Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (28)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іноземні студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ху Жунсі
Назва : Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 105-110. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--іноземні студенти--міжкультурне спілкування--моніторинг--освітнє середовище
Анотація: У статті виокремлено педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Представлено сутність адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищих навчальних закладів України. Визначено та охарактеризовано педагогічні умови успішної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України: реалізація програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університету, забезпечення міжкультурного спілкування всіх учасників процесу адаптації, проведення моніторингу адаптації. Обгрунтовано зміст і структуру програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України, курсу «Основи навчальнопізнавальної діяльності у вищій школі України», кроскультурних тренінгів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ху Жунсі
Назва : Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 65-75. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.6575 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.6575
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--іноземні студенти--методологічні основи--методичні засоби--педагогічні умови--програма адаптації--освітнє середовище
Анотація: У статті представлено методологічні основи та методичні засоби адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Охарактеризовано сутність адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищих навчальних закладів України як наукового феномена. Визначено педагогічні умови успішної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Розкрито зміст і структуру програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сліпчук В.
Назва : Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 52-57. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5257 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5257
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--комунікативні компетентності--вища медична освіта--навички спілкування
Анотація: У статті визначено напрями розвитку професійних навичок спілкування студентів вищої медичної освіти у процесі навчання у вищих медичних навчальних закладах України. Показано, що загальною тенденцією є покращення парадигми набору іноземних абітурієнтів та забезпечення якості надання освітніх послуг, щоб протистояти конкуренції з Китаєм, Південною Кореєю, Польщею та іншими країнами. Визначено, що модель медичної освіти у США впроваджена у вітчизняних вищих медичних навчальних закладах, що передбачає співпрацю з лікарнями, де студенти можуть безпосередньо навчатися «біля пацієнта»; збільшення списку клінічних баз даних, що дозволяє охопити декілька спеціальностей. Враховуючи особливості професійної освіти майбутніх фахівців у галузі «Здоров’я» у вищих навчальних закладах України, необхідність вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження дисциплін «Комунікативні навички лікарів», «Перша долікарська допомога»,«Етика та деонтологія у фармації», курси на вибір («Психологія спілкування»,«Естетика»,«Етика»). Рівень задоволеності професійною освітою у вищих медичних навчальних закладах визначався на прикладі Національного медичного університету імені Богомольця. Доведено, що головним у процесі професійної освіти фахівців вищих медичних закладів України є: постійне оновлення практичної спрямованості викладання навчальних предметів та факультативних курсів, спрямованих на розвиток професійних комунікативних навичок та професійної культури фахівців у галузі «Здоров’я»; удосконалення навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу; незамінне поєднання теорії з клінічною практикою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Соколова І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети/ І. Соколова (стр.7-15) Кл.слова: інтернаціоналізація,стандартизація,триплет стандартів
Дембіцька С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект/ С. Дембіцька (стр.16-21) Кл.слова: працеохоронна діяльність,фахова підготовка
Діденко І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства/ І. Діденко, О. Філатова (стр.22-27) Кл.слова: педагогічні курси,педагогічний з’їзд
Machynska N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects/ N. Machynska, Y. Derkach (стр.28-34) Кл.слова: навантаження,потенціал,професійне вигорання
Hladkova V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education/ V. Hladkova (стр.35-40) Кл.слова: акмеологія,кадровий резерв,акмесинергетичне забезпечення
Budak V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology)/ V. Budak, O. Oleksiuk (стр.41-45) Кл.слова: патріотизм,лідер-патріот,критичне мислення
Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/ С. Стеблюк (стр.46-51) Кл.слова: мораль,ступенева освіта,наукове дослідження
Сліпчук В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України/ В. Сліпчук (стр.52-57) Кл.слова: іноземні студенти,комунікативні компетентності,вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади/ О. Воскобойнікова-Гузева (стр.58-62) Кл.слова: інформаційні технології,магістерська програма,міждисциплінарна підготовка
Кристопчук Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз/ Т. Кристопчук (стр.63-67) Кл.слова: національний стандарт,нормативно-правове забезпечення
Бінницька К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії/ К. Бінницька (стр.68-71) Кл.слова: економічна галузь,професійна підготовка
Коломієць А. Феномен якості освіти: доба бароко/ А. Коломієць (стр.72-77) Кл.слова: доба бароко,якість освіти,Septem Artes Liberales
Tsyuk O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine/ O. Tsyuk (стр.78-82) Кл.слова: імпліментація,освіта Швеції,рейтинги
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нітенко О. В.
