Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформатична компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Морзе Н. В. Вступне слово/ Н. В. Морзе (стр.7-11) Кл.слова: відкрита освіта,дистанційне навчання,прозорість освітньої системи
Болілий В. О. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету/ В. О. Болілий, В. В. Колотій (стр.12-29) Кл.слова: відкрита освіта,освітнє е-середовище університету,вікі-технології
Бучинська Д. Л. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення/ Д. Л. Бучинська (стр.30-39) Кл.слова: навчальний процес,нтернет-покоління,покоління Z
Воротникова І. П. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті/ І. П. Воротникова (стр.40-47) Кл.слова: е-навчання,післядипломна педагогічна освіта,дистанційне навчання
Захар О. Г. . ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування/ О. Г. Захар (стр.48-65) Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність,цифрова компетентність,професійний розвиток
Іванов С. А. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму/ С. А. Іванов (стр.66-76) Кл.слова: конструктивізм,інформація,медіа
Касаткін Д. Ю. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна (стр.77-87) Кл.слова: інформація,мультимедіа,медіа
Кушнір Н. О. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько (стр.88-100) Кл.слова: тенденції освіти,хмарні технології,покоління міленіум
Морзе Н. В. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету/ Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко (стр.101-116) Кл.слова: навчальне середовище,wiki-технологія,вікі-портал
Петрович С. Д. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі/ С. Д. Петрович (стр.117-127) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інтернет речей,QR-квест
Седов В. Є. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача/ В. Є. Седов (стр.128-141) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,електронне навчання,педагогічні технології
Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/ Н. В. Сороко (стр.142-153) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інформаційно-комунікаційна компетентність,оцінювання
Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/ І. С. Степура (стр.154-163) Кл.слова: наукові конференції,наукові е-журнали,відкриті системи
Тихонова Т. В. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"/ Т. В. Тихонова (стр.164-179) Кл.слова: інформатична компетентність,інформаційна культура,інформативний продукт
Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/ А. В. Тютюнник (стр.180-195) Кл.слова: IKT,Soft skills,хмарні технології
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тихонова, Тетяна Валентинівна
Назва : Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 91-100. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.91100 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.91100
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатична компетентність--інформаційна культура--інформативний продукт
Анотація: У статті на основі багатьох наукових джерел обґрунтовуються сутність та складові понять «інформатична компетентність» та «інформаційна культура»; проводиться їх порівняльний дидактичний аналіз.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бодненко Д., Глушак О., Семеняка С.
Назва : Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 325-340. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.339 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.339
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатична компетентність--майбутні фінансисти
Анотація: У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності майбутніх фахівців з фінансів у процесі навчання економетрики. Визначено компоненти інформатичної компетентності майбутніх фахівців з фінансів. У результаті дослідження визначено, що процес формування інформатичної компетентності майбутніх фахівців з фінансів у процесі навчання економетрики необхідно представити у вигляді моделі, яка складається з таких компонентів: мета, принципи (системності та послідовності, наочності, зв’язку теорії з практикою, пріоритетності гуманістичних цінностей, демократизму та індивідуалізації.), підходи (діяльнісний, компетентнісний, культурологічний, особистісно-орієнтований та системний), засоби (електронний навчальний курс), педагогічні умови, форми, критерії (мотиваційний, змістовий, оцінково-результативний), рівні сформованості (початковий, середній, достатній та високий), результат.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)