Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (263)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=communication<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Boichuk, Valentyna, Zhelanova, Viktoriia
Назва : Methodological support of intercultural communication of students in english lessons [Electronic resource]
Паралельн. назви :Методичний супровід формування міжкультурної комунікації підлітків на уроках англійської мови
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2022. - № 7. - С. 53-66. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.75 (Шифр T017777504/2022/7). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.75
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методичне забезпечення--міжнародне спілкування
Анотація: Статтю присвячено методичному забезпеченню формування міжкультурної комунікації підлітків на уроках англійської мови. Метою статті є опис методичного забезпечення, яке можна використовувати для формування міжкультурної комунікації підлітків на уроках англійської мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Havrysh O., Velychko V., Fedorenko O.
Назва : The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany
Паралельн. назви :Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці соціальних працівників для роботи з біженцями в Німеччини
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 49-61. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міграційна політика--соціальна робота з біженцями--інформаційно-комунікаційні технології--соціальний педагог--технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів
Анотація: Автори висвітлили німецьку практику соціальної роботи з біженцями та роль ІКТ під час цього процесу. У статті вказано на роль різних міжнародних організацій, таких як ЮНЕСКО, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, Міжнародний комітет Червоного Хреста, Європейська рада з питань біженців і вигнанців, Міжнародна організація з міграції тощо. Ці організації розробляють та затверджують міжнародні стандарти роботи з біженцями, а також пропонують сучасні підходи до вирішення проблем з цією категорією світового співтовариства. Автори визначили основні форми та напрямки соціальної роботи з біженцями в Німеччині. Також вони висвітлили характерні особливості роботи німецьких університетів під час підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з мігрантами та розвитку їхніх компетенцій (а саме ІКТ-компетенцій). У цій статті автори дійшли до висновку, що процес підготовки соціальних педагогів до роботи з різними групами клієнтів (у тому числі для роботи з біженцями) у Німеччині є багаторівневим. Принципи наступності, послідовності, наполегливості у реалізації змісту та технологій навчання є основними у підготовці майбутніх соціальних працівників. Іншими особливостями процесу підготовки соціальних педагогів у Німеччині є також практичне використання міждисциплінарного підходу та тісна співпраця з різними державними та недержавними організаціями соціальної сфери. Автори також наголосили, що під час професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів значна увага приділяється науковопрактичним аспектам їх підготовки до роботи з біженцями та іммігрантами. Велику роль для соціальних педагогів у підготовці до майбутньої професії відіграє формування ІКТкомпетентності та оволодіння технологіями соціального "втручання" у життя та ситуацію досліджуваної категорії клієнтів. У статті також зазначено, що однією з основних вимог до соціального педагога для роботи з біженцями є здатність використовувати на практиці набуті знання та навички для отримання найкращих результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hàlytska M., Rekun N.
Назва : Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 62-67. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6267 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6267
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті проаналізовано основні підходи до формування готовності студентів до міжкультурного спілкування в туристичній сфері, серед яких: індивідуальний підхід до студентів; проблемний і творчий характер завдань з іноземної мови; використання сучасних інноваційних технологій навчання; діалогізація процесу навчання; моделювання професійних комунікативних ситуацій. Поняття «готовність студентів до міжкультурного спілкування» розглянуто як інтегративну професійну характеристику особистості, що визначає рівень професіоналізму майбутнього фахівця щодо його іншомовної комунікативної компетенції та включає потреби, мотиви, психологічні якості, предметні та інтелектуальні знання, уміння й навички, які дозволяють успішно використовувати іноземну мову для виконання професійних завдань. Зроблено висновок, що іноземна мова слугує важливим засобом міжкультурного спілкування і водночас особливим механізмом ефективної співпраці, оскільки впливає на процес формування професійної кваліфікації та компетентності майбутніх фахівців туристичної сфери, що забезпечує їх конкурентоспроможність на ринку праці та гарантує працевлаштування за фахом. У зв’язку з цим, актуалізується проблема підготовки фахівців такого професійного рівня, які б якісно володіли уміннями та навичками професійного іншомовного спілкування, адекватно поводилися б у різноманітних сферах комунікації, використовуючи необхідні знання про культуру, прийняту у чужомовному соціумі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kosharna N.
Назва : Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою»
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 14-25. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--іноземна мова--критичне мислення--навичка--магістерський освітній рівень--педагогічні спеціальності--підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Koshil, Oksana
Назва : Development of environmental communication skillsin student teachers [Electronic resource]
Паралельн. назви :Особливості формування у майбутніх вихователів навичок екологічного спілкування у процесі фахової підготовки
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2022. - № 7. - С. 10-18. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.71 (Шифр T017777504/2022/7). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2022.71
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічне середовище--екологічний підхід--ненасильницькі комунікації--середовищний підхід в освіті--фахова підготовка
Анотація: Статтю присвячено проблемі формування у майбутніх вихователів навичок екологічного спілкування у процесі фахової підготовки. Теоретико-методологічно обґрунтовано психолого-педагогічні засади формування у майбутніх вихователів навичок екологічного спілкування у процесі фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Liakh T., Spirina T.
Назва : Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 4. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451 (Шифр В505452853/2018/4). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--навчальний процес--вищій навчальний заклад
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Papadopoulos I.
Назва : Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2018. - № 3. - С. 110-119. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.13 (Шифр T017777504/2018/3). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна комунікація--грецька освіта--стратегії спілкування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rudnik Y.