Назва : Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 205-216. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернаціоналізація--вища освіта--мобільні міжнародні студенти--іноземні студенти
Анотація: У статті уточнюється визначення поняття «інтернаціоналізація вищої освіти»; подано деякі статистичні дані Організації економічного співробітництва і розвитку та Інституту статистики ЮНЕСКО щодо мобільних міжнародних студентів та іноземних студентів у світі; наведено актуальну статистику мобільності українських студентів за кордоном та іноземних студентів, що навчаються в українських університетах, отриману Центром досліджень суспільства. Вказано на необхідність розвитку викладацької мобільності як складової інтернаціоналізації вищої освіти. Зазначено останні інтернаціоналізаційні тенденції, що спостерігаються в світі; перераховано позитивні аспекти інтернаціоналізації вищої освіти, а також елементи культури університету, які необхідно розвивати в умовах інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушнір І.
Назва : Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 37-52. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.3 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--медичний науково-академічний дискурс--українська мова як іноземна
Анотація: У статті описано основні характеристики дискурсного підходу у системі навчання української мови як іноземної, а також компоненти україномовного медичного науково-академічного дискурсу як базису відбору змісту мовної освіти іноземних студентів-медиків українських ЗВО. Залучаючись до україномовного медичного дискурсу, іноземні студенти медичного профілю одержують фахові знання та можливість стати суб’єктами комунікативних практик професійного спілкування як з рівноправними фахівцями, так і різними членами українського соціуму (пацієнтами), на кого спрямована професійна діяльність майбутнього лікаря. Застосувавши низку теоретичних (аналіз наукових лінгвофілософських, лінгвопсихологічних, теорії мовної комунікації, лінгводидактичних досліджень; систематизація, узагальнення та синтез існуючих визначень змісту та структури комунікативного акту) та практичних (спостереження за навчальним процесом фахової підготовки іноземних студентів-медиків українських ЗВО з метою визначення їхніх реальних комунікативних потреб) методів дослідження, автор наводить такі змістові компоненти системи навчання української мови як іноземної: комунікативні ролі предметів медичного дискурсу, що регулюють комунікативні потреби іноземних студентів; відповідні комунікативні наміри та стратегії, тактика реалізації цих намірів; жанрові форми медичного дискурсу; ситуаційна та тематична організація; основні комунікативні одиниці реалізації медичного дискурсу. Лінгводідактична інтерпретація цього виду медичного дискурсу дозволила сформулювати часткові принципи відбору мовних та мовленнєвих матеріалів для викладання української мови як іноземної. Також у статті подано характеристику сутності та складових медичного науково-академічного дискурсу, виокремлено принципи відбору навчальних матеріалів для викладання української мови як іноземної, є комунікативно-мовною основою мовної освіти іноземних студентів-медиків. Лінгвістично-методичне тлумачення вивченого явища допоможе у відборі мовного матеріалу та створенні методичних розробок та посібників з української мови для іноземних студентів; у виборі методів та прийомів навчання, необхідних для формування когнітивно-мовних навичок розкодування / кодування комунікативної події засобами іноземної (української) мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дебич, Марія
Назва : Інтернаціоналізація вищої освіти в контексті відновлення України: цілі та виклики [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 7-15. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.1 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--іноземні студенти--план відновлення україни--класифікація освіти--вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз Плану відновлення України з питань інтернаціоналізації вищої освіти, його цілей та їх досягнення. Ціль 4 Інтернаціоналізація вищої освіти України передбачає наступні кроки: запровадження он-лайн вступу іноземців до українських університетів на регулярній основі; визначення першочергових заходів щодо вивчення англійської мови; приведення переліку галузей знань у відповідність до МСКО (1 етап: червень 2022 – кінець 2022). Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація наочної інформації. Встановлено, що МОНУ забезпечує нормативну базу для виконання завдань першого етапу. При цьому зазначено, що необхідно: затвердити електронну форму запрошення; оформлення (реєстрації та видачі закладами вищої освіти) електронних запрошень з використанням засобів єдиної міжвідомчої електронної платформи; взаємодіяти щодо погодження електронних запрошень; вести облік електронних запрошень; запровадити Закон України «Про зайнятість населення» щодо праці іноземців та осіб без громадянства, які здобувають вищу освіту в Україні; ратифікувати Глобальну конвенцію про визнання кваліфікацій вищої освіти (2019). Збільшення обсягів державного фінансування вищої освіти в Україні в умовах відновлення від наслідків війни з росією порівняно з довоєнним періодом не є реалістичним. Кількість українських та іноземних вступників до ЗВО зменшиться.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуцул О., Бірюкова Т.
