Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (642)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ідеї<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Cherepiekhina, Olha.
    Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Cherepiekhina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P123-133, DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
розвиток педагогічної компетентності -- викладачі психології -- формальна освіта -- неформальна освіта -- магістерська програма -- студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Nastas, D.
    Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies = Аналіз досвіду країн Східної Азії з підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом імпломентації цифрових технологій / D. Nastas // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 40-47, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів -- вища освіта Східної Азії -- цифрові технології
Анотація: Надзвичайно потужного розвитоку набули цифрові та хмаро орієнтовані технології, широко застосовуються BigData та Web-технології, набуває популяризації штучний інтелект та інтернет «розумних речей», смартфони та інші ґаджети стали невід’ємною частиною існування у цивілізованому суспільстві. Стрімка диджиталізація зумовила ситуацію, коли навчання відбувається стихійно та неформально. В сучасних реаліях освітній процес має швидко трансформуватись та сприяти набуттю цифрових компетенцій у всіх його учасників. Необхідно дотримуватись правил безпечної та ефективної взаємодії із цифровим контентом, формувати медіакультуру та медіаінформаційну грамотність. Для подолання викликів, які постають у цифрову епоху, неоюхідно забезпечити якісну підготовку майбутніх учителів, тому нашою метою було дослідити та проаналізувати особливості освітнього процесу ЗВО країн як мають значні здобутки у сфері створення та розповсюдження найсучасніших ІТ-технологій. В статті проаналізовано освітній процес підготовки майбутніх учителів початкової школи країн Східної Азії, а саме: Кореї, Японії, Китаю (описано рівні підготовки у ЗВО, вказано на особливості формування освітньої програми та перераховано освітні цілі, які має досягти майбутній учитель початкових класів). Наведено відомості щодо дослідженя, яке ініційовано та проведено Корейським дослідницьким фондом та описано основні ідеї SMART-освіти у розумінні корейських колег. З’ясовано як здійснюється підготовка майбутніх учителів початкової школи Кореї із шести основних предметів із поєднанням цифрової грамотності, які будуть викладатись у молодшій школі. Представлено вектор реформування вищої освіти Японії, який спрямований на розвиток концептуально нових підходів організації освітнього простору із поєднанням класичної педагогіки та ІТ, також представлено відомості про особливості сертифікації майбутніх та діючих учителів. У статі приділено увагу освітнім інноваціям (взаємодію між IT і освітою), які було окреслено Головою КНР Сі Цзіньпін. Надано перелік якостей, якими має володіти китайський учитель у ХХІ столітті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Tverdokhlib, T.
    Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) [Електронний ресурс] = Вивчення педагогіки та педагогічних дисциплін в закладах освіти православної церкви: погляди педагогів і богословів (кінець ХІХ – початок ХХ століття) / T. Tverdokhlib. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовна академія -- духовна семінарія -- жіночий навчальний заклад педагогіка -- педагогічна дисципліна -- церковно-учительська школа -- другокласна школа
Анотація: У статті на основі аналізу першоджерел та історико-педагогічної літератури представлено погляди архімандрита Віссаріона, І. Андреєва, Д. Брянцева, А. Гриневича, Г. Маляревського, М. Маккавейського, П. Соколова, Н. Красовського, А. Юрикаса та інших педагогів і богословів стосовно навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в закладах освіти Православної Церкви в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Встановлено, що теоретичні наробки з означених питань представлені в публікаціях духовних періодичних видань «Богословський вестник», «Вера и разум», «Волынские епархиальные ведомости», «Народное образование», «Подольские епархиальные ведомости», «Христианское чтение», «Церковный вестник», «Черниговские епархиальные известия» тощо. Визначено і розкрито ідеї педагогів і релігійних діячів стосовно завдань педагогічної підготовки, змісту, організаційних аспектів, форм, кадрового забезпечення навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в православних духовних академіях, семінаріях, жіночих навчальних закладах Православної Церкви, церковноучительських і другокласних школах. Доведено, що найбільше думок вони присвятили змісту і організаційним аспектам педагогічної освіти в навчальних закладах Православної Церкви. Дописувачі журналів висловлювалися за розширення змісту педагогічної освіти в духовних академіях і церковно-учительських школах, переструктурування навчального матеріалу з метою оптимального поєднання теоретичної і практичної педагогічної підготовки учнів семінарій, відміни деталізації семінарської навчальної програми з дидактики тощо. Встановлено, що розглядаючи питання організації навчання педагогіки і педагогічних дисциплін, вони більшою мірою зосередилися на православних вищих духовних навчальних закладах. Педагоги і богослови висловлювалися за віднесення педагогіки до церковно-практичного відділення духовних академій, заснування педагогічних відділів чи товариств, розділення кафедри педагогіки та пастирського богослов’я, уведення окремої кафедри дидактики в вищих духовних навчальних закладах. З’ясовано, що науковці знову звернули увагу на деякі питання, що становили науковий інтерес для педагогів і богословів у 60-х і 70-х роках ХІХ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Твердохліб Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Іванюк, Г.
    Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів [Електронний ресурс] / Г. Іванюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 68-82, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.0867. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний концепт -- заклад вищої освіти -- освітньо-професійна програма -- зміст освіти -- нова освітня стратегія -- освітній процес -- підготовка педагогів -- професійна діяльність
Анотація: У статті актуалізовано аксіологічні ідеї нової освітньої стратегії підготовки педагогів в освітньому просторі України. Подано ретроспективний огляд аксіологічних ідей українських і зарубіжних філософів, педагогів, психологів щодо освіти людини. Розкрито психологічні, дидактичні, естетичні, етичні детермінанти багатовимірної педагогічної діяльності. Висвітлено результати емпіричного пошуку, що засвідчують нагальну потребу в обґрунтуванні засадничих аксіологічних ідей і упровадженні їх у практику підготовки педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Авраменко, У.
    Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти / У. Авраменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 1-9, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.19 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- комп’ютеризація -- технологія
Анотація: В статті означено пріоритетні напрямки трансформації діагностичного компоненту в школах, що переходять до інклюзивного типу, а також висунуто ідеї щодо втілення цих трансформацій із активним залученням наукового та студентського співтовариства українських вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Аністратенко, А.
    Компаративна поетика сучасного політичного роману як субжанру альтернативної історії [Електронний ресурс] / А. Аністратенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 4. - С. 120-130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
метажанр альтернативна історія -- субжанр політичнии роман -- компаративна генологія -- компаративна поетика -- дискурс національної ідеї -- архетип національного героя
Анотація: Предметом дослідження є порівняльна генологія та поетика політичного роману метажанру альтернативної історії в украї нськіи та західноєвропеи ськіи літературі. Тому мета дослідження — розкрити базові особливості поетики політичного роману як субжанру альтернативноісторичної прози та імплікувати украї нськии роман метажанру альтернативної історії вказаного субжанру в дискурс сучасної західноєвропеи ської літератури засобами компаративного аналізу. Основними методами, що були застосовані в статті, є зіставнии та порівняльнии . Новизна роботи полягає у структурному компаративному аналізі зразків украї нської , німецької , британської , польської альтернативноісторичної прози задля визначення спільних та відмінних рис поетики творів цього генологічного різновиду, що досі не були здіи снені. У результаті дослідження з’ясовано, що романи німецької , британської , польської та украї нської альтернативної історії , написані в межах субжанру альтернативноісторичного політичного роману, мають відмінні риси в поетиці та структурно-композиціи ному вирішенні творів, в тои самии час, спостерігається ї хня спорідненість у жанровому та стильовому форматі, ідеи но-тематичному фокусі творів. Роман О. Меньшова «Третя терція», як і роман Я. Дукажа «Лід», написании в межах художніх прии омів пригодницького роману; обидва романи мають стилістичні маркери політичного роману та жанрово представляють роман — альтернативну історію. Відмінні риси цих двох творів чітко прослідковуються на мовному, символьному рівнях. Роман німецького письменника Т. Вермеса «Він знову тут» апелює хронотопно до «золотого віку Німеччини», в сенсі консолідації німецької нації , залишаючи осторонь етичне питання впливу теоріи і практик фашизму в Європі, а оповідання-повість О. Ірванця «Львівська брама» характеризується інтрачасовістю, хоча ідеи но-тематичнии фокус обох творів стосується пошуку та відродження національного героя як творця національної ідеї . Спираючись на одну з важливих характеристик альтернативної історії — множинність, — С. Фраи у романі «Як творити історію» зосереджується на переході від загального до конкретного, тобто від history до story. На прикладі життя однієї сім’ї С. Фраи демонструє способи та конкретні алгоритми творення великої історії . Подібно до С. Фрая, відповідає на питання про способи творення історії Ю. Щербак у романі «Хроніки міста Ярополя». Точка біфуркації в романі останнього не лише переводить реальнии історизм роману в поле альтернативної історії , але и змінює полярність генеральної емоціи ної картини твору з мінорного у мажорнии , дозволяє автору описати, проаналізувати и спрогнозувати національну украї нську історію на прикладі зрізу історико-політичного відтинку життя одного міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Антипін, Є. Б.
    Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття) [Електронний ресурс] / Є. Б. Антипін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 4. - С. 1-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Антипін, Є.
    Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.) [Електронний ресурс] / Є. Антипін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 27-39, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.919. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного шкільного віку -- діти молодшого шкільного віку -- ідеї виховання -- наступність -- трудове виховання -- трудове навчання
Анотація: У статті подано результати теоретичного узагальнення проблеми наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в історичній ретроспективі 1919-1934 років. Автор висвітлює погляди теоретиків та практиків освіти означеного періоду на трудове виховання як основу побудови тогочасної освітньої діяльності. В статті охарактеризовані зміни у поступі провідних ідей щодо виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в контексті практикоорієнтованого трудового навчання і виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Бабушко, С. Р.
    Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід [Електронний ресурс] / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 132-144, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.13244. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дорослі мігранти -- інтеграція -- Європа -- навчання -- Норвегія -- суспільство
Анотація: У запропонованій статті проаналізовано досвід Норвегії з питань навчання дорослих мігрантів. Здійснено огляд науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; простежено еволюційні зміни у сутності навчання дорослих мігрантів у Європі та в Норвегії, зокрема. Проаналізовано деякі законодавчі документи, які забезпечують ефективність функціонування освітньої моделі інтеграції мігрантів; визначено особливості їх навчання; виокремлено унікальні прогресивні ідеї освітньої політики Норвегії відносно мігрантів, які варто критично вивчати та творчо втілювати іншими країнами у практику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Соловей, Л. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Божко, О.
    Шанування архістратига Михаїла в домонгольський час у Києві в контексті новоєрусалимської ідеї / О. Божко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 137-143, DOI 10.28925/2524-0757.2023.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
архістратиг Михаїл -- концепція Київ — Новий Єрусалим -- історіософія -- Хрещення Русі
Анотація: У статті розглядається шанування архістратига Михаїла в Києві у контексті уявлення про стольний град Русі як Новий Єрусалим. Ця концепція склалася під впливом прийняття християнства і відбилася у низці писемних та архітектурних пам’яток. Автор намагається показати, що виникнення культу архістратига Михаїла було одним із елементів, що стверджували новоєрусалимську ідею. Його шанування було не тільки князівсько-військовим, що характерно для всієї християнської ойкумени, але мало місцеві особливості. У народній свідомості святий Михаїл бився з дияволом і допоміг позбутися русичам його влади, коли вони приймали Хрещення. Ці уявлення позначилися на будівництві Михайлівських храмів у місцях, пов’язаних з перемогою над язичництвом. Відповідні епізоди мали паралелі у біблійній та церковній історії. Вони зафіксовані у народних переказах, літературних творах, розписах та посвятах храмів. Все це давало підставу проводити аналогію між Руссю та Ізраїлем, Києвом та Єрусалимом
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)