Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (23)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=evaluation<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Alvarez I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums/ I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero Кл.слова: навчання,веб-тексти
Buinytska O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment/ O. Buinytska, B. Hrytseliak Кл.слова: інтеграція,інформаційно-освітні,електронне середовище
Drlik M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions/ M. Drlik [и др.] Кл.слова: навчально-аналітична,вищі навчальні заклади
Dumych I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space/ I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva Кл.слова: системний підхід,інформаційні системи,веб-простір
Gladun M. Tools for inquiry-based learning in primary school/ M. Gladun, D. Buchynska Кл.слова: опитування,початкова школа
Ilich L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives/ L. Ilich, О. Akilina Кл.слова: ІКТ,ринок праці
Kasatkin D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment/ D. Kasatkin, O. Kasatkina Кл.слова: дидактичні принципи,комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect/ О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina Кл.слова: мислення,сприймання
Liakh T. Students standing before the distance learning in institution of higher education/ T. Liakh, T. Spirina, A. Popova Кл.слова: дистанційне навчання,студенти,навчальний заклад
Morze N. Formation students’ ict competence: case study/ N. Morze [и др.] Кл.слова: студентська компетенція,тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources/ E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska Кл.слова: електронне навчання,навички вчителів
Ramskyi А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks/ А. Ramskyi, S. Khazina Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,рейтинг банків
Shelomovska O. The ICT potential for teaching sociological courses/ O. Shelomovska [и др.] Кл.слова: ІКТ потенціал,викладання,соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects/ E. Smyrnova-Trybulska Кл.слова: мережа,міжнародні дослідження,ефективність
Stoikova V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations/ V. Stoikova Кл.слова: кластеризація,підвищення кваліфікації,мережеві освітні організації
Strutynska O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey/ O. Strutynska, M. Umryk Кл.слова: ІКТ інструменти,тенденції,опитування
Varchenko-Trotsenko L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova Кл.слова: е-портфоліо,оцінювання студента
Vasylenko S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school/ S. Vasylenko Кл.слова: мультимедійні плати,інтерактивні вправи,початкова школа
Сабліна М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів/ М. А. Сабліна Кл.слова: середовище learningapps,фахова підготовка студентів
Воротникова І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів/ І. П. Воротникова Кл.слова: інструмени lmsmoodle ,післядипломна освіта
Мокрієв М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання/ М. В. Мокрієв Кл.слова: електронненавчання,дистанційна освіта,заочне навчання
Степура І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів/ І. С. Степура Кл.слова: навчальні експерименти,лабораторія Goldi
Гладкова В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти/ В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко Кл.слова: сервіси google,середня освіта
Линьов К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти/ К. О. Линьов, В. К. Линьов Кл.слова: ІКТ-компетентність,керівник закладу,управління
Орлова Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління/ Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова Кл.слова: інформаційні технології,корпоративне управління,впрвадження
Поспєлова Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні/ Т. В. Поспєлова Кл.слова: ІКТ,управління
Скакаліна О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем/ О. В. Скакаліна Кл.слова: мульти-етапна оптимізація,територіально-розподільні системи
Сосновська О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора/ О. О. Сосновська, Н. П. Мазур Кл.слова: фінансова стійкість,страховик,табличний процесор
Dos Reis A. Digital storytelling and technologies/ Reis A. Dos Кл.слова: цифрові розповіді,технології
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] Кл.слова: електронне середовище,сучасний університет,іноземні експерти
Rafael M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling/ M. E. Rafael [и др.] Кл.слова: цифрові розповіді,спосіб вимірювання
Буров О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності/ О. Ю. Буров Кл.слова: людиноцентричні системи,навчальна діяльність,трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко Кл.слова: наукове декларування,е-середовище,університет
Глазунова О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ/ О. Г. Глазунова [и др.] Кл.слова: хмарні сервіси,проектна робота,microsoft та google
Житєньова Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця/ Н. В. Житєньова Кл.слова: електронне портфоліо,самопрезентація,фахівець
Захар О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики/ О. Г. Захар, Т. В. Тихонова Кл.слова: інформаційне-освітнє,підвищення кваліфікації,вчителі інформатики
Золочевська М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська Кл.слова: МВОК,навчальні курси,платформа
Кухаренко В. М. Особливості електронного університету/ В. М. Кухаренко Кл.слова: електронний університет
Кушнір Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти/ Н. О. Кушнір [и др.] Кл.слова: stem-освіта,відкриті освітні ресурси
Марухленко О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах/ О. В. Марухленко Кл.слова: стратегічне планування,вищі освітні заклади
Машкіна І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика"/ І. В. Машкіна, Т. І. Носенко Кл.слова: соціальна інформатика,проектно-орієнтоване
Морзе Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу/ Н. В. Морзе, С. М. Співак Кл.слова: ІКТ-компетентність,хмароорієнтоване,освітнє середовище
