Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=Н057263/2016/3/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.


    Хоружа, Людмила Леонідівна.
    У пошуках нової педагогіки: критичний аналіз [Електронний ресурс] / Л. Л. Хоружа. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 7-11, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)711. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогіка--Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
зміст педагогіки -- закономірності -- міждисциплінарність -- феноменологічний підхід
Анотація: У статті автор розмірковує про роль і значущість педагогічної науки у сучасному суспільстві, здійснює критичний аналіз її змін відповідно до нових викликів та освітніх запитів, визначає позитивне і негативне у цьому процесі. Разом із цим актуалізується проблема оновлення змісту і технологій педагогіки, яка розглядається на соціальному, теоретичному і практичному рівнях. Наголошується на необхідності критичного аналізу трансформацій у педагогічній науці на міждисциплінарній основі, впровадженні інформаційних технологій в освіту з урахуванням дидактичної доцільності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Овчаренко, Наталія Федорівна.
    Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: закономірності і принципи [Електронний ресурс] / Н. Ф. Овчаренко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 12-17, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)1217. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Професійна підготовка майбутнього вчителя--Музичне мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
вокально-педагогічна діяльність -- закон -- закономірність -- принцип -- вчитель музичного мистецтва
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність дослідження закономірностей і принципів професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Відображено детермінований взаємозв’язок між філософськими, педагогічними, мистецькими законами та закономірностями, принципами професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності, які класифіковано на загальнодидактичні та специфічно професійні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Батечко, Ніна Григорівна.
    Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності [Електронний ресурс] / Н. Г. Батечко, І. О. Титаренко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 17-22, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)1722. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в Україні--Магістратура

Кл.слова (ненормовані):
магістр -- педагогічна система -- міждисциплінарний підхід -- синергетика
Анотація: У статті розглянуто нагальні проблеми магістерської підготовки в Україні. Підготовку магістрів розгялнуото як педагогічну систему. Адаптовано міждисциплінарний підхід до магістерської підготовки як до педагогічної системи, зокрема основні засади синергетики. Вивчається феномен самоорганізації у процесі магістерської підготовки як можливий напрям її оптимізації
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Титаренко, Інна Олегівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Лисенко, Олександра Юріївна.
    Післядипломна освіта лікарів: характеристика базових понять [Електронний ресурс] / О. Ю Лисенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 23-28, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)2328. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта--Післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
андрагогічні принципи навчання -- дистанційне навчання -- інтерактивне навчання -- післядипломна підготовка лікарів
Анотація: У запропонованій статті проаналізовано базові поняття, що розкривають сутність післядипломної підготовки лікарів, окреслено широкий спектр можливостей, щодо професійного становлення та вдосконалення лікарів в Україні, висвітлено послідовність нормативно визначених етапів професійної спеціалізації та удосконалення лікарів, визначено доцільність імплементації сучасних форм та методів інтерактивного особистісно-орієнтованого навчання із застосуванням дистанційних технологій та інших інструментів, притаманних андрагогічній освітній моделі у систему безперервного професійного розвитку лікарів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Козак, Людмила Василівна.
    Педагогічна інноватика як міждисциплінарна галузь професійної педагогіки [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 29-35, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)2935. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна інноватика--Освітня інновація--Професійна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
інноватика -- інноваційний освітній процес -- інновація -- інноваційна педагогічна діяльність -- міждисциплінарні дослідження
Анотація: У статті представлено теоретико-методологічний аналіз педагогічної інноватики як міждисциплінарної галузі професійної педагогіки; розкрито значення педагогічної інноватики у розвитку теоретичних і практичних засад інноваційних процесів в освіті; визначено об’єкт, предмет і завдання педагогічної інноватики; здійснено дефініційний аналіз понять «інноватика», «педагогічна інноватика», «міждисциплінарні дослідження», «інновація», «освітня інновація», «інноваційний освітній процес», «інноваційна педагогічна діяльність», «професійна педагогіка»; розкрито зміст навчальної програми «Педагогічна інноватика», спрямованої на розвиток компетентності майбутнього викладача у сфері інноваційної професійної діяльності; розкрито мету, завдання, структуру та змістову складову програми, форми і методи її реалізації; доведено позитивний вплив педагогічної інноватики на формування здатності освітян до інноваційної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Мачинська, Наталія Ігорівна.
    Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури / Н. І. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 35-38, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)3538 . - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в Україні--Магістратура

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний підхід -- неперервна освіта -- індивідуально-диференційований підхід -- інтеграція -- магістрант -- міждисциплінарний контекст -- технологічний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Коваль, Тамара Іванівна.
    Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно- комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. І. Коваль. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 39-43, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)3943. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Магістратура--Професійна підготовка майбутнього вчителя

