспільств: соціально-професійна орієнтація/ М. Піддячий (стр.59-65)
Мозолев О. Процесуальний підхід до розробки моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі/ О. Мозолев (стр.65-70)
Іваницька О. М. Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко (стр.71-75)
Mospam N. Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states/ N. Mospam (стр.75-79)
Загородня А. А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Україні: мережа вищих навчальних закладів/ А. А. Загородня (стр.80-84)
Сисоєва С. О. Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура, зміст/ С. О. Сисоєва (стр.85-89)
Регейло І. Ю. Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD/ І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк (стр.90-98)
Кристопчук Т. Є. Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід/ Т. Є Кристопчук (стр.99-103)
Тригуб І. І. Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії/ І. І. Тригуб (стр.104-109)
Грищук Ю. В. Педагогічна освіта у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження/ Ю. В. Грищук (стр.109-115)
Клопов Р. В. Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для підвищення ефективності наукових досліджень в професійній освіті/ Р. В. Клопов, О. Пшенична (стр.116-121)
Бут В. Впровадження сучасних форм навчання впродовж життя в Україні/ В. Бут, Г. Панченко (стр.122-126)
Фрицюк В. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку/ В. Фрицюк (стр.127-132)
Соломаха С. О. Практика формування художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. О. Соломаха (стр.133-137)
Беседа Н. А. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Н. А. Беседа, О. Воробйов (стр.138-141)
Перепелиця О. Оцінка задоволеності студентів медичного коледжу майбутньою професією / О. Перепелиця (стр.142-148)
Ржевська Н. Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу/ Н. Ржевська (стр.148-153)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Christensen M. K. Preparing students for leadership:The role of universities/ M. K. Christensen (стр.5-10) Кл.слова: лідерство,студенти,університети
Zamotaieva N. Gender approach to education organization in higher military educational institution/ N. Zamotaieva (стр.11-16) Кл.слова: гендерний,освітній процес,військова школа
Sobol N. Lifelong learning: music adult education/ N. Sobol (стр.17-22) Кл.слова: навчання,музична освіта,освіта дорослих
Ракітянська Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей/ Л. Ракітянська (стр.23-29)
Корнят В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін/ В. Корнят [и др.] (стр.30-35)
Ковальова О. Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту/ О. Ковальова (стр.36-41)
Kolomiiets E. Productive learning technology as means of education quality provision/ E. Kolomiiets (стр.42-45) Кл.слова: продуктивне навчання,якість освіти
Крашеніннік І. Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів/ І. Крашеніннік (стр.46-52)
Бульвінська О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів/ О. Бульвінська (стр.53-59)
Лопіна Н. Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті/ Н. Лопіна, Л. Журавльова (стр.60-67)
Zaskaleta S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries/ S. Zaskaleta (стр.68-72) Кл.слова: міжпредметні зв’язки,країни ЄС,професійна підготовка
Pavliuk R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany/ R. Pavliuk (стр.73-78) Кл.слова: фахівці,соціальна сфера,дослідницькі
Паламарчук О. Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції/ О. Паламарчук (стр.80-87)
Тригуб І. Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи/ І. Тригуб (стр.88-92)
Knysh O. Quality assurance in Israely higher education system/ O. Knysh (стр.93-98) Кл.слова: якість освіти,вища освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 3/4
Цікаві статті :
Срібняк І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)/ І. Срібняк (стр.6-21)
Гуревич Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи/ Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко (стр.22-46)
Кондратець І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку/ І. Кондратець, М. Науменко (стр.47-56)
Нуралієва Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач/ Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко (стр.57-75)
Паламар С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.76-92)
Lu Baowen. The concept of student ethnocultural competence/ Baowen Lu (стр.93-106)
Теряєва Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування/ Л. Теряєва (стр.107-116)
Мачинська Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики/ Н. Мачинська (стр.117-128)
Головатенко Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.129-146)
Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/ К. Осадча (стр.147-162)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів/ В. О. Огнев’юк (стр.1-15)
Cor van Beuningen. Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів)/ van Beuningen Cor (стр.16-20)
Marshall Christensen. Ведення шкіл до високих результатів/ Christensen Marshall (стр.21-33)
Паращенко Л. І. Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою/ Л. І. Паращенко (стр.34-46)