Назва : Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 197-205. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.197205 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.197205
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біофізика--викладання англійською мовою--іноземні студенти--методологія викладання--особливості викладання
Анотація: У статті розглянуто особливості викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у Вищому держаному навчальному закладі України «Буковинський державний медичний університет». Особливо важливим для іноземних студентів є наявність доступних підручників англійською мовою, які б відповідали навчальній робочій програмі дисципліни. Для полегшення сприйняття та розуміння фізичних явищ чи процесів доцільним є використання демонстраційних фізичних моделей, виконання лабораторних робіт з обробкою результатів вимірювання та формулюванням висновків. Викладання фізико-математичних дисциплін, зокрема, медичної і біологічної фізики, безумовно має демонструвати тісний зв’язок того чи іншого фізичного явища чи процесу з його застосуванням у медицині з метою діагностики, лікування та профілактики захворювань, що у свою чергу сприятиме підвищенню мотивації студентів-медиків до вивчення фізико-математичних дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищук Ю.
Назва : Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 101-105. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--інтернаціоналізація--вища освіта--міжнародне співробітництво--мобільність
Анотація: У статті розглянуто навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти. На основі аналітичних звітів Міжнародного Фонду дослідження освітньої політики та CEDOS охарактеризовано ринки міжнародної освіти для українських вищих навчальних закладів. Визначено передумови збільшення чисельності іноземних студентів в Україні (забезпечення участі в різноманітних програмах міжнародної мобільності; диверсифікація мов навчання; створення можливостей для отримання паралельно з національним дипломом про вищу освіту документ однієї з країн ЄС; використання сучасних технологій та переваг дистанційного навчання; розвиток освітнього франчайзингу; підвищення прозорості та зміцнення інформаційної політики).
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Debych M.
Назва : Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 114-127. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.10 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна мобільність--стратегія інтернаціоналізації--іноземні студенти--вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз національних документів щодо теми дослідження, ідентифікація основних зацікавлених сторін, які формують політику інтернаціоналізації на національному рівні та визначення механізмів, які використовуються для забезпечення ефективності освітньої діяльності в університетах у контексті інтернаціоналізації країн-лідерів за кількістю іноземних студентів. З’ясовано, що Міністерства освіти забезпечують нормативно-правову основу вищої освіти та співпрацюють з іншими національними міністерствами та організаціями для розвитку міжнародних можливостей вищої освіти. Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація інформації. Політики та програми сприяння вхідній/вихідній студентській мобільності, спрямовані на «degree mobility» або «credit mobility», включають: гранти та стипендії; спрощення візової політики; пільговий вступ; маркетингові кампанії «Study in». Основними цілями національних організацій є: забезпечити видимість вищої освіти на міжнародному ринку освітніх послуг; залучати іноземних студентів до навчання в країні; сприяти вивченню мови; об’єднати зусилля для вирішення глобальних проблем. Вплив національної політики інтернаціоналізації на ефективність освітньої діяльності значною мірою вимірюється кількісними показниками: кількістю іноземних студентів, кількістю освітніх програм іноземними мовами та кількістю програм подвійних ступенів. За результатами аналізу європейських стратегій інтернаціоналізації сформульовано рекомендації щодо підвищення ефективності освітньої діяльності у контексті інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)