Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=В505452853/2023/14<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


   
    Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання / О. Г. Глазунова [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 1-11, DOI 10.28925/2414-0325.2023.141 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інструментальна підтримка -- синхронна взаємодія -- дистанційне навчання -- гібридне навчання
Анотація: Після спалаху пандемії 2019 року та початку війни на території країни, заклади освіти перейшли на онлайн-навчання використовуючи інструменти для організації та проведення відеоконференцій, забезпечуючи синхронну та асинхронну взаємодії учасників освітнього процесу. У даній статті пропонуються визначення переваг (організація різних видів навчальної діяльності в онлайн режимі; організація ефективної співпраці; забезпечення доступу до різнотипного навчального контенту; організація рефлексії та оцінювання) та недоліків (нестабільна робота та залежність від доступу до інтернету; незручність користування на мобільних пристроях; потреба у навичках використання інструменту) використання Microsoft Teams для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Глазунова, Олена Григорівна
Корольчук, Валентина Ігорівна
Волошина, Тетяна Володимирівна
Саяпіна, Таїсія Петрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Давидовський, Максим Володимирович.
    Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників / М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 12-25, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання дорослих -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- платформа Moodle
Анотація: Сучасна ситуація в країні визначально впливає на сферу освіти, що зумовлює більш істотне впровадження дистанційних форм навчання не лише для підготовки учнів, але й педагогічних працівників. Дистанційне навчання охарактеризоване як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сокол, Ірина Миколаївна
Стадниченко, Кіра Валентинівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Кузьмінська, Олена Геронтіївна.
    Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів / О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 26-39, DOI 10.28925/2414-0325.2023.143 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
гнучкі методології -- управління проєктами -- опитування -- заклад вищої освіти
Анотація: За сучасних умов глобалізації та повсюдної цифровізації співпраця між людьми у віртуальних середовищах стає важливою передумовою успіху як окремих людей, так і команд. Ця тенденція відображається і в освітній галузі, а в умовах високого ступеня невизначеності щодо доступу до навчальних ресурсів та засобів комунікації, спричиненого пандемією COVID-19 чи військовими діями на території України, актуалізується потреба застосування гнучких методологій не лише у навчанні майбутніх ІТ-фахівців. При цьому застосування онлайн засобів підтримки проєктного навчання та управління Agile-проєктами сприяє покращенню, а за певних умов є єдиним способом організації, співпраці між членами динамічних команд, формуванню у студентів цифрової компетентності та м’яких навичок, а також набуттю досвіду професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мазорчук, Марія Сергіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Руднік, Юлія Вікторівна.
    Застосування додатку Metaverse Studio як інноваційної технології доповненої реальності у викладанні іноземних мов / Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 40-49, DOI 10.28925/2414-0325.2023.144 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова грамотність -- інноваційні технології -- технологія AR -- додаток Metaverse Studio
Анотація: Стаття присвячена аналізу освітнього потенціалу програми Metaverse Studio як інноваційної AR-технології у викладанні іноземних мов. Дослідження базується на огляді літератури, синтезі, узагальненні та систематизації наявних досліджень та особистого досвіду використання означеного програмного забезпечення. Представлене дослідження доводить ефективність впровадження технології AR у викладання іноземних мов завдяки її універсальності, заглибленості та залученості, мотивації та кращим результатам навчання, які вона забезпечує. Було доведено та виявлено, що програма Metaverse Studio застосовна до різних мовних аспектів, таких як фонетика, граматика та лексика.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


   
    Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень / О. М. Спірін, Т. А. Вакалюк, В. П. Олексюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 50-62, DOI 10.28925/2414-0325.2023.145 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-цифрові технології -- модель -- критерії оцінювання
Анотація: У роботі уточнено поняття «оцінювання результативності педагогічних досліджень з використанням інформаційно-цифрових технологій». Розроблено модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень, що містить чотири блоки: цільовий, змістовий, організаційно-діяльнісний та оцінювально-результативний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Спірін, Олег Михайлович
Вакалюк, Тетяна Анатоліївна
Олексюк, Василь Петрович
Іванова, Світлана Миколаївна
Мінтій, Ірина Сергіївна
Кільченко, Алла Віленівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Староста, Володимир Іванович.
    Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні) / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 63-77, DOI 10.28925/2414-0325.2023.146 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
е-навчання Moodle -- пандемія Covid-19 -- воєнний стан в Україн -- онлайн опитування студентів -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми студентоцентрованого навчання, яке є стрижнем сучасної вищої школи. Водночас, виникає специфіка його реалізації під час дистанційного навчання в ускладнених умовах світової пандемії Covid-19 (2020-2021) та воєнного стану в Україні (2022).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Терлецька, Тетяна Сергіївна.
    Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle / Т. С. Терлецька, О. М. Глушак, Л. О. Варченко-Троценко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 77-89, DOI 10.28925/2414-0325.2023.147 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронний курс -- потреби студентів -- рівень знань
Анотація: Сьогодні адаптація освітнього процесу до потреб студентів є однією з найпоширеніших тем в педагогічних дослідженнях. Різні аспекти цієї теми вивчаються українськими та зарубіжними науковцями. Дана стаття досліджує одне з дотичних питань - різницю в рівні знань здобувачів всередині академічної групи закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Глушак, Оксана Михайлівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)