Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=BATECHKO<.>/(700)*<.>K=DURDAS<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Houston M. Partnership and collaboration in work-oriented learning in higher education/ M. Houston, K. Krueger, M. Osborne (стр.8-27)
Hruzd-Matuszczyk A. Collaboration of parents and teachers – from theoretical assumptions to their practical implementation (the case of polish school abroad)/ A. Hruzd-Matuszczyk (стр.28-35)
Sysoieva S. Teacher educators: from “the hidden profession” to revealed profession/ S. Sysoieva, I. Sokolova (стр.36-46)
Holubek V. The changing idea of higher education/ V. Holubek (стр.47-57)
Trotsko H. Modernization of educational practices in pedagogical universities/ H. Trotsko (стр.58-64)
Kulbashna Y. Methodology of future dentists’ foreign language competence formation on the base of cambridge methods of english language teaching/ Y. Kulbashna, V. Zakharova (стр.65-73)
Dereka T. Professional training of physical education specialists: the historical aspect (end of the 19th - the beginning of the 20th century)/ T. Dereka (стр.76-83)
Hryshchuk Y. Implementation of educational reforms during the 1990s in Poland: obstacles and conditions/ Y. Hryshchuk (стр.84-89)
Batechko N. Higher education, quality of higher education, expert support and its assurance: the canonization of concepts (theoretical and methodological discourse)/ N. Batechko (стр.92-100)
Durdas A. Contemporary development tendencies of higher education in France/ A. Durdas (стр.101-109)
Antony-Newman M. Ukrainian university students in canada: cultural capital and educational experiences/ M. Antony-Newman (стр.112-122)
Nicas A. Greek in ukraine: results of work and prospects for the development of the Greek philology and translation department at mariupol state university/ A. Nicas, E. Macri (стр.123-127)
Bobrytska V. Educational portal seen as a key component of informatisation of contemporary tertiary education/ V. Bobrytska (стр.130-137)
Kosteva T. The impact of modern pedagogical conditions on the information competence formation of social work graduate students/ T. Kosteva, E. Faichuk (стр.138-144)
Proshkin V. The modern trends in future foreign language teachers` training to ict usage in their future career/ V. Proshkin, O. Glushak, N. Mazur (стр.145-153)
Ogrodzka-Mazur E. Students training – future teachers of early school education for work in culturally diversified environment/ E. Ogrodzka-Mazur (стр.156-167)
Onishchuk I. Foreign language education as a philosophical, social, psychological and pedagogical category/ I. Onishchuk (стр.168-172)
Zheyuan W. Technology experimental implementation of intercultural education of students by music activities/ W. Zheyuan (стр.173-177)
Bartosiak L. The role of father in child care in the rural family: provision of material needs/ L. Bartosiak (стр.178-183)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Korotkova Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ)/ Y. Korotkova (стр.8-17) Кл.слова: мовна освіта,іноземні мови,сертифікація
Stronskyy H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn/ H. Stronskyy, H. Panyshko (стр.18-25) Кл.слова: полонія,третій сектор,громадські організації
Durdas A. Higher education in France: historical development/ A. Durdas (стр.26-32) Кл.слова: елітні школи,приватні установи,державні установи
Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/ М. Kaminska (стр.33-44) Кл.слова: освітня система,професійне навчання,неперервна освіта
Batechko N. Engineering education quality assurance in the European educational area/ N. Batechko, M. Lut (стр.45-58) Кл.слова: якість освіти,інженерна освіта,освітня програма
Pavlenko O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends/ O. Pavlenko (стр.59-68) Кл.слова: американська інженерна освіта,вища інженерна освіта
Voyevutko N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis/ N. Voyevutko (стр.69-80) Кл.слова: менеджери освіти,ступінь магістра
Ivashko O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland/ O. Ivashko (стр.81-91) Кл.слова: іноземні мови,студенти третього віку
Serheieva O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process/ O. Serheieva (стр.92-98) Кл.слова: освіта дорослих,темперамент
Minczanowska А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland/ А. Minczanowska (стр.99-109) Кл.слова: самооцінка,прикордонна територія
Sopova D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training/ D. Sopova (стр.120-126) Кл.слова: академічна чесність,плагіат,етичний кодекс
Papadopoulos I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice/ I. Papadopoulos (стр.110-119) Кл.слова: міжкультурна комунікація,грецька освіта,стратегії спілкування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Rakityanska L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension/ L. Rakityanska (стр.10-16) Кл.слова: емоційний інтелект,майбутній викладач,духовно-моральний
Hatziolou E. Teaching how to write a research paper/ E. Hatziolou, ou S. Sofi (стр.17-26) Кл.слова: наукова стаття,написання,навчання
Spirina T. Social workers training in continuing education system/ T. Spirina, T. Liakh (стр.27-34) Кл.слова: соціальні працівники,підготовка,неперервна освіта
Voyevutko N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks/ N. Voyevutko, O. Protsenko (стр.35-41) Кл.слова: недискримінаційний,освітній простір,контент-аналіз
Tryhub I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts/ I. Tryhub (стр.42-49) Кл.слова: експертиза,освіта,базові поняття
Batechko N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect/ N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak (стр.50-56) Кл.слова: енергоефективність,європейські практики,освітній аспект
Durdas A. University education in the French republic: structure and legal framework/ A. Durdas (стр.57-65) Кл.слова: університетська освіта,криза,конфлікт
Horban O. Videogames as means of increasing students’ motivation/ O. Horban, M. Maletska (стр.66-74) Кл.слова: відеоігри,підвищення мотивації,студенти
Gladushyna O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine/ O. Gladushyna (стр.75-85) Кл.слова: криза,конфлікт,університети
Kabeera P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China/ P. Kabeera (стр.86-100) Кл.слова: критичний аналіз,інтернаціоналізація,вища освіта Китаю
Rapti S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece/ S. Rapti, G. Pavlidis (стр.101-120) Кл.слова: дислексія,вищі навчальні заклади,читання студентів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Pappas G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self/ G. Pappas (стр.1-14)
Лоза Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку/ Т. Лоза (стр.15-30)
Жадько О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів/ О. Жадько (стр.31-43)
Куценко Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти/ Т. Куценко (стр.44-54)
Наумова В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку/ В. Наумова (стр.55-63)
Буйницька О. Цифровізація закладу вищої освіти/ О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк (стр.64-79)
Ветчанін Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics/ Є. Ветчанін, Д. Горбатовський (стр.80-93)
Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація/ Ю. Глінчук (стр.94-105)
Цуркан М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти/ М. Цуркан (стр.106-117)
Скрипник Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти/ Т. Скрипник (стр.118-130)
Мієр Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції/ Т. Мієр, Г. Бондаренко (стр.131-142)
Іонова О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР/ О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова (стр.143-154)
Мельниченко О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу/ О. Мельниченко (стр.155-168)
Batechko N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice/ N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak (стр.169-181)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N., Durdas A., Kishchak T.
