Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (25)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=family<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2020р. т.26,N 2
Цікаві статті :
Дорфман Н. Концепт тілесності у сучасній сербській та чорногорській прозі: від інтерпретації до "занурення" у текст/ Н. Дорфман (стр.17-23)
Артеменко І. Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності/ І. Артеменко (стр.24-31)
Кравченко А. Релігія у структурі ідентичності за романами Сергія Жадана/ А. Кравченко (стр.32-41)
Ткаченко Р. Подолинського та її відгомін в українській літературі/ Р. Ткаченко, С. Утопія (стр.42-47)
Срібняк І. Український аматорський театр у таборі інтернованих військ УНР Стшалково, Польща, очима театральних критиків, серпень 1921 — липень 1922 рр. (за матеріалами часопису "Промінь")/ І. Срібняк (стр.48-60)
Sliepushova А. Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis/ А. Sliepushova (стр.61-65)
Трищенко І. Семантичний контраст і нерівність в позиції звертання (на матеріалі англомовної художньої прози)/ І. Трищенко (стр.66-72)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sliepushova А.
Назва : Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Дискурс батько-дитина в анімаційному серіалі «Family guy»:корпусний аналіз
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Том 26, № 2. - С. 61-65. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2020/26/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпуснии аналіз--дискурс батько-дитина--анімаційний серіал--гендерні стереотипи--сімейні стереотипи
Анотація: Стаття присвячена дослідженню гендерних та сімеи них стереотипів у спілкуванні батько-дитина в анімаціи ному серіалі «Family Guy» про типову американську родину. Предметом дослідження є дискурс Пітера Гріффіна, батька родини, що містить и ого спілкування з двома дітьми-підлітками, сином та донькою, та розкриває гендерні особливості дискурсів батько-син та батько-дочка. Актуальність дослідження обумовлена відсутністю корпусного аналізу дискурсу персонажів анімаціи них серіалів, що представляють соціальні та гендерні стереотипи. Мета дослідження — розкрити, як гендер та сімеи ні ролі вербалізуються у спілкуванні між членами сім'ї . Були використані конверсаціи нии , дискурс та корпуснии аналізи для вивчення дискурсу головного героя через списки наи частіше вживаних слів, списки ключових слів, кластери та словосполучення, щоб виділити специфічну лексику батька, яку він використовує в спілкуванні з сином та дочкою. Результати дослідження показують, що Пітер Гріффін обирає різні мовні засоби залежно від того, чи він спілкується з сином, чи донькою. Таким чином, и ого дискурс, що стосується сина-підлітка Кріса, наповнении прямими звертаннями, здебільшого наказовими реченнями, які батько використовує, коли намагається дисциплінувати свого сина. Пропонуючи синові емоціи ну підтримку чи заохочення, батько залишається прямим з ним, створюючи образ стереотипних розмов «справжніх чоловіків». І навпаки, в звертаннях до доньки Мег батько використовує пестливі honey, sweetheart, one-of-a-kind. Однак, використовуючи пестливі форми, він принижує свою доньку і робить так, щоб вона відчувала себе покинутою дитиною. Таким чином він змушує ї ї відчувати себе особливою, але в негативному сенсі. Сімеи не спілкування, створене в мультсеріалі, відображає гендерні стереотипи у ставленні батька до свої х дітеи різних статеи . Тим не менш, ця мовна тенденція не впливає на стосунки в сім'ї . Перспективи подальших досліджень бачимо в складанні більшого корпусу, включаючи дискурси мати-дитина, дитина-батько, дитина-мати, для отримання більш репрезентативних результатів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Houston M. Partnership and collaboration in work-oriented learning in higher education/ M. Houston, K. Krueger, M. Osborne (стр.8-27)
Hruzd-Matuszczyk A. Collaboration of parents and teachers – from theoretical assumptions to their practical implementation (the case of polish school abroad)/ A. Hruzd-Matuszczyk (стр.28-35)
Sysoieva S. Teacher educators: from “the hidden profession” to revealed profession/ S. Sysoieva, I. Sokolova (стр.36-46)
Holubek V. The changing idea of higher education/ V. Holubek (стр.47-57)
Trotsko H. Modernization of educational practices in pedagogical universities/ H. Trotsko (стр.58-64)
Kulbashna Y. Methodology of future dentists’ foreign language competence formation on the base of cambridge methods of english language teaching/ Y. Kulbashna, V. Zakharova (стр.65-73)
Dereka T. Professional training of physical education specialists: the historical aspect (end of the 19th - the beginning of the 20th century)/ T. Dereka (стр.76-83)
Hryshchuk Y. Implementation of educational reforms during the 1990s in Poland: obstacles and conditions/ Y. Hryshchuk (стр.84-89)
Batechko N. Higher education, quality of higher education, expert support and its assurance: the canonization of concepts (theoretical and methodological discourse)/ N. Batechko (стр.92-100)
Durdas A. Contemporary development tendencies of higher education in France/ A. Durdas (стр.101-109)
Antony-Newman M. Ukrainian university students in canada: cultural capital and educational experiences/ M. Antony-Newman (стр.112-122)
Nicas A. Greek in ukraine: results of work and prospects for the development of the Greek philology and translation department at mariupol state university/ A. Nicas, E. Macri (стр.123-127)
Bobrytska V. Educational portal seen as a key component of informatisation of contemporary tertiary education/ V. Bobrytska (стр.130-137)
Kosteva T. The impact of modern pedagogical conditions on the information competence formation of social work graduate students/ T. Kosteva, E. Faichuk (стр.138-144)
Proshkin V. The modern trends in future foreign language teachers` training to ict usage in their future career/ V. Proshkin, O. Glushak, N. Mazur (стр.145-153)
Ogrodzka-Mazur E. Students training – future teachers of early school education for work in culturally diversified environment/ E. Ogrodzka-Mazur (стр.156-167)
Onishchuk I. Foreign language education as a philosophical, social, psychological and pedagogical category/ I. Onishchuk (стр.168-172)
Zheyuan W. Technology experimental implementation of intercultural education of students by music activities/ W. Zheyuan (стр.173-177)
Bartosiak L. The role of father in child care in the rural family: provision of material needs/ L. Bartosiak (стр.178-183)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Bartosiak L.
Назва : The role of father in child care in the rural family: provision of material needs [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 178-183. - DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.21 (Шифр T017777504/2017/2). - DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.21
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)