Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=В505452853/2018/5<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Авраменко, У.
    Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти / У. Авраменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 1-9, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.19 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- комп’ютеризація -- технологія
Анотація: В статті означено пріоритетні напрямки трансформації діагностичного компоненту в школах, що переходять до інклюзивного типу, а також висунуто ідеї щодо втілення цих трансформацій із активним залученням наукового та студентського співтовариства українських вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Антохова, А.
    Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику / А. Антохова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 10-22, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.1022 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний підручник -- електронні освітні ресурси -- електронний підручник (е-підручник)
Анотація: У статті подано аналіз досвіду застосування електронних підручників в освіті зарубіжних країн. Визначено переваги та ризики у застосуванні, вимоги до електронного підручника, про необхідне забезпечення класів, які на сьогоднішній день тестують дані підручники відповідно до експерименту з впровадження електронного підручника, проаналізовано проект плану реалізації даного експерименту, роль інтерактивних підручників під час осучаснення освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Bilous, V.
    Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school / V. Bilous // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 23-28, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2328 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- початкова школа -- молодша школа
Анотація: Сучасна школа повинна розвивати мислення кожної дитини, активно брати участь у вирішенні важливих питань, вміння формувати, виражати та захищати свою думку, поважати думку інших людей. Неможливо підготувати дітей до умов сучасного життя шляхом бездумної та безпосередньої асиміляції встановлених істин. Щоб навчити навичкам комунікації та співпраці, навчити дітей навчатися, вчитель повинен радикально змінити зміст своєї діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Буйницька, О.
    Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра / О. Буйницька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 29-40, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2940 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- DigComp -- тест самодіагностики
Анотація: У статті представлено основні складові цифрової компетентності, а саме інформація та інформаційна грамотність, спілкування та співпраця, створення цифрового контенту, безпека та вирішення проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Вембер, В.
    Використання екосистеми go-lab для організації дослідницього навчання / В. Вембер // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 41-50, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.4150 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Go-Lab -- Graasp -- Phet.Colorado -- STEM-освіта -- дослідницьке навчання -- віртуальна лабораторія
Анотація: У статті окреслено проблему погіршення якості підготовки фахівців в галузі точних та інженерних наук, низької мотивації випускників шкіл до вибору інженерних професій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Воскобойнікова-Гузєва, О.
    Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації / О. Воскобойнікова-Гузєва // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 51-57, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.5157 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
громадські організації -- соціальні комунікації -- Українська бібліотечна асоціація -- громадянське суспільство -- проектна діяльність
Анотація: Статтю присвячено аналізу ефективності проведення вебінарів як форми надання освітньої послуги та реалізації суспільно важливих проектів на прикладі діяльності Всеукраїнського громадського об’єднання «Українська бібліотечна асоціація».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Gladun, M.
    Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment / M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 58-65, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.5865 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережні сервіси -- ІК-компетентності -- віртуальне освітнє середовище ЗВО -- сучасні освітні тренди -- формальне та неформальне навчання
Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі розвитку та підвищення рівня сформованості ІК-компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Порушено тему впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти, проаналізовано методи та програмні застосунки за допомогою яких науково-педагогічні працівники здійснюють освітню діяльність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Nastas, D.
Spivak, S.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Даниско, О.
    Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання / О. Даниско // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 66-76, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.6676 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- віртуальна кімната Google Classroom -- змішане навчанн
Анотація: Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню необхідності розроблення та впровадження в освітній простір педагогічного закладу вищої освіти електронних курсів як засобу ресурсної підтримки процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Девін, В.
    Використання програмного комплексу mdsolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 77-87, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.7787 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- опір матеріалів -- MDSolids
Анотація: Тенденція до скорочення кількості годин на вивчення загальноінженерних дисциплін в навчальних планах та зниження мотивації молоді до навчання на інженерно-технічних спеціальностях примушує шукати нові шляхи для підвищення ефективності викладання. Одним із способів такого підвищення є введення в освітній процес інформаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ткачук, В.
Скоробогатов, Д.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Дудка, О.
    Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch / О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 88-96, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.8896 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мова програмування Scratch, -- компетентність -- компетентнісний підхід -- ігрові Scratch-проекти
Анотація: У статті здійснено огляд результатів дослідження проблеми компетентнісного підходу до вивчення програмування на мові Scratchв середній школі. Проаналізовано інформаційні джерела з проблеми реалізації компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Власій, О.