Муращенко Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти/ Т. В. Муращенко Кл.слова: дистанційне навчання,якісна освіта
Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи/ В. В. Білоус Кл.слова: мобільні додатки,підвищення мотивації,молодша школа
Osmolyk K. Inftuence of e-learning on the development of the country/ K. Osmolyk Кл.слова: електронне навчання,розвиток країни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2018р.,N 3/4
Цікаві статті :
Хоружа Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету/ Л. Хоружа, М. Братко (стр.7-13)
Дика Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу/ Н. Дика, О. Глазова (стр.14-20)
Воротникова І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти/ І. Воротникова (стр.21-27)
Брижнік В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно/ В. Брижнік (стр.28-35)
Ракітянська Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз/ Л. Ракітянська (стр.36-42)
Регейло І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект/ І. Регейло (стр.43-51)
Сопова Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога/ Д. Сопова (стр.52-56)
Павленко О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття/ О. Павленко (стр.57-61)
Горшкова Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ/ Г. Горшкова (стр.62-66)
Лопіна Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій/ Н. Лопіна, Л. Журавльова (стр.67-73)
Цехмістер Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.74-77)
Фамілярська Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google/ Л. Фамілярська, Л. Кльоц (стр.78-83)
Короткова Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови/ Ю. Короткова (стр.84-88)
Кудлай А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції/ А. Кудлай (стр.89-93)
Ковальчук І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя/ І. Ковальчук (стр.94-99)
Кашпіровська Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи/ Л. Кашпіровська (стр.99-104)
Боярська-Хоменко А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу/ А. Боярська-Хоменко (стр.105-110)
Теренко О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді/ О. Теренко (стр.111-115)
Фурсенко Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади/ Т. Фурсенко (стр.116-120)
Ошуркевич Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді/ Н. Ошуркевич, З. Потіха (стр.121-126)
Локшина О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України/ О. Локшина (стр.127-132)
Батечко Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик/ Н. Батечко, М. Лут (стр.133-138)
Durdas A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity/ A. Durdas (стр.139-143)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Durdas A.
Назва : The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 139-143. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.139143 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.139143
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): докторантура--елітні школи--оцінка якості--університет
Анотація: У статті розглядаються особливості сучасної системи вищої освіти Франції; зазначено дуальність між французькими закладами вищої освіти та дослідницькими центрами, а також дуальність між освітніми установами та навчальними програмами. Розкрито особливості функціонування дослідницьких центрів. Вивчено та проаналізовано типи закладів вищої освіти у країні та особливості їх діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку. Вивчено особливості функціонування університетів, «великих шкіл» та приватних закладів вищої освіти. Розкрито порядок здійснення докторських досліджень у Франції. Зазначено умови вступу та підготовки докторів філософії. Виділено історичні особливості системи оцінювання якості у французькій вищій освіті та її сучасний стан. Розглянуто функції і завдання установ, що задіяні у систему оцінювання якості вищої освіти Франції та зазначено мету проведення оцінювання якості освіти. Зазначено органи, які займаються оцінкою якості вищої освіти у державі. Досліджено роль, історичні аспекти та місію Агентства з оцінки вищої освіти та досліджень Франції. Зазначено роль та місію Національного комітету з оцінки державних вищих навчальних закладів. Розкрито особливості зовнішньої та внутрішньої оцінки якості вищої освіти у країні; зазначено участь вищих навчальних закладів у проведенні оцінювання. У статті розглянуто сучасний стан сфери оцінювання якості вищої освіти. Акцентовано на сильній централізованій присутності держави у сфері освіти Франції, зокрема у розробці навчальних програм на всіх освітніх рівнях, визначенні змісту навчання, а також у підборі викладацького складу, призначенні та навчанні інспекторів, що здійснюють контроль за якістю освіти. Звернено увагу на роль автономії закладів вищої освіти у їх розвитку та діяльності та місцевих органів влади, які здійснюють матеріальне забезпечення задля функціонування закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Yaroshenko О. Research competence component structure of academic and scientific staff/ О. Yaroshenko (стр.7-12)
Шумигора Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи/ Л. Шумигора (стр.13-21)
Черепєхіна О. . Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості/ О. Черепєхіна (стр.22-28)
Соколова І. . Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи moodlecloud/ І. Соколова
Bulvinska О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching/ О. Bulvinska, L. Chervona (стр.38-41)
Dzikovska M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists/ M. Dzikovska (стр.45-50)
Цуркан М. Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови/ М. Цуркан (стр.51-56)
Регейло І. Вища освіта США: інституційні цінності системи/ І. Регейло (стр.57-64)
Serheieva O. Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union/ O. Serheieva, I. Myronova (стр.65-70)
Теренко О. Парадигми освіти дорослих у США і Канаді/ О. Теренко (стр.71-75)
Khomych O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine/ O. Khomych (стр.76-81)
Lynova I. PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland/ I. Lynova (стр.82-87)
Батечко Н. Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції/ Н. Батечко, А. Дурдас (стр.88-94)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Lynova I.