Chris Jones. Громадсько-активні школи/ Jones Chris (стр.47-61)
David Royle. Якісна середня освіта, заснована на компетентісному підході: питання та труднощі/ Royle David (стр.62-91)
Уваров О. Ю. Индивидуализация образовательной работы: ключевые составляющие трансформации школы/ О. Ю. Уваров (стр.92-114)
Ляшенко О. Українська школа на шляху до якісної освіти/ О. Ляшенко (стр.115-121)
Mosad Zineldin. Школа майбутнього. Нова швецька національна реформа середньої освіти/ Zineldin Mosad, Boren Peter (стр.122-132)
Simon Steen. Роль неурядових організацій у розбудові шкіл/ Steen Simon (стр.133-144)
Ковалева Т. М. Тьюторство – інституалізація нової професії в російській школі/ Т. М. Ковалева (стр.145-161)
Маслов В. Концептуальні засади розробки орієнтовних стандартів змісту компетентності фахівців/ В. Маслов (стр.162-167)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологія -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір/ М. Гальченко (стр.8-14)
Кравець В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи/ В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга (стр.15-21)
Кобзєва І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз/ І. Кобзєва (стр.22-28)
Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива/ Л. Ракітянська (стр.29-37) Кл.слова: кордоцентризм,людиноцентризм,дитиноцентризм
Сидоренко В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань/ В. Сидоренко (стр.38-43) Кл.слова: андрагогічний цикл,педагогічний акмепрофесіогенез,нова українська школа
Сліпчук В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій/ В. Сліпчук (стр.44-58) Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст/ С. Сисоєва (стр.49-58) Кл.слова: порівняльне дослідження,міждисциплінарний підхід,монографічне дослідження
Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи/ О. Самохвал (стр.59-64) Кл.слова: туристична галузь,розвиток освіти,майбутні фахівці
Харченко Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик/ Т. Харченко, М. Зверева (стр.65-71) Кл.слова: Сагайдачний П.,українсько-російські відносини
Minczanowska А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ/ А. Minczanowska ; О. Мінчановська (стр.72-76) Кл.слова: домашня освіта,освіта Польші
Когут С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції/ С. Когут (стр.77-83) Кл.слова: працевлаштування,ринок праці,педагогіка праці
Троцко А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині/ А. Троцко, А. Боярська-Хоменко (стр.84-89) Кл.слова: інформальна освіта дорослих,неформальна освіта дорослих,формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA , M.Chmielewska (стр.90-96) Кл.слова: синдром Аспергера,сенсорна чутливість,соціальна поведінка
Klimas I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko Кл.слова: підтримка,складні ситуації,школа
Педорич А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти/ А. Педорич (стр.101-107) Кл.слова: інклюзивна освіта,психологічна готовність,ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA/ J. Harasymowicz (стр.108-115) Кл.слова: фізична агресія,співрозмірна самооборона,цілісна модель освіти
Złociak M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH/ M. Złociak (стр.116-124) Кл.слова: стереотипи,міжособистісні стосунки,неформальні групи
Konieczny K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI/ K. Konieczny (стр.125-130) Кл.слова: громадська організа,педагогічна діагностика,мобільна школа
Цехмістер Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.131-137) Кл.слова: кодифікація медичного законодавства,медичне право,правова культура лікарів
Онищук Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти/ Л. Онищук (стр.138-144) Кл.слова: прогнозування,загальна середня освіта
Батечко Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект/ Н. Батечко, М. Лут (стр.145-151) Кл.слова: система менеджменті якості,синергетичний підхід,загальне управління якістю
Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща/ Ю. Грищук (стр.152-156) Кл.слова: якість освіти,забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ А. Хрузд-Матущик (стр.149-155) Кл.слова: професійне вдосконалення,навчання педагогів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Київські історичні студії -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Гай-Нижник П. Українська революція та державотворення: до питання щодо періодизації та хронології національно-визвольної боротьби початку ХХ ст./ П. Гай-Нижник (стр.4-12)
Пивовар С. Берестейський мирний договір з погляду історичної ретроспективи/ С. Пивовар (стр.12-19)
Калакура О. Повчальні уроки Центральної Ради для етнополітичного консенсусу в Україні/ О. Калакура (стр.19-28)
Чупрій Л. Пoлiтичнi тa coцiaльнi iдeї М. Гpушeвcькoгo/ Л. Чупрій (стр.29-32)
Срібняк І. [«Несемо ми хрест… в терновім вінку колючих дротів…» (інтерновані вояки-українці в таборі Стшалково, Польща, у 1922–1923 рр.)/ І. Срібняк (стр.33-43)
Саган Г. Українська діаспора в Китаї: історія та сучасні тенденції становлення/ Г. Саган (стр.43-51)
Salata O. Information confrontation of nazi Germany and the USSR in historiography/ O. Salata (стр.52-62)
Ramač J. Osnovni pravci, težnje i dileme u kulturno-prosvetnom i nacionalnom životu Rusina u Jugoslaviji (1945–1970)/ J. Ramač (стр.63-73)
