Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інноваційний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Клочко, Оксана.
    Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики [Електронний ресурс] / О. Клочко, В. Федорець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 275-306, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель математики -- екологічна компетентність -- екологізація -- естетизація -- емоційний інтелект -- цілі сталого розвитку -- Нова українська школа -- методологія -- педагогічна герменевтика -- інноваційний підхід
Анотація: В статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена «Культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики» містить 4-и компоненти – когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та на розвиток гармонійної і здорової особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Федорець, Василь


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Слозанська, А.
    Зарубіжний досвід організації процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / А. Слозанська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 138-144, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)138144. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вищий навчальний заклад -- дослідницько-орієнтований підхід -- інноваційний підхід -- навчальний процес -- проблемно-орієнтований підхід -- соціальний працівник
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу інноваційних підходів до організації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у зарубіжних ВНЗ, що є можливим за умови побудови навчального процесу на основі застосування принципу agile – тобто принцип гнучкості. У контексті досліджуваної проблеми проаналізовано особливості використання дослідницько-орієнтованого, проблемно-орієнтованого та саморегульованого підходів до організації навчального процесу студентів спеціальності «Соціальна робота» у ВНЗ за кордоном та висвітлено можливості їх використання у вітчизняних навчальних закладах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)