Назва : Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 169-181. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--академічна нечесність--академічне шахрайство--плагіат--студенти--якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Ярошенко О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу/ О. Ярошенко (стр.7-13)
Pappas G. Educational system and neoliberal educational policy/ G. Pappas (стр.14-18) Кл.слова: система освіти,неоліберальна
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні/ О. Сисоєв (стр.19-24)
Іванюк Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик/ Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін (стр.19-24)
Голота Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу/ Н. Голота, А. Карнаухова (стр.35-41)
Batechko N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity/ N. Batechko [и др.] (стр.42-49)
Shepel M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language/ M. Shepel (стр.50-56)
Островська Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури/ Г. Островська (стр.57-64)
Мотуз Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України/ Т. Мотуз (стр.65-71)
Machynska N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training/ N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych (стр.72-77)
Sysoieva S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision/ S. Sysoieva, O. Protsenko (стр.78-84)
Binytska K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries/ K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel (стр.85-90)
Golzar J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan/ J. Golzar, M. A. Miri (стр.91-103)
Соколова І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти/ І. Соколова (стр.104-113)
Zaskaleta S. Higher education quality assurance: finland’s experience/ S. Zaskaleta (стр.114-119)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Хоружа Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії/ Л. Хоружа, О. Тадеуш (стр.7-16)
Cherepekhina O. . The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/ O. Cherepekhina (стр.17-22)
Скрипник Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти/ Т. Скрипник, К. Бірюкова (стр.23-29)
Петренко Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.30-36)
Грицак Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури/ Н. Грицак (стр.37-43)
Tsiuniak O. . Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/ O. Tsiuniak (стр.44-48)
Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/ М. Нетреба (стр.49-54)
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови/ О., Петрова С. Огурцова О. (стр.55-60)
Mikhno O. . Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo/ O. Mikhno (стр.61-67)
Бульвінська О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів/ О. Бульвінська (стр.68-73)
Михаськова М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ М. Михаськова
Pavlenko O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions/ O. Pavlenko (стр.80-85)
Pappas G. . Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/ G. Pappas (стр.86-92)
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends/ N., Durdas A. Batechko N. (стр.93-98)
Kaminska M. . Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy/ M. Kaminska (стр.99-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N., N., Durdas A.
Назва : The French model for assessing the quality of higher education: current trends [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 93-98. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університетська освіта--оцінювання--якість університетської освіти
Анотація: У статті розглядається сучасний стан розвитку вищої освіти у Французькій Республіці. Висвітлено якість вищої освіти Франції з огляду на сучасні європейські тенденції; проаналізовано французьку модель оцінювання якості вищої освіти; проаналізовано поняття якості вищої освіти. У статті охарактеризовано сучасний стан вищої освіти у Франції. Підкреслено збільшення кількості студентського населення у цій країні у другій половині ХХ століття й до сьогодні; констатовано зростання кількості академічного персоналу, яке відбувалось разом зі зростанням кількості студентів. У статті охарактеризовано типи дипломів, які студенти можуть здобути після завершення навчання у закладах вищої освіти; розкрито особливості типів французьких дипломів. В статті аналізується структура вищої освіти Франції, підкреслюється ефективність, інноваційність та продуктивність, яких очікують від вищої освіти в Європі сьогодні. В статті підкреслено ефективність вищої освіти як якісну характеристику. Проаналізовано систему оцінювання якості вищої освіти як сукупність процесів, які можна розділити на дві широкі категорії, а також виділено значення постійного оцінювання у французькій системі вищої освіти. У статті розглядаються історичні передумови для розвитку французької моделі оцінювання якості вищої освіти. Проаналізовано органи, які беруть участь у оцінюванні якості вищої освіти у Франції, зазначено їхню роль та завдання. Розглянуто підходи та методи забезпечення якості вищої освіти у Франції; виділено зовнішнє та внутрішнє оцінювання та зазначено їхні особливості. У статті згадуються процедури самооцінки, інструменти для їх реалізації та їх склад. Зазначається можливість використання позитивного французького досвіду при оцінюванні якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N., Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M.
Назва : The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 42-49. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--бібліотеки--освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)