Назва : PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 82-87. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.8287 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.8287
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--якість підготовки--оцінювання--підготовка докторів філософії
Анотація: В статье предложен анализ принципов и процедур обеспечения качества высшего образования и оценки качества подготовки докторов философии в Украине в контексте евроинтеграции. Представлен ведущий зарубежный опыт по проблеме, для анализа которого мы выбрали университеты стран, являющихся партнерами Института высшего образования в международных проектах: Литвы и Финляндии. Зарубежный опыт по проблеме оценки качества подготовки докторов философии, представлен анализом официальных документов, в открытом доступе (на английском языке) университетов Литвы и Финляндии. Анализ документов показал, что в основу оценивания качества подготовки докторов философии в Финляндии, Литве заложен, в первую очередь, качественный исследовательский продукт и как результат – своевременная и качественная защита диссертации PhD-аспиранта. Ответственность за качественную докторскую подготовку распределяют между аспирантом, административными подразделениями и научными руководителями, обязанностям и роли которых уделяют особое внимание.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kreimeyer J., Zaporozhets O., Smith J., Lozova O.
Назва : Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 31-40. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.4 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.4
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консультування клієнтів--травмотерапія--післядипломна програма--психологічне консультування
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Скрипник Т. Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід/ Т. Скрипник (стр.7-15)
Хмєлевська М. Попередження агресії в молоді: соціальний аспект/ М. Хмєлевська (стр.16-23)
Ostrovska G. The technological approach to the studying of literature in school/ G. Ostrovska (стр.24-30)
Kreimeyer J. Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine/ J. Kreimeyer [и др.] (стр.31-40)
Сисоєв О. Фахівці ХХІ століття. Циркулярна економіка/ О. Сисоєв (стр.41-48)
Лопіна Н. Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу «основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти»)/ Н. Лопіна (стр.49-59)
Mospan N. Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects/ N. Mospan, V. Slipchuk (стр.60-70)
Кульбашна Я. Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології/ Я. Кульбашна, І. Скрипник (стр.71-77)
Subashkevych I. Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs/ I. Subashkevych, V. Korniat, Loboda V. (стр.78-86)
Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality/ S. Sysoieva, O. Protsenko (стр.87-94)
Bulvinska O. Students’ participation in quality assuarance at university/ O. Bulvinska, L. Chervona (стр.95-101)
Заскалєта С. Застосування міжпредметних зв’язків для забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта, Н. Буглай (стр.102-108)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2022р.,N 12
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача Університету/ О. П. Буйницька, С. В. Василенко (стр.1-20)
Варченко-Троценко Л. О. Використання візуалізації даних в системі електронного навчання/ Л. О. Варченко-Троценко, А. В. Тютюнник (стр.21-31)
Іванькова Н. А. Компонентна модель хмаро орієнтованого навчального середовища медичного університету/ Н. А. Іванькова (стр.32-48)
Корякін О. О. Методи використання штучної реверберації у сучасній звукорежисурі/ О. О. Корякін (стр.49-58)
Кошарна Н. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови молодших школярів/ Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Л. І. Гапон (стр.59-68)
Кукушкін Д. В. Практичні аспекти діджиталізації дуальної форми освіти у закладах фахової передвищої освіти/ Д. В. Кукушкін, В. В. Колеснікова (стр.69-79)
Кулімова Ю. Г. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційної освіти/ Ю. Г. Кулімова (стр.80-89)
Лещенко Т. О. Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної/ Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко, М. М. Жовнір (стр.90-102)
Покришень Д. А. Готові програмні продукти у підготовці фахівців іт-галузі/ Д. А. Покришень (стр.103-114)
Шерман М. І. Веб-система для оцінювання навчальних досягнень та формування рейтингу здобувачів вищої освіти/ М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, О. А. Тодеуш (стр.115-132)
Староста В. І. (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)змішування/ В. І. Староста (стр.133-153)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шерман, Михайло Ісаакович, Самчинська, Ярослава Борисівна, Тодеуш, Олександр Андрійович
Назва : Веб-система для оцінювання навчальних досягнень та формування рейтингу здобувачів вищої освіти
Паралельн. назви :Web system for educational achievements evaluation and rating formation of higher education students
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 12. - С. 115-132. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1210 (Шифр В505452853/2022/12). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1210
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рейтинг успішності--контроль навчальних досягнень--веб-система--веб-додаток--розробка веб-системи
Анотація: Стаття присвячена особливостям розроблення веб-системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, що автоматизовано генерує білети з тестами та завданнями для проведення екзаменів та інших контрольних заходів. Представлена інформаційна система спрямована на забезпечення більшої об’єктивності, прозорості й різноманітності методів оцінювання знань студентів, які здобувають освіту в умовах змішаного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2023р.,N 14
Цікаві статті :
Глазунова О. Г. Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання/ О. Г. Глазунова [и др.] (стр.1-11)
Давидовський М. В. Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників/ М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко (стр.12-25)
Кузьмінська О. Г. Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів/ О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук (стр.26-39)
Руднік Ю. В. . Застосування додатку Metaverse Studio як інноваційної технології доповненої реальності у викладанні іноземних мов/ Ю. В. Руднік (стр.40-49)
Спірін О. М. Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень/ О. М. Спірін [и др.] (стр.50-62)
Староста В. І. Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні)/ В. І. Староста (стр.63-77)
Терлецька Т. С. Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle/ Т. С. Терлецька, О. М. Глушак, Л. О. Варченко-Троценко (стр.77-89)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)