Магомета, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Житєньова, Н.
    Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики / Н. Житєньова, В. Шигимага // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 97-106, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.97106 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультиплікація -- візуалізація -- візуальні матеріали
Анотація: В статті розглядаються основні проблеми математичної освіти в школі, які в першу чергу пов'язані з відсутністю в учнів мотивації досягнення успіхів в навчанні, інтересу до навчальної діяльності вцілому.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шигимага, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Іващенко, М.
    Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти / М. Іващенко, Т. Бикова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 107-115, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.107115 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
SWOT-аналіз -- змішане навчання -- стратегічне управління -- ресурси -- менеджмент
Анотація: Зважаючи на тенденції розвитку цифрової освіти – від технології MOOC до біометрії, змішане навчання визначено як перспективний інноваційний шлях удосконалення вітчизняної освіти. Його розглядають як гнучке поєднання традиційного навчання (face-to-face instruction) з комп’ютерним навчанням (computer mediated instruction).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бикова, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Кадемія, М.
    Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві / М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 116-122, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.116122 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
віртуальний університет -- електронне навчання -- університет третього покоління
Анотація: У статті описано психологічні і соціальні особливості самореалізації людей літнього віку, визначено принципи соціальної роботи з людьми літнього віку – незалежність, участь у житті суспільства, у розробці й здійсненні політики, яка безпосередньо стосується їхнього добробуту, догляд, реалізація внутрішнього потенціалу, гідність – що лежать в основі методів, технологій та відповідних форм соціальної роботи з людьми похилого віку, проведено історичний аналіз виникнення і розвитку університетів третього покоління за кордоном та в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кобися, А.
Кобися, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Канюка, І.
    "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності / І. Канюка, Л. Сердюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 123-132, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.123132 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
крос-культурна -- компетентність -- транскультурність -- коучингова складова -- рефлексія -- соціокультурна складова
Анотація: У статті представлено опис науково-практичного проекту, спрямованого на розвиток крос-культурної компетентності у студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сердюк, Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Koryakin, O.
    Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art / O. Koryakin // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 133-139, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.133139 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа -- музичне мистецтво -- Adobe Audition -- Power Point -- Steinberg Cubase -- професійна підготовка
Анотація: Стаття присвячена методичним засадам використання мультимедійних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів за спеціальністю «Музичне мистецтво».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Kravchyna, T.
    Types of interactive methods of teaching english for technical students / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 140-145, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.140145 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи -- спілкування -- технарі
Анотація: Соціальні, технічні та економічні зміни, що відбуваються в країні за останні роки, створюють нові вимоги до фахівців у різних галузях знань, і технарі не є винятком. Вивчення англійської мови відіграє важливу роль у формуванні професійних якостей майбутніх технарів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Кулімова, Ю.
    Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій / Ю. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 146-152, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.146152 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
естетотерапія -- інформаційне середовище -- цифрові технології -- фототерапія
Анотація: У статті актуалізуються проблеми фахової педагогічної освіти, зокрема питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі оволодіння студентами педагогічних вишів фототерапевтичних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Машкіна, І.
    Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика" / І. Машкіна, Т. Носенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 153-159, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.153159 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Urban-інформатика -- міське середовище -- міська інфраструктура -- візуалізація даних
Анотація: У статті розглянуто закордонний досвід формування магістерських освітніх програм підготовки фахівців з використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та даних в контексті міста та міського середовища, спрямованих на такі широкі сфери як люди, місце та технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Носенко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Морзе, Н.
    Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності / Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 160-177, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.160177 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація освіти -- цифрова компетентність; -- освітні тренди -- викладачі ЗВО
Анотація: Стаття присвячена проблемі підвищення мотивації викладачів закладів вищої освіти (ЗВО) до розвитку рівня їх цифрової компетентності (ЦК) в умовах цифровізації освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, С.
Гладун, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Морзе, Н.
    Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти / Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 178-187, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.178187 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіта -- STEM-навчання -- освітня робототехніка
Анотація: Стаття присвячена питанням впровадження освітньої робототехніки в навчальний процес як складової STEM-освіти. Робототехніка - це універсальний інструмент для освіти, який підходить для будь-якого віку - від учнів початкових класів до студентів університетів і науковців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Струтинська, О.
Умрик, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)