Мудрак М. Культурна діяльність української діаспори в Сербії (1991 р. — початок XXI ст.)/ М. Мудрак (стр.74-79)
Нікітін Ю. Міські спільноти Лівобережної України у період модернізації другої половини ХІХ ст./ Ю. Нікітін (стр.80-84)
Петасюк О. Українські кооператори у першому складі генерального секретаріату: до біографічного портретa/ О. Петасюк (стр.84-87)
Cидоренко А. Постать М. Омеляновича-Павленка в контексті української революції 1917–1921 рр./ А. Cидоренко. (стр.88-93)
Уткін О. Вища аграрна школа української еміграції (1922–1935 рр.)/ О. Уткін (стр.94-102)
Шаповал А. Участь українських вчених у збірнику на пошану академіка О.І. Соболевського (за епістолярними матеріалами)/ А. Шаповал (стр.103-109)
Довбня О. Депортації населення України (1920-ті — початок 1950-х рр.): історіографічний аспект/ О. Довбня (стр.110-120)
Будзар М. Погляд очевидця: 900-річний ювілей Хрещення Русі у Києві у листі Петра Васильчикова до Григорія Ґалаґана/ М. Будзар (стр.121-131)
Цеунов І. Суспільно-політична діяльність Хведора Вовка крізь призму доносу Василя Веледницького/ І. Цеунов (стр.132-136)
Бонь О. Захоплення більшовиками Києва у січні 1918 року очима українських гуманітаріїв: ego-документи/ О. Бонь (стр.137-142)
Ковальов Є. Федевич К.К., Федевич К.І. За віру, царя і кобзаря. Малоросійські монархісти і український національний рух (1905–1917 роки/ Є. Ковальов (стр.143-144)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Освітологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Левовицький Т. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки/ Т. Левовицький (стр.11-19) Кл.слова: вища освіта,якість навчання,шанс змін
Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/ С. Мартиненко (стр.19-24) Кл.слова: методологія педагогічної діагностики,особистісно-розвивальна освіта,педагогічна діагностика
Поспєлова. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства/ Тетяна Поспєлова (стр.24-28) Кл.слова: інституціоналізм,людський потенціал,людський розвиток
Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості/ Н. Чернуха (стр.29-32) Кл.слова: євроінтеграція,інтеграція,модернізація
Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"/ Т. Диба (стр.32-37) Кл.слова: акмеологія,неперервна освіта,професійна освіта
Мешальський. Про вплив вчителя та його нестійкість/ Стефан Мешальський (стр.38-44) Кл.слова: вплив,вплив вчителя,елементи впливу
Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір/ В. Желанова (стр.44-49) Кл.слова: зміст професійної підготовки,контекстна спрямованість,контекстуалізація
Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів/ О. Лисенко (стр.49-53) Кл.слова: безпрервний професійний розвиток,етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк В. О. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні/ В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва (стр.54-60) Кл.слова: експертиза,експерт у галузі освіти,консультування
Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/ Н. Пономаренко (стр.61-64) Кл.слова: експертиза,діагностика,експертиза в освіті
Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/ О. Іваницька, А. Панченко (стр.65-70) Кл.слова: експертиза,експертна оцінка,експертне оцінювання
Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї/ М. Братко (стр.71-76) Кл.слова: освіта,теорія управління освітою,управління освітою США
Квятковський М. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз/ М. Квятковський (стр.77-80) Кл.слова: освітні прагнення,напрями навчання,педагогіка роботи
Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння/ А. Загородня (стр.80-83) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,освіта
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики/ Н. Мосьпан (стр.84-88) Кл.слова: Болонський процес,вища освіта,інтернаціоналізація
Біницька К. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності/ К. Біницька, О. Біницька (стр.89-94) Кл.слова: фандрайзингова діяльність,фінансування,школа
Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/ Т. Атрощенко (стр.94-98) Кл.слова: керівник дошкільної установи,комунікація,комунікативна культура
Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології/ В. Рябенко (стр.99-104) Кл.слова: форми суспільних відносин,гносеологія,духовне виробництво
Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення/ М. Ткаченко (стр.104-109) Кл.слова: Болонський університет,Болонський процес,демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман Г. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів/ Г. Пєхачек-Огерман (стр.110-115) Кл.слова: ідентичність учнів,культурна ідентичність,полікультурна освіта
Корчак Л. Сім’я як середовище виховання/ Л. Корчак (стр.115-117) Кл.слова: класифікація сім'ї,сім'я,сім'я як виховне середовище
Беднарська Н. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію/ Н. Беднарська (стр.118-125) Кл.слова: вікіпедія,навчання,неформальне навчання
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/ А. Плаксін (стр.126-130) Кл.слова: дидактична Культура,зміст освіти,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)