Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=В505452853/2023/14<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глазунова, Олена Григорівна, Корольчук, Валентина Ігорівна, Волошина, Тетяна Володимирівна, Саяпіна, Таїсія Петрівна
Назва : Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 1-11. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.141 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.141
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інструментальна підтримка--синхронна взаємодія--дистанційне навчання--гібридне навчання
Анотація: Після спалаху пандемії 2019 року та початку війни на території країни, заклади освіти перейшли на онлайн-навчання використовуючи інструменти для організації та проведення відеоконференцій, забезпечуючи синхронну та асинхронну взаємодії учасників освітнього процесу. У даній статті пропонуються визначення переваг (організація різних видів навчальної діяльності в онлайн режимі; організація ефективної співпраці; забезпечення доступу до різнотипного навчального контенту; організація рефлексії та оцінювання) та недоліків (нестабільна робота та залежність від доступу до інтернету; незручність користування на мобільних пристроях; потреба у навичках використання інструменту) використання Microsoft Teams для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Давидовський, Максим Володимирович, Сокол, Ірина Миколаївна, Стадниченко, Кіра Валентинівна
Назва : Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 12-25. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання дорослих--інформаційно-комунікаційна компетентність--платформа moodle
Анотація: Сучасна ситуація в країні визначально впливає на сферу освіти, що зумовлює більш істотне впровадження дистанційних форм навчання не лише для підготовки учнів, але й педагогічних працівників. Дистанційне навчання охарактеризоване як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузьмінська, Олена Геронтіївна, Мазорчук, Марія Сергіївна
Назва : Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 26-39. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.143 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.143
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гнучкі методології--управління проєктами--опитування--заклад вищої освіти
Анотація: За сучасних умов глобалізації та повсюдної цифровізації співпраця між людьми у віртуальних середовищах стає важливою передумовою успіху як окремих людей, так і команд. Ця тенденція відображається і в освітній галузі, а в умовах високого ступеня невизначеності щодо доступу до навчальних ресурсів та засобів комунікації, спричиненого пандемією COVID-19 чи військовими діями на території України, актуалізується потреба застосування гнучких методологій не лише у навчанні майбутніх ІТ-фахівців. При цьому застосування онлайн засобів підтримки проєктного навчання та управління Agile-проєктами сприяє покращенню, а за певних умов є єдиним способом організації, співпраці між членами динамічних команд, формуванню у студентів цифрової компетентності та м’яких навичок, а також набуттю досвіду професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руднік, Юлія Вікторівна
Назва : Застосування додатку Metaverse Studio як інноваційної технології доповненої реальності у викладанні іноземних мов
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 40-49. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.144 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.144
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова грамотність--інноваційні технології--технологія ar--додаток metaverse studio
Анотація: Стаття присвячена аналізу освітнього потенціалу програми Metaverse Studio як інноваційної AR-технології у викладанні іноземних мов. Дослідження базується на огляді літератури, синтезі, узагальненні та систематизації наявних досліджень та особистого досвіду використання означеного програмного забезпечення. Представлене дослідження доводить ефективність впровадження технології AR у викладання іноземних мов завдяки її універсальності, заглибленості та залученості, мотивації та кращим результатам навчання, які вона забезпечує. Було доведено та виявлено, що програма Metaverse Studio застосовна до різних мовних аспектів, таких як фонетика, граматика та лексика.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спірін, Олег Михайлович, Вакалюк, Тетяна Анатоліївна, Олексюк, Василь Петрович, Іванова, Світлана Миколаївна, Мінтій, Ірина Сергіївна, Кільченко, Алла Віленівна
Назва : Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 50-62. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.145 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.145
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-цифрові технології--модель--критерії оцінювання
Анотація: У роботі уточнено поняття «оцінювання результативності педагогічних досліджень з використанням інформаційно-цифрових технологій». Розроблено модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень, що містить чотири блоки: цільовий, змістовий, організаційно-діяльнісний та оцінювально-результативний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Староста, Володимир Іванович
Назва : Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні)
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 63-77. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.146 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.146
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): е-навчання moodle--пандемія covid-19--воєнний стан в україн--онлайн опитування студентів--навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми студентоцентрованого навчання, яке є стрижнем сучасної вищої школи. Водночас, виникає специфіка його реалізації під час дистанційного навчання в ускладнених умовах світової пандемії Covid-19 (2020-2021) та воєнного стану в Україні (2022).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терлецька, Тетяна Сергіївна, Глушак, Оксана Михайлівна, Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Назва : Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 14. - С. 77-89. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.147 (Шифр В505452853/2023/14). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.147
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронний курс--потреби студентів--рівень знань
Анотація: Сьогодні адаптація освітнього процесу до потреб студентів є однією з найпоширеніших тем в педагогічних дослідженнях. Різні аспекти цієї теми вивчаються українськими та зарубіжними науковцями. Дана стаття досліджує одне з дотичних питань - різницю в рівні знань здобувачів всередині академічної групи закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)