Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (33)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=reading<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rapti S., Pavlidis G.
Назва : Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2019. - № 4. - С. 101-120. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.11 (Шифр T017777504/2019/4). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.11. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дислексія--вищі навчальні заклади--читання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kurniasari W., Purwanta E.
Назва : The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 52-56. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5256 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5256
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Стаття присвячена експериментальному дослідженню впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів. Творче мислення розуміємо як розумову діяльність, що сприяє породженню ідей та нових розумінь, тобто здатність створювати нові ідеї на основі існуючих ідей та проблем, які потребують розв’язання. Проблемне навчання в статті розглядається як модель з метакогнітівним підходом до розвитку умінь студентів розв’язувати проблему з використанням певних стратегій. Дослідження щодо впливу моделі проблемного навчання на розвиток творчого мислення учнів було проведене з метою перевірки впливу цієї моделі на творчі здібності учнів початкових класів четвертого класу. Експериментальне дослідження проводилось з використанням кількісного методу. Учасниками контрольної та експериментальної груп у цьому дослідженні були учні четвертого класу початкових шкіл. Для дослідження був використаний тестовий метод. Тестування для вимірювання творчого мислення учнів проводилось у контрольних та експериментальних групах двічі: до впровадження моделі проблемного навчання і після нього. Для перевірки валідності тестів був вирахуваний коефіцієнт альфа Кронбаха. Отримані результати були проаналізовані за допомогою порівняння двох незалежних вибірок (ANOVA) за допомогою програми SPSS. Результати, отримані в цьому дослідженні, свідчать про позитивний та істотний вплив моделі проблемного навчання на творче мислення учнів початкових класів четвертого класу. Результати тестування за допомогою ANOVA, показали значення F 55,329 і p 0,000 0,05. Отже, модель проблемного навчання розвиває у студентів здатність творчо розв’язувати проблеми, і озброює їх досвідом цієї діяльності для майбутнього використання в житті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Alizunna D., Zubaidah E.
Назва : The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 57-61. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Rakityanska L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension/ L. Rakityanska (стр.10-16) Кл.слова: емоційний інтелект,майбутній викладач,духовно-моральний
Hatziolou E. Teaching how to write a research paper/ E. Hatziolou, ou S. Sofi (стр.17-26) Кл.слова: наукова стаття,написання,навчання
Spirina T. Social workers training in continuing education system/ T. Spirina, T. Liakh (стр.27-34) Кл.слова: соціальні працівники,підготовка,неперервна освіта
Voyevutko N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks/ N. Voyevutko, O. Protsenko (стр.35-41) Кл.слова: недискримінаційний,освітній простір,контент-аналіз
Tryhub I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts/ I. Tryhub (стр.42-49) Кл.слова: експертиза,освіта,базові поняття
Batechko N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect/ N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak (стр.50-56) Кл.слова: енергоефективність,європейські практики,освітній аспект
Durdas A. University education in the French republic: structure and legal framework/ A. Durdas (стр.57-65) Кл.слова: університетська освіта,криза,конфлікт
Horban O. Videogames as means of increasing students’ motivation/ O. Horban, M. Maletska (стр.66-74) Кл.слова: відеоігри,підвищення мотивації,студенти
Gladushyna O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine/ O. Gladushyna (стр.75-85) Кл.слова: криза,конфлікт,університети
Kabeera P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China/ P. Kabeera (стр.86-100) Кл.слова: критичний аналіз,інтернаціоналізація,вища освіта Китаю
Rapti S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece/ S. Rapti, G. Pavlidis (стр.101-120) Кл.слова: дислексія,вищі навчальні заклади,читання студентів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Шумигора Л. Концептуальні основи моделювання інтегрованого освітнього середовища закладу вищої освіти/ Л. Шумигора (стр.7-12)
Муращенко О. Створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти/ О. Муращенко (стр.13-18)
Сисоєв О. Ліцензування та акредитація закладу вищої освіти: потенціал та ефективність діяльності/ О. Сисоєв (стр.19-25)
Купрій Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів")/ Т. Купрій, С. Щудло (стр.26-31)
Мартиненко С. Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти/ С. Мартиненко (стр.32-37)
Kudlay A. Tutor’s role in professional training of the police officers/ A. Kudlay (стр.38-41)
Ракітянська Л. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту/ Л. Ракітянська (стр.42-46)
Sholihati A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking/ A. Sholihati, W. Wuri (стр.47-51)
Kurniasari W. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/ W. Kurniasari, E. Purwanta (стр.52-56)
Alizunna D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/ D. Alizunna, E. Zubaidah (стр.57-61)
Галицька M. Forming students’ readiness to intercultural communication in tourism sphere: main approaches/ M. Галицька, Н. Рекун (стр.62-67)
Bulvinska O. Interactive methods in communicative education/ O. Bulvinska, N. Khanykina (стр.68-73)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романенко О.
Назва : Феномен травматичного письма (Олександр Терещенко "Життя після 16:30") [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 42-50. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): письмо--травма--травматичне письмо--автобіографічне письмо
Анотація: Предметом дослідження є травматичне письмо, що є актуальним, з огляду на великии корпус художніх і документальних творів, присвячених віи ні на Сході. Мета статті — проаналізувати особливості травматичного письма у повісті «Життя після 16:30» Олександра Терещенка, учасника захисту Донецького аеропорту. Травматичне письмо витлумачено у контексті ідеи Кеті Карут, Ж. Лакана, Ж. Деріди. З. Фрои да. До аналізу залучено також концепції автобіографічного письма, зокрема, ідеї Р. Барта та І. Констанкевич. Провідним методом дослідження став метод close reading. Завдяки ньому було виділено концептуальні образи, які стосуються травми і травматичного досвіду автора. Це, зокрема, образи болю, пам’яті, подвигу, життя, тіла, рани, сміху, страху. Результати дослідження доводять, що у повісті Олександра Терещенка «Життя після 16:30» письмо виступає психотерапевтичним жестом, якии втілении у таких ознаках: письмо як акт тілеснии / фізичнии , особливии м’язовии рух, що ріднить автора із попереднім життям, до травм; малювання і письмо як тип творчості та частина психотерапії ; архівація та розкодування символічних значень, які стосуються травми; поетична адресація і формування спільноти травми. У статті запропоновано формулювання для такого типу письма: плинне автобіографічне письмо. Це особливии тип письма, яке виникає як наслідок осмислення пережитої травми та посттравматичного синдрому, ключовою біографемою (Р. Барт) у ньому виступає епізод травми, провідним мовленнєвим актом — намагання висловити авторські переживання, спогади про травму, життя після травми. Такому письму притаманні символізація травми, фрагментарність, я-нарація, внутрішніи діалог із самим собою або уявним співрозмовником, постіи не співвіднесення подіи та розмислів у межах пар «Я — Іншии », «Я — Інші», «Я — Інше суспільство», «Я — Минуле» тощо. Наукова новизна і практичне значення статті зумовлені доведенням на прикладі повісті Олександра Терещенка, що біографема «травма» у такому письмі розгортається у дискурсах: життя до травми; власне травматична подія; осмислення (у тому числі іронічне ставлення) до травми-поранення; травматичність існування у процесі одужання і після одужання; дитинство, пора, коли людині нічого не відомо про можливии травматичнии досвід; письмо як спосіб звільнення від травми
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)