Назва : Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 39-45. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентності--професійне спілкування--хореографія--навчальний план--робоча програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі розроблення робочої програми навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» для підготовки студентів спеціальності 024 «Хореографія». Розроблення робочої програми навчальної дисципліни є однією із найважливіших аспектів у процесі планування професійної підготовки спеціаліста та створюється відповідно до вимог Освітньої програми підготовки спеціаліста. У статті обґрунтовано необхідність її перегляду та щорічного перезатвердження у зв’язку з оновленням нормативних документів, урахування сучасних вимог до фахівця, як-от ринку праці тощо, а також внаслідок розгляду відгуків студентів, які вже завершили свою підготовку за зазначеною дисципліною. Автором представлено мету та завдання навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», які базуються на освітньо-професійній програмі підготовки здобувачів ІІ ступеня вищої освіти (магістр) 024.00.01 «Хореографія» Наприклад, серед іншого змістом робочої програми навчальної дисципліни забезпечується потреба в розвитку компетентностей, які дозволяють майбутнім випускникам спілкуватися з представниками інших професійних груп. У статі обговорено очікувані результати оволодіння дисципліною «Професійне спілкування іноземною мовою» для магістрів спеціальності 024 «Хореографія». У статті зазначені структура робочої програми навчальної дисципліни, а також її інтеграція з сертифікованим курсом дистанційного навчання на платформі електронного навчання Moodle. Охарактеризовано результати анкетування студентів за результатами вивчення дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», його мета, структура та зміст, а також здійснено аналіз отриманих результатів з метою подальшого вдосконалення робочої програми навчальної дисципліни. Акцентовано увагу на змістових аспектах, які потребують особливої уваги в процесі викладання означеної дисципліни. Наголошено на орієнтирах подальших трансформацій робочої програми навчальної дисципліни та окреслено перспективи подальших наукових досліджень, зокрема доцільності компаративного аналізу робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду та напрацювань інших вітчизняних та зарубіжних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Salata O.
Назва : Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 44-51. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--змагання--студенти--турніри--пошук
Анотація: Це дослідження спрямоване на вивчення ролі конкурсних змагань, зокрема студентських турнірів з історії, у розвитку наукової комунікації в студентської молоді в процесі навчання в закладі вищої освіти. Експеримент, який став частиною дослідження, включав 130 респондентів, 100 з яких – це студенти – учасники турнірних змагань, а 30 осіб – члени журі, які оцінювали турнірні ігри і брали участь у дослідженні цього інноваційного явища. Для визначення ефективності турнірних змагань та їх ролі в розвитку наукової комунікації було залучено метод спостереження для виявлення проявів почуттів і поведінки учасників турнірних змагань на різних етапах гри. Порівняльний метод застосовано для виявлення особливості турнірних змагань у системі олімпіад, конкурсів, що проводяться в Україні. Метод опитування використано для виявлення рівня досягнень учасників під час турніру та впливу турнірних змагань на подальше навчання та наукову діяльність студентів. Результати дослідження довели, що турнірні змагання з історії є важливим чинником у розвитку наукової комунікації студентської молоді. Вони сприяють розвитку в здобувачів вищої освіти критичного мислення, здатності працювати в команді, вміння самостійно здійснювати наукові дослідження і захищати публічно власні ідеї. У результаті дослідження було виявлено, що студенти, які розробляли проєкти наукових тем до турніру і брали участь у турнірних змаганнях (публічному захисті та опонуванні), мають значно вищий рівень навчальних досягнень, ніж їхні однокурсники. Відповідно до результатів дослідження рекомендовано створення наукових дискусійних колоквіумів між студентами, які цікавляться наукою, і досвідченими вітчизняними та зарубіжними науковцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Korotkova Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ)/ Y. Korotkova (стр.8-17) Кл.слова: мовна освіта,іноземні мови,сертифікація
Stronskyy H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn/ H. Stronskyy, H. Panyshko (стр.18-25) Кл.слова: полонія,третій сектор,громадські організації
Durdas A. Higher education in France: historical development/ A. Durdas (стр.26-32) Кл.слова: елітні школи,приватні установи,державні установи
Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/ М. Kaminska (стр.33-44) Кл.слова: освітня система,професійне навчання,неперервна освіта
Batechko N. Engineering education quality assurance in the European educational area/ N. Batechko, M. Lut (стр.45-58) Кл.слова: якість освіти,інженерна освіта,освітня програма
Pavlenko O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends/ O. Pavlenko (стр.59-68) Кл.слова: американська інженерна освіта,вища інженерна освіта
Voyevutko N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis/ N. Voyevutko (стр.69-80) Кл.слова: менеджери освіти,ступінь магістра
Ivashko O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland/ O. Ivashko (стр.81-91) Кл.слова: іноземні мови,студенти третього віку
Serheieva O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process/ O. Serheieva (стр.92-98) Кл.слова: освіта дорослих,темперамент
Minczanowska А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland/ А. Minczanowska (стр.99-109) Кл.слова: самооцінка,прикордонна територія
Sopova D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training/ D. Sopova (стр.120-126) Кл.слова: академічна чесність,плагіат,етичний кодекс
Papadopoulos I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice/ I. Papadopoulos (стр.110-119) Кл.слова: міжкультурна комунікація,грецька освіта,стратегії спілкування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)