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ - компетентність педагогів -- інформаційно-комунікаційні технології -- магістр -- майбутній вчитель-філолог -- міждисциплінарний підхід -- мультимедійні освітні ресурси -- міждисциплінарний об’єкт дослідження
Анотація: Охарактеризовано особливості організації освітнього процесу магістрів –майбутніх вчителів-філологів, у контексті міждисциплінарного, технологічного і компетентнісного підходів; визначено теоретичні аспекти поняття «ІКТ-компетентність майбутнього вчителя-філолога». Обґрунтовано необхідність організації у процесі педагогічної підготовки магістрів міждисциплінарного дослідження мультимедійних електронних освітніх ресурсів навчання іноземних мов з точки зору фахових, методичних, психологічних, дидактичних, технологічно-програмних і статистичних вимог.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Діденко, Ірина.
    Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки) [Електронний ресурс] / І. Діденко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 44-47, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)4447. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Вчитель--Педагогічні з’їзди 1902-1903 рр.

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- нагляд -- підвищення кваліфікації -- професійний розвиток -- профспілка -- співробітництво
Анотація: У статті досліджується динаміка змін у відношенні до особи вчителя на рубежі 19-20 сторіччя, порівняно з другою половиною 19 сторіччя. Розглядається коло проблемних питань, які постають перед освітянами в цей період, як зміщуються акценти на користь народного вчителя. Простежується формування засад для створення сучасних профспілок. Розглядається практична діяльність громад взаємодопомоги особам учительського звання, які в ті важки часи вже намагалися захищати інтереси викладачів. Аналізуються зміни в регламенті та змісті педагогічних з’їздів на зламі століть.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Сліпчук, Валентина Леонідівна.
    Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (20-40 роки XX століття) [Електронний ресурс] / В. Л. Сліпчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 48-52, 10.28925/1609-8595.2016(3-4)4852. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Професійна освіта--Фармацевтична освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- тенденція -- фахівці фармацевтичної галузі -- фармацевтична галузь
Анотація: У статті розглянуто теоретичну розробку питання про загальну постановку питання щодо професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі і схему фармацевтичної освіти. Визначено основні тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі у 20–40-х рр. ХХ століття: модернізація радянської загальноосвітньої та вищої фармацевтичної школи в умовах авторитарного суспільства; ігнорування національної складової; русифікація змісту професійної додипломної підготовки фахівців фармацевтичної галузі; інтернаціональне радянське виховання майбутніх фахівців фармацевтичної галузі; принцип рівного доступу в освіті; оновлення змісту професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі, форм і методів навчання згідно з освітньою парадигмою, що відповідала державним потребам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Бобрицька, Валентина Іванівна.
    Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами [Електронний ресурс] / В. І. Бобрицька. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 53-58, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)5358. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- інтегроване навчання -- освіта дітей з особливими потребами -- підготовка педагогів
Анотація: У статті здійснено узагальнення інформаційних джерел з розроблення й запровадження державної освітньої політики України у сфері освіти осіб з особливими потребами; виокремлено актуальні проблеми галузі, що потребують розв’язання з урахуванням сучасних запитів держави й громадянського суспільства; схарактеризовано стан розроблення національного освітнього законодавства з інклюзивної освіти; виявлено актуальність розв’язання проблем з подолання негативного стереотипу сприйняття суспільством дітей з інвалідністю; проаналізовано готовність системи освіти України до реалізації пріоритетів державної кадрової політики щодо підготовки кадрів для забезпечення якісного навчально-виховного процесу в умовах інклюзії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Піддячий, Микола.
    Освіта і наука України у вимірі громадянських суспільств: соціально-професійна орієнтація [Електронний ресурс] / М. Піддячий. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 59-65, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)5965. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Наука--Соціально-професійна орієнтація

Кл.слова (ненормовані):
громадянські суспільства -- здібності -- інтеграція -- конкурентоздатність -- компетентність -- продуктивність -- психологічний досвід -- самовиховання -- самореалізація
Анотація: У статті обґрунтовано: соціально-професійну орієнтацію особистості конкурентоспроможної на ринку праці в умовах швидкозмінного середовища глобалізованого життєвого простору в контексті інтеграції освіти і науки України в європейський простір громадянських суспільств; культурологічну основу соціально-професійної орієнтації; необхідність проектування багатогранного життєвого простору людини з метою формування її психологічного досвіду; змінний характер складових змісту соціально-професійної орієнтації й вимог до підготовки особистості на етапах вікового розвитку; підходи до формування змісту освіти і організації навчально-виховного процесу в закладах освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Мозолев, Олександр.
    Процесуальний підхід до розробки моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі [Електронний ресурс] / О. Мозолев. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)6570. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Управління освітою--Фізична культура

