Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=Н057263/2018/3/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.


    Хоружа, Л.
    Модель педагогічної освіти сучасного університету [Електронний ресурс] / Л. Хоружа, М. Братко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 7-13, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.713. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
адаптивне управління -- варіативні форми -- модель -- освітньо-науковий комплекс
Анотація: У статті актуалізується проблема педагогічної освіти відповідно до нових концептуальних засад її розвитку, робиться спроба охарактеризувати на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка модель освітньо-наукового комплексу вищої педагогічної освіти, діяльність якого відповідає принципам цілісності, неперервності, системності, відкритості, варіативності форм професійної підготовки. Авторами виділяються різновиди неперервної педагогічної освіти; характеризуються основні організаційні особливості підготовки фахівців на різних етапах педагогічної освіти з урахуванням її різновидів; виокремлюються варіативні форми неперервної педагогічної освіти за відповідними етапами (допрофесійним, адаптаційно-професійним, системно-професійним, акме-професійним). Кожен з етапів має своє змістове наповнення, що відповідає сучасним освітнім трендам: впровадження компетентнісного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів; розвиток інноваційного мислення та лідерського потенціалу; створення умов для інклюзивного навчання тощо. У статті акцентується увага на перевагах впровадження пропонованої моделі, що вбачаються у диверсифікації педагогічної підготовки, розширенні компетентнісного поля застосування педагогічних знань та навичок, створенні динамічного освітнього середовища, мотивації здобувачів вищої освіти до самоорганізації в процесі вибудовування власної траєкторії професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Братко, М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Дика, Н.
    Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Н. Дика, О. Глазова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 14-20, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.1420. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- компетентнісний підхід -- післядипломна педагогічна освіта -- ситуативно-комунікативний -- моделювання
Анотація: У статті висвітлено змістові характеристики базових понять дослідження. Розкрито принципові відмінності між компетентнісним і знаннєвим підходами в освітньому процесі та спроектовано їх порівняльну характеристику. Запропоновано технологію моделювання компентнісно орієнтованих уроків української мови. Подано структуру та зразки моделювання компетентнісно орієнтованих завдань. Акцентовано увагу на тому, що на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників вчителям надаються консультації, пропонуються майстер-класи, науково-методичні кластери, тренінги, семінари, вебінари.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Воротникова, І.
    Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / І. Воротникова. - Електронні текстові дані и Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 21-27, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.2127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- реформа -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті представлено класифікація моделей професійного розвитку вчителів у післядипломній освіті. Висвітлено різні підходи до підвищення кваліфікації вчителів та запропоновано моделі професійного розвитку педагогів в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти. Представлено методи дослідження, серед яких аналіз, систематизація та порівняння наукових положень з метою визначення теоретичних підходів до розв’язання проблеми професійного розвитку вчителів, моделювання для створення різноманітних траєкторій професійного розвитку вчителів; емпіричні: спостереження, бесіди, анкетування. Визначено критерії для побудови моделей професійного розвитку вчителя та схарактеризовано кожен з них показниками і прикладами запровадження в післядипломній освіті. Визначено основні підходи до реалізації моделей професійного розвитку: компетентнісної, пролонгованої, диференційованої, особистісно-орієнтованої, раціональної, наставництва і коучингу та інших.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Брижнік, В.
    Актуальність філософії освіти Теодора Адорно [Електронний ресурс] / В. Брижнік. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 28-35, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.2835. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- громадська думка -- моральність -- повторна освіта
Анотація: У статті досліджено ставлення філософа-неомарксиста Теодора Адорно до явища громадської думки в контексті його філософсько-освітніх робіт. Виявлено, що громадська думка в реальности посттоталітарного суспільства зазнає фальшування через залишкове буття тоталітарної ідеології. Чинником, який здатний поборювати цей вплив на колективну свідомість цього соціяльного устрою постає особистий дух людини, яка володіє знанням про політичні злочини попередньої тоталітарної влади. Спільні і свідомі дії таких людей, котрі розуміють особливе значення для суспільства ідеї демократії, спрямовані на соціокультурні перетворення гуманістичного характеру. Головним елементом цих змін є оновлення освітнього процесу, метою котрого є виховання «політичної зрілости» представника молодого покоління. Його мають виховувати як активного учасника демократичних перетворень у посттоталітарній країні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Ракітянська, Л.
    Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз [Електронний ресурс] / Л. Ракітянська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 36-42, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.3642. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
античність -- емоційний інтелект -- мислитель -- первісне суспільство -- почуття
Анотація: У статті розглядається історико-філософський аспект становлення та розвитку поняття «емоційний інтелект» за часів дохристиянської доби. Доведено, що витоки уявлень на проблему єдності емоційного та раціонального як сутнісних властивостей людини сягають своїм корінням стародавнього світу, коли зароджувалось первісне суспільство і коли міфологічне мислення первісної людини проявлялося в наочно-чуттєвих формах як синкретичне. Зі зміною суспільних відносин міфічно-язичницькому світосприйманню первісних людей, релігійним віруванням протиставлявся наївно-стихійний світогляд античних мислителів – представників натурфілософії, які у своїх філософських пошуках тяжіли як до раціонального пояснення проблем осягнення світу, так і до почуттєвого. Класичний період давньогрецької філософії поклав початок багатовікової західної традиції звеличування розуму над почуттями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Регейло, І.
    Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект [Електронний ресурс] / І. Регейло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 43-51, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.4351. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- викладацький персонал -- комюніке -- ціннісні принципи
Анотація: На основі аналізу міжнародних нормативних документів з’ясовано ціннісні орієнтири Болонського процесу та інструменти, якими вони імплементуються. Встановлено, що фундаментальними цінностями Болонського процесу визначено академічну свободу, інституційну (університетську) автономію, нероздільність викладацької та дослідницької діяльності, збереження традицій європейського гуманізму. Обґрунтовано, що впродовж першого десятиліття реформування вищої освіти країн – його учасниць до переліку цінностей уведено: студентоцентроване навчання, якість та інноваційність вищої освіти, державну відповідальність за вищу освіту та соціальну справедливість. Доведено, що встановлені ціннісні орієнтири для системи вищої освіти забезпечили відповідне віддзеркалення на діяльність викладацького персоналу та дотримання ним відповідних вимог.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Сопова, Д.
    Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Д. Сопова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 52-56, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.5256. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- етичний кодекс -- плагіат -- морально-етична поведінка
Анотація: У статті окреслено концептуальні основи формування академічної доброчесності у майбутніх педагогів під час професійної підготовки; досліджено суть поняття академічної доброчесності, його зміст стосовно формування особистісних та професійних характеристик компетентного фахівця; визначено ставлення до проявів академічної недоброчесності серед студентів спеціальності «Дошкільна освіта». Автор досліджує зростання випадків порушень принципів академічної доброчесності у закладах вищої освіти. Європейський досвід з формування морально-етичної поведінки майбутнього фахівця у галузі освіти висвітлюється як зразок для України стосовно боротьби з терпимістю до проявів академічної недоброчесності в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Павленко, О.
    Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття [Електронний ресурс] / О. Павленко. - Електронні текстові дані и Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інженер-електронік -- професійна підготовка -- вища освіта США
Анотація: Стрімкий розвиток електронних приладів та систем в світі, зокрема в США, ставить перед інженерними закладами вищої освіти України нові завдання із залучення передового досвіду у викладанні електроніки. Оскільки у цій галузі існують розбіжності у трактуванні ряду понять, в статті нами систематизовано та порівняно такі поняття як «фахівець з електроніки», «інженер-електронік», «професійна підготовка фахівців з електроніки», «заклад вищої освіти США» в українському та американському просторі. Встановлено, що фахівець з електроніки проводить дослідження в галузі електронної інженерії, залучений до дослідження, проектування, розробки або тестування електронних компонентів, схем та систем для комерційного, промислового, військового або наукового використання з використанням знань електронної теорії та властивостей матеріалів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Горшкова, Г.
    Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ [Електронний ресурс] / Г. Горшкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 62-66, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.6266. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фізичні вправи -- готовність -- майбутній логопед -- формування
Анотація: У статті проведено дефініційний аналіз базових понять дослідження проблеми формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ в майбутній професійній діяльності. Розкрито зміст понять «готовність майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ», «професійна діяльність», «майбутній фахівець-логопед», «адаптовані фізичні вправи», «професійна підготовка», «професійна освіта», «фізичні вправи». Вказані базові поняття мають бути покладені в основу дослідження з формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ в майбутній професійній діяльності і в подальшому включені до освітніх програм фахових дисциплін з підготовки логопедів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Лопіна, Н.
    Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій [Електронний ресурс] / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 67-73, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.6773. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
веб-квести -- медична освіта -- електронна база клінічних випадків -- тренажери практичного навчання
Анотація: У статті описується практико-орієнтований кейс-метод вивчення внутрішньої медицини з використанням електронної бази клінічних випадків, тренажерів, тематичних веб-квестів у навчальному процесі клінічними кафедрами вищих медичних учбових закладів і обговорюється необхідність створення загально університетської бази клінічних випадків, що може значно поліпшити якість освіти як додипломної, так і післядипломної. У статті представлені основні компоненти кейс-методу навчання на основі інформаційних веб-технологій в медичній освіті з огляду на власний досвід. Обговорюються переваги та етичні аспекти впровадження електронної бази клінічних випадків для всіх учасників освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Журавльова, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Цехмістер, Я.
    Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення [Електронний ресурс] / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 74-77, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.7477. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
клінічна фармація -- професійний розвиток -- компетентність лікарів -- післядипломна освіта -- лікарі
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання щодо необхідності та доцільності розширення переліку спеціалізованих курсів для лікарів, зокрема у дистанційному форматі як таких, що дозволяють створити оптимальні умови для професійного зростання без відриву від основного місця роботи. Аргументовано актуальність удосконалення клініко-фармацевтичної підготовки лікарів в Україні. Представлено дані анкетування лікарів, різних спеціальностей, щодо рівня їх впевненості при призначенні лікарських засобів, рівень знань з питань раціонального застосування ліків. Описано авторський дистанційний курс з клінічної фармації для лікарів. Наведено результати анкетування лікарів, щодо рівня їх знань з питань клінічної фармації, а також їх впевненості в своїх знаннях при застосуванні лікарських засобів після завершення навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лисенко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Фамілярська, Л.
    Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google [Електронний ресурс] / Л. Фамілярська, Л. Кльоц. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 78-83, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.7883. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- онлайн комунікації -- практичний психолог -- LMS Google Classroom
Анотація: У статті описано методику організації проектної діяльності практичних психологів у закладі післядипломної освіти, удосконалення організації методичної та технологічної складових курсів підвищення кваліфікації практичних психологів закладів дошкільної освіти відповідно до соціального замовлення суспільства. Окреслено можливості застосування Google Classroom як платформи освітньо-мережевої синхронної або асинхронної комунікації зі слухачами курсів підвищення кваліфікації викладачем закладу післядипломної педагогічної освіти. Визначено специфіку етапів організації проектної діяльності слухачів у закладі післядипломної освіти. Узагальнено переваги використання хмарних технологій для організації середовища сучасної освітньої взаємодії, особливості поширення прийомів комп’ютерно-опосередкованого педагогічного впливу на діяльність педагогів в процесі курсового підвищення кваліфікації через використання Google Classroom, що передбачає діалогічну взаємодію, можливості активізації когнітивного та комунікативного аспекту взаємодії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кльоц, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Короткова, Ю.
    Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови [Електронний ресурс] / Ю. Короткова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 84-88, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8488. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- майбутній юрист -- методи -- українська мова
Анотація: У статті аналізується сутність поняття «комунікативна компетентність майбутнього юриста», розкриваються особливості її формування під час вивчення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням». Формулюється мета і завдання курсу, характеризуються форми і методи роботи, спрямовані на формування зазначеної компетентності. Наголошено, що через замалий обсяг часу, відведеного на практичні заняття, останні мають розроблятись на основі доречного поєднання мовних та мовленнєвих (комунікативних) вправ, застосування таких форм і методів роботи, як диспут, дискусія, дебати, написання творчих робіт на теми, споріднені з майбутньою професією студента/курсанта, підготовка проектних робіт тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Кудлай, А.
    Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції [Електронний ресурс] / А. Кудлай. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 89-93, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8993. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
емоційний компонент -- інновації -- когнітивний компонент -- комунікативна компетентність -- освітній процес -- поведінковий компонент
Анотація: Потреба у підготовці компетентного офіцера поліції, здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом при підготовці майбутніх офіцерів поліції у параметрах європейських стандартів. Соціокультурний аспект у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції – це не лише формування комунікативної компетентності, а й простір міжособистісних стосунків, у яких формується цілісна культура особистості. У статті представлено аналіз результатів діагностики сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. Отримані результати демонструють рівні сформованості комунікативної компетентності у майбутніх офіцерів поліції по когнітивному, емоційному і поведінковомукомпонентам
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Ковальчук, І.
    Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. Ковальчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 94-99, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.9499. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- методист -- практикант -- педагогічна практика
Анотація: У статті розглядаються методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів до педагогічної діяльності. Автор звертає увагу на доцільність у навчальних планах предметів, що мають методичну вагу для майбутнього педагога: «риторика», «мовна культура вчителя», «дидактичне забезпечення уроку», «інноваційні форми роботи з учнями». Підкреслено, що важливу роль відіграє педагогічна складова підготовки шкільного і вузівського методиста до роботи з практикантом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Кашпіровська, Л.
    Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи [Електронний ресурс] / Л. Кашпіровська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 99-104, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.99104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ліцей -- профільне навчання -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: У статті аналізується нормативно-правова база запровадження профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах України, визначено значимість та пріоритети цього явища у системі сьогоднішньої освіти. Прикладом впровадження ефективної системи профільної освіти є ПЗНЗ «Ліцей Київського міжнародного університету», наведено тематику і зміст роботи з ліцеїстами Представлена унікальна освітня траєкторія взаємопартнерства в системі «Ліцей – Університет», яка здійснюється з метою реалізації Концепції профільної освіти, що виявляється у різновекторних формах співпраці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Боярська-Хоменко, А.
    Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу [Електронний ресурс] / А. Боярська-Хоменко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 105-110, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.105110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- Європейський союз -- освіта дорослих -- інформальна освіта -- неформальна освіта
Анотація: У статті здійснено аналіз нормативно-правових документів Європейського Парламенту щодо освіти дорослих. Спираючись на нормативні акти, визначено роль та значення безперервної освіти на сучасному етапі. Окреслено тенденції та вектори розвитку освіти дорослих: популяризація освіти серед дорослого населення, використання новітніх технологій в освіті, удосконалення методик навчання, залучення різних цільових груп до освіти, офіційне визнання неформальної та інформальної освіти, забезпечення системи освіти дорослих кваліфікованими педагогічними кадрами. Охарактеризовано завдання розвитку освіти дорослих, визначено шляхи їх реалізації. Висвітлено основні пропозиції Європейського Парламенту щодо подальших перспектив удосконалення системи освіти дорослих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Теренко, О.
    Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді [Електронний ресурс] / О. Теренко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 111-115, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.111115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- Канада -- корпоративне навчання -- курикулум -- провайдери -- програми базової грамотності
Анотація: У статті аналізуються організаційно-змістових аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у Канаді і США. здійснюється компаративний аналіз тлумачення концепту «зміст освіти дорослих» зарубіжними та вітчизняними науковцями. Досліджується сутність концепту «курикулум». Визначається специфіка діяльності американських та канадських центрів освіти дорослих. Прослідковується взаємозв’язок між центрами освіти дорослих та центрами розповсюдження знань. Встановлюються відмінності між програмами базової освіти дорослих і програмами професійної спрямованості та кар’єрного зростання. Аналізуються змістові блоків програм корпоративного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Фурсенко, Т.
    Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади [Електронний ресурс] / Т. Фурсенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 116-120, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.116120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- моніторинг -- професійні об’єднання -- якість освітніх послуг
Анотація: Стаття присвячена аналізу перспективних напрямків модернізації функціонування університетської освіти на сучасному етапі, зокрема висвітленню ролі професійних об’єднань у системі моніторингу якості надання освітніх послуг закладами вищої освіти у Канаді. У розвідці представлено огляд основних шляхів співпраці професії та академічних установ. Досліджено особливості функціонування системи контролю якості вищої освіти в Канаді. Доведено, що канадська практика організації моніторингу є конструктивним підходом та відповідає сучасному соціальному замовленню, що його отримують університети, на підготовку кваліфікованих кадрів, котрі володіють достатнім набором знань та компетентностей, для того, щоб бути конкурентоспроможнім на ринку праці у ХХІ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Ошуркевич, Н.
    Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді [Електронний ресурс] / Н. Ошуркевич, З. Потіха. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 121-126, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.121126. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
кар’єрний розвиток -- професійна орієнтація -- професійне самовизначення
Анотація: Стаття розкриває зміст понять «професійна орієнтація» в Україні та «кар’єрний розвиток» в Канаді. Коротко висвітлено історичний поступ профорієнтаційної роботи в Україні та в Канаді, а також побудова державної системи професійної орієнтації в цих країнах на сучасному етапі. Аналіз наукової джерел та періодики дозволив визначити сучасний стан та проблеми професійної орієнтації в Україні, з’ясувати, що ситуація перебуває у стані загострення, а система професійної орієнтації потребує оновлення з урахуванням сучасних тенденцій гуманізації та особистісно-орієнтованого підходу. Дослідження системи кар’єрного розвитку в Канаді дозволило з’ясувати, що в країні існує велика кількість державних та громадських організацій, які працюють над удосконаленням системи кар’єрного розвитку та консультування, а уряд активно підтримує та фінансує її.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Потіха, З.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)