Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=якість підготовки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теряєва Л.
Назва : Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 272-285. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.272285 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.272285
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційні методи--методична компетентність--музичні комп’ютерні програми--музичні комп’ютерні технології--програми-нотатори--самостійна робота--учителі музичного мистецтва--хорове диригування--якість підготовки
Анотація: У статті зосереджено увагу на необхідності впровадження в навчальний процес інноваційних підходів, методів, форм і засобів навчання з використанням інформаційних і музичних комп’ютерних технологій. Здійснено аналіз основних досліджень і публікацій з даної проблеми і виділено позитивний вплив комп’ютерних технологій навчання на якість методичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Досліджено міждисциплінарний зв’язок хорового диригування з інформаційними комп’ютерними технологіями і доведено, що застосування музичних комп’ютерних програм, синтезатора, мультимедійних засобів і спеціального музичного програмного забезпечення сприяє активізації навчання майбутніх вчителів музики при вивченні дисципліни «Хорове диригування».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Lynova I.
Назва : PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 82-87. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.8287 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.8287
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--якість підготовки--оцінювання--підготовка докторів філософії
Анотація: В статье предложен анализ принципов и процедур обеспечения качества высшего образования и оценки качества подготовки докторов философии в Украине в контексте евроинтеграции. Представлен ведущий зарубежный опыт по проблеме, для анализа которого мы выбрали университеты стран, являющихся партнерами Института высшего образования в международных проектах: Литвы и Финляндии. Зарубежный опыт по проблеме оценки качества подготовки докторов философии, представлен анализом официальных документов, в открытом доступе (на английском языке) университетов Литвы и Финляндии. Анализ документов показал, что в основу оценивания качества подготовки докторов философии в Финляндии, Литве заложен, в первую очередь, качественный исследовательский продукт и как результат – своевременная и качественная защита диссертации PhD-аспиранта. Ответственность за качественную докторскую подготовку распределяют между аспирантом, административными подразделениями и научными руководителями, обязанностям и роли которых уделяют особое внимание.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мозальов В.
Назва : Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 33-38. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)3338 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)3338. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)3338
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контроль--моніторинг--педагогічні умови--система військової освіти--якість підготовки
Анотація: У статті розглядається актуальна проблема підвищення якості підготовки військових фахівців шляхом впровадження у освітній процес вищих військових навчальних закладів моніторингу якості. Автором проаналізовані наукові погляди і підходи до елементів моніторингу якості підготовки військових фахівців, розкриті педагогічні умови моніторингу якості підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах. Визначено що важливою умовою забезпечення якості підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах, а, отже, підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі, є систематичне одержання об’єктивної інформації про результати діяльності курсантів (слухачів) за допомогою моніторингу. Моніторинг якості підготовки фахівців буде ефективним і моніторингові дослідження будуть відображати достовірні результати та призводити до обґрунтованих висновків, коли у вищому військовому навчальному закладі діятиме спеціально створене педагогічне середовище, що сприятиме формуванню позитивної мотивації курсантів (слухачів) і викладачів щодо застосування моніторингу якості у процесі підготовки фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)