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Польщі -- модель -- процесуальний підхід -- якість
Анотація: У статті проведений аналіз поглядів польських науковців на процесуальні підходи в управлінні якістю освіти, розкрито їх зміст в роботі Державної Акредитаційної Комісії Польщі, який дозволяє провести оцінку діяльності закладу освіти та представити результати в структурованому вигляді. Сформовано авторське бачення поняття «якість управління розвитком освіти в сфері фізичною культурою і спорту Польщі». Встановлено, що процесуальний підхід до управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту Польщі – це сукупність та взаємодія правових, нормативних, адміністративних впливів на суб’єкти системи управління, які використовуються з метою корегування їх діяльності. Визначені принципи побудови процесуальної моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Іваницька, Ольга Михайлівна.
    Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США [Електронний ресурс] / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 71-75, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7175. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
здобуття вищої освіти -- гранти на навчання -- кредит на навчання -- фінансування освіти
Анотація: У статті проаналізовано досвід США в питаннях застосування різних фінансових інструментів полегшення доступу до здобуття вищої освіти. Визначено, що основним інструментом обрано надання податкового кредиту. Окреслено основні підходи до державного сприяння здобуття вищої освіти, а саме: приймається спеціальне законодавство та визначаються спеціальні інституції; застосовується широкий арсенал інструментів та їх опцій; дозволяється широка диференціація умов реалізації програм в штатах; відбувається поєднання професійного досвіду фінансових установ і освітніх закладів; здійснюється постійний перегляд режиму реалізації програм, як правило, в сторону кращого задоволення інтересів і потреб здобувача освіти. Відзначена необхідність дотримання таких принципів в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Редько, Сергій Іванович
Панченко, Алла Гнатівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Mospam, Natalia.
    Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states [Електронний ресурс] / N. Mospam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 75-79, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7579. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в країнах ЄС

Кл.слова (ненормовані):
правові акти -- національні освітні системи -- ринок праці -- стандарти освіти -- взаємодія
Анотація: У статті представлено дослідження законів про вищу освіту та ринку праці в країнах ЄС: Республіках Словенії, Чехії, Польщі, Хорватії та Сербії. Система правових актів, прийнятих інститутами ЄС встановлює напрямок поступової гармонізації національних освітніх систем держав-членів з внутрішнім ринком. Правові акти показують спробу ЄС сформувати наднаціональну єдину політику підготовки студентів відповідно до потреб ринку праці, що регулюється в першу чергу наднаціональним, а потім національним законодавством. Проведене дослідження свідчить, що на сьогодні в Європейському Союзі формується політика взаємодії вищої освіти з ринком праці, яка регулюється нормами національного і наднаціонального законодавства. Основною особливістю такої політики в порівнянні з іншими сферами в ЄС є те, що ця сфера все більшою мірою регулюється уніфікованим законодавством, яке передбачає використання єдиних підходів і стандартів. Серед таких підходів виділяємо підготовку випускників ВНЗ відповідно до потреб ринку праці. Аналіз національного нормативного забезпечення політики взаємодії вищої освіти з ринком праці в стратегічному вимірі дозволив виявити певні недоліки законодавства, які ставлять під сумнів ефективність майбутніх досягнень у цій сфері в деяких державах-членах ЄС. Проте, закони про вищу освіту в Республіці Польщі та закон про ринок праці Республіки Словенії є найкращім прикладом законодавчих актів, у яких чітко простежується дотримання норм та стандартів Європейського законодавства з питання взаємодії вищої освіти та професійної підготовки з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мосьпан, Наталія Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Загородня, Алла Анатоліївна.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Україні: мережа вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / А. А. Загородня. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 80-84, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)8084. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта--Економічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- навчальні програми -- професійна підготовка фахівців -- економічна галузь
Анотація: Автор проводить аналіз мережі вищих економічних навчальних закладів України щодо професійної підготовки фахівців економічної галузі. Автор зазначає, що сучасна економічна освіта в Україні перебуває на новому етапі свого розвитку – становленні як європейської системи освіти. Майбутнє економічної освіти зокрема, як і всієї ланки освіти, визначається процесами євроінтеграції та глобалізації. Це означає якісне оновлення змісту та форм організації навчання майбутніх фахівців економічної освіти, перегляд та переосмислення багатьох усталених традицій, внесення доповнень та коректив у систему вітчизняної економічної освіти шляхом запровадження сучасних технологій та інноваційних тенденцій. Разом з тим, національний характер освіти повинен бути збережений. Українська система економічної освіти не повинна асимілюватись, поступитися своїми національними пріоритетами. Важливо узгодити національні особливості підготовки фахівців економічної галузі зі світовими стандартами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура, зміст [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 85-89, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)8589. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжний досвід -- науковий ступінь Ph.D. -- науковий ступінь Ed.D -- наукове дослідження -- структура наукового дослідження -- зміст наукового дослідження
Анотація: У статті розглянуто вимоги, обсяг, структуру та зміст наукових досліджень на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти; розкрито структуру вступу й кожного розділу дисертації; приділена увага змісту розділу з методології дослідження, огляду використаної літератури й формуванням висновків; підкреслено, що наукові роботи такого рівня обов’язково повинні містити рекомендації для подальших досліджень; відібрано приклади досліджень, у яких розкривається спільне й відмінне у наукових ступенях Ed.D. і Ph.D.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Регейло, Ірина Юріївна.
    Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 90-98, 10.28925/1609-8595.2016(3-4)9098. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
докторські програми -- доктор філософії -- міждисциплінарний підхід -- Стенфордська вища школа
Анотація: У статті висвітлено підготовку докторів філософії у Стенфордській вищій школі освіти; представлено історичні витоки Стенфордського університету; розкрито зміст освітньої складової чотирьох докторських програм, за якими провадиться підготовка фахівців ступеня PhD; проаналізовано різні форми організації підготовки докторів філософії в галузі освіти; узагальнено вимоги до кожного року підготовки та виокремлено характерні особливості навчання за докторськими програмами; окреслено перспективи використання досвіду підготовки фахівців ступеня PhD у галузі освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Базелюк, Наталія Валеріївна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Кристопчук, Тетяна Євгенівна.
    Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Т. Є Кристопчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 99-103, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)99103. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта--Освіта в зарубіжних країнах

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- моніторинг -- освітні послуги -- професійні знання -- стратегічні цілі -- освіта в Німеччині -- освіта в Нідерландах -- освіта в Фінляндії
Анотація: У статті розкривається одна із стратегічних цілей створення єдиного європейського простору вищої освіти – забезпечення якості вищої освіти. Стаття містить аналіз документів Ради Європи щодо подальшого розвитку системи забезпечення якості освіти. Проаналізовано європейські системи забезпечення якості вищої освіти (на прикладі Німеччини, Нідерландів, Фінляндії). Визначено принципи, механізми, типи оцінювання якості вищої освіти, етапи проведення експертизи з метою їх подальшої реалізації в системі вищої освіти України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Тригуб, Ілона Іванівна.
    Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії [Електронний ресурс] / І. І. Тригуб. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 104-109, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)104109. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Післядипломна освіта--Експерт у галузі освіти

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- освіта у Литві -- освіта у Латвії -- освіта у Естонії -- брифінг -- вступний інструктаж -- тренінг
Анотація: У статті здійснено аналіз досвіду підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії (Литві, Латвії та Естонії). Визначено спільні особливості професійної підготовки експертів у галузі освіти: спрямованість на забезпечення якості освіти; підготовка / навчання у рамках післядипломної освіти; основні форми підготовки – семінари та конференції; обрання кандидатів у експерти у галузі освіти з числа досвідчених освітян зі стажем та досвідом роботи; професійну діяльність експертів у галузі освіти регулює Кодекс етики; міжнародне співробітництво із забезпечення якості освіти. Виокремлено такі особливі тенденції підготовки експертів у галузі освіти: у Литві кандидати для вступу до реєстру експертів повинні пройти брифінг / вступний інструктаж; в Естонії кандидатам у експерти необхідно пройти підготовчий річний тренінг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Грищук, Юлія Володимирівна.
    Педагогічна освіта у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження [Електронний ресурс] / Ю. В. Грищук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 109-115, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)109115. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогічна освіта--Вища освіта в Польщі

Кл.слова (ненормовані):
міждисциплінарне дослідження -- наука -- знання -- освітня політика -- педагогічні кадри
Анотація: У статті розглянуто педагогічну освіту у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження. Проаналізовано складність, суперечливість, багатовимірність сприйняття та трактовки визначення понять «освіта» та «педагогічна освіта» польськими й українськими дослідниками. З метою уникнення непорозумінь та спірних питань у визначенні даних понять зроблено спробу їх трактування з точки зору психології, педагогіки, соціології, освітньої політики та інших галузей